Primele imagini oficiale cu noile generații Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway: detaliile complete vor fi anunțate în 29 septembrie

de Cornel Șocariciu
Luni, 07.09.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dacia a publicat primele imagini oficiale cu noile generații Logan, Sandero și Sandero Stepway. Producătorul de la Mioveni a pregătit o filozofie de design nouă care se traduce prin forme ceva mai rotunjite. Detaliile complete referitoare la noile modele Dacia vor fi publicate în 29 septembrie.

La jumătatea săptămânii trecute, Dacia a demarat campania de promovare a noilor generații Logan, Sandero și Sandero Stepway. Acum, producătorul de la Mioveni a publicat primele imagini oficiale cu noile modele, urmând ca detaliile complete să fie prezentate în 29 septembrie.

Din punct de vedere estetic, noile generații Logan, Sandero și Sandero Stepway mizează acum pe o filozofie de design îmbunătățită.

Modelele constructorului de la Mioveni propun forme ceva mai rotunjite, iar liniile de design sunt acum moderne. În partea frontală, constructorul propune spoilere modificate, prize de aer restilizate și lumini de ceață cu accesorii noi.

În plus, grila frontală cu elemente cromate și noile faruri cu LED (blocurile optice propun lumini de zi cu o semnătură luminoasă sub forma literei Y) completează aspectul gândit de designerii Dacia. Totodată, capota modelelor Dacia a fost și ea restilizată, iar în cazul lui Sandero Stepway propune două nervuri generoase.

În cazul lui Sandero și Sandero Stepway, pentru partea din spate, designerii au pregătit spoilere noi, dar și aripi evazate ale căror linii sunt unite cu stopurile și se continuă pe hayon.

La fel ca în cazul farurilor, stopurile au o semnătură luminoasă sub forma literei Y. În cazul lui Logan, designerii propun acum o formă generală a caroseriei mai "fluidă" decât în prezent, iar linia plafonului se apropie și mai mult de zona portbagajului.

Pentru moment, reprezentanții Dacia nu au oferit alte detalii referitoare la noile Logan, Sandero și Sandero Stepway. Conform presei din Franța, cele trei modele vor fi dezvoltate pe o versiune low-cost a platforei CMF-B.

Pentru interior, constructorul de la Mioveni ar urma să introducă un ecran tactil de dimensiuni mai mari, în timp ce butoanele pentru controlul sistemului de aer condiționat vor fi preluate de la actualul Duster. Totodată, Dacia ar urma să introducă și tehnologii noi de siguranță precum frânarea automată de urgență sau detectarea mașinilor aflate în unghiul mort.

În ceea ce privește gama de motorizări, sursele din Franța spun că, în momentul lansării, Dacia Logan va fi disponibilă cu un propulsor pe benzină TCe de un litru, dar și cu o unitate diesel Blue dCi de 1.5 litri.

În cazul modelelor Sandero și Sandero Stepway, producătorul român va introduce în gamă motorizările disponibile în acest moment pe Renault Clio, cu excepția unităților de top (1.33 litri benzină de 130 CP și 1.5 litri diesel de 115 CP).

Comentarii (45)

  • Foarte interesant design, clar o imbunatatire majora. Cel mai frumos mi se pare Sandero Stepway. Sa vedem acum cum or sa se prezinte si la interior si la spatiul din interior. Good job, Dacia!
    37 15
  • Da, e un pas înainte clar (nu mai spun că ar fi fi fost f. greu să le facă și mai urâte, c-aș fi răutăcios :-)).
    Și la capitolul tehnic (platformă) sunt optimizări, dar factorul estetic e primordial în alegerea oricărei mașini, așa că interiorul trebuie să fi fost și el adus la zi cumva.

    O distanță ...în jos față de modelele firmei-mamă (sau tată?) Renault e în continuare observabilă și-i cumva normal asta, da-n orice caz pariez că tot Duster va rămâne hitul Dacia, chiar dacă Sandero Stepway își va consolida locul secund.

    La forma ...și mai pseudo-fastback m-aș aștepta la apariția unui hayon pe noul Logan, dar nu cred că-i cazul, intervenind altfel alte canibalizări interne.
    În orice caz, să sperăm că nu sar calul cu banii, fiindcă orice mărire de prețuri peste 10% le va tăia craca de sub pneuri. :-)
    44 9
  • P.S. De remarcat nu doar proiectoarele, ci și capota motorului total diferită a lui Sandero Stepway vs. subcompacta *normală* -- detaliu care demonstrează pedalarea francezilor pe trendul crossoverist.

    Renunțarea aparentă la MCV / break îmi pare însă o mișcare neinspirată.
    Și Loganul va fi indisponibil pe unele piețe vestice (Franța inclusiv), dar aici cifrele de vânzări par să le dea dreptate.
    31 8
  • Eu nu inteleg cele doua baghete cromate de pe bara fata la Stepway. Daca nu sunt semnalizari LED dinamice, sunt cam degeaba. Si din imaginea cu farul, unde se vede clar becul halogen de semnalizare, nu vor fi semnalizari dinamice. Farul nu va fi full LED, se pare ca faza lunga va fi halogen, se vede un bulb de bec in stanga jos. Dar, se poate sa aiba cornering light... Sa le vedem pe viu, cum vor arata
    15 9
  • In una din poze se vede la interiorul lui Stepway display-ul multimedia plasat sus, gen cum e la modelele BMW (sa fie oare aceeasi solutie ca la noul Clio ?).
    Asta e un mare plus, avem un Sandero Stepway in familie si e groaznic sa urmaresti navigatia pe display-ul montat la nivelul genunchilor.
    13 4
  • Deci Stepway se va diferenția ceva mai mult față de modelul de bază, pare mai mare, nu doar mai înaltă ca pană acum. Au evoluat frumos și chiar arată bine, bine. Va fi intresant să vedem spatele + interiorul. Dacă va fi la fel de reușit ca fața ar fi super.
    11 8
  • daca nu schimba si motoarele, nu o sa aiba prea mare succes. stepway arata interesant, mult mai bine decat duster, caruia o sa ii canibalizeze din clienti, mai mult ca sigur. iar noul sandero se apropie de designul clasic al hatchbackurilor de mare succes, gen golf sau i30.
    18 6
  • Nu vor renunța la MCV, doar vor reveni la ideea inițială de break cu 7 locuri, de la prima generație.
    Probabil au analizat volumele de vânzări pentru MCV și Lodgy și au considerat că-i mai rentabil să facă din nou doar un model în loc de două. Mai ales că omoară și Scenic și e loc de creștere.
    Au anunțat francezii, va fi un succesor comun Lodgy/MCV, cu 7 locuri și aspect (sper și gardă) mai de SUV. Însă mai mult ca sigur va fi fabricat la Tanger.
    Într-adevăr Loganul normal ca Sandero cu portbagaj nu are prea multă logică în Vest. Un pic mărit și împins la compacte însă cred că merita încercat.
    15 3
  • Dar mai este o fotografie in care Sandero apare din spate. De ce n-o publicați!?
    5 10
  • Noutati :
    - platforma CMF-B de clio 5 simplificata;
    - usi care nu mai imbraca montantii usilor;
    - manere exterioare in usi;
    - parbriz inclinat ca la clio 5;
    - semnaturi dublu Y in faruri / stopuri.
    15 5
  • Cred ca noile modele sunt o idee mai mari, cel puțin pe lățime!
    Sandero arata (din punctul meu de vedere) mult mai bine decât cel actual.
    Stepway va rupe in Europa, va manca volume de la Duster 4x2 si Captur!
    Așteptăm 29 septembrie pentru interior si motorizări!
    Pentru Europa din păcate nu cred ca vor pune mai mult decât benzina de 1l de pe Duster (ei spun ca doar Loganul se va vinde cu diesel, deci nu pentru Europa)
    12 5
  • Sedanul cel putin e aproape la fel ca Lada Vesta de la rusi,nimic nou,nimic iesit din comun. Traditional,Dacia e mai prost finisata la noi fata de cele vandute in Rusia,Africa deN si S si America de S,cu motoare mai slabe dar si mai scumpa la noi,deh,respectul Dacia fata de clientii romani.
    27 32
  • Alin Nită
    Copy paste , bravo inginerilor
    14 23
  • razvan
    nu pot fi singurul care vede faruri de audi mix cu volvo, oricum n-ar fi prima data la dacia ;) da da stopurile de la jeep pe duster
    11 19
  • Alin Nită
    Același plastic ieftin , cu cele 3 stele NCAP, ce facem ???
    17 36
  • M-am uitat cu atenție la fotografia unde sunt Sandero si Stepway pe macadam.
    La Sandero este pneu lor clasic 195/55 pentru roata de 16 inci, dar la Stepway, pneul este mai mare si anume au talonul mai decât cel actual de 205/55. Nu pare roata de 17 inch cred ca este un pneu 205/60!
    7 6
  • LUCCI LUCIANO
    Sigur mai scumpe decat cele actuale.In rest ....tot pe acolo.
    10 16
  • Alin Nită
    @ luci sigur mai scumpe 1.500-2.000eur pe model !!!!!!! Merită ?????
    7 14
  • Leonard
    Pare ca are și radar in bara fata!
    7 3
  • troll detector
    ce stie tatraurss cum e cu lada vesta si cu dacia pe piata tarilor din lumea a treia din care face parte cu onoare si rusia, fara oligarhi desigur. Habar n-ai. Nu mai baga strambe pe aici.
    6 21
  • Manu mugurel
    DE CE ESTE MAI SCUMPĂ DACIA IN ROMANIA DECÎT IN FRANȚA.......AVEȚI O EXPLICATIE ......??????
    19 8
  • Sa fim serioși... acestea sunt doar niște restilizari...nicidecum alte mașini
    7 25
  • @troll detector:))). Vezi ca te astept diseara intr-o Volga neagra sa te duc pana la Lubyanka sa dai o declaratie cu reflectorul in ochi.PS. Vezi ca Lada aia e facuta tot de Renault,acelasi sasiu ca Loganul,difera doar bordul ca la sarantocii de romani le poti arunca si un plastic mai ieftin dar sa-l vinzi mai scump
    21 11
  • Alin Nită
    @tatraurs ....cine își dă seama de marketing înșelător........nimeni.......doar clienți care au probleme cu modelele DACIA.....consum ulei, rugină in caroserie, zgomot in interiorul mașini.....etc
    20 20
  • @Alin Nită
    Mai zilele astea, te plangeai ca-ti mananca Logan-ul ulei. Acum vad ca esti nemultumit ca are doar 3 stele si plastic tare. Asta o stiai de la cumparare.
    Acum plusezi si ca rugineste si ca e zgomotoasa.
    Am Logan neruginit din 2010, taicameu are unul din 2006, mai usor cu epitetele.
    Tind sa cred ca urmaresti alt scop, prea multe minciunele.
    17 22
  • Strategia cu prezentarea completa pe 29 septembrie este exagerata, dupa ce tii 8 ani actualele generatii, o mai lungesti cu interiorul ? Zic si eu.
    24 6
  • E uimitor sa vezi cati hateri exista si mai ales explicatiile lor.
    Ca de exemplu poti sa faci un rahat de masina ca oricum exista un departament minune de marketing care ti-l va vinde.
    Unii sunt cu rusii, altii nu cred ca e o masina noua, altii vor preturi mondiale unice.
    La fel vezi si la stiri cu Tesla, VW, Renault etc.
    Daca s-au sesizat atatia inseamna ca Dacia e pe drumul cel bun.
    Felicitari Dacia-Renault pentru noile modele si romanilor care au lucrat la ele (sa fiu si eu putin nationalist)!
    26 16
  • Alin Nită
    Atunci când ești dezamăgit de o marcă de masină....spui ce te doare.....trăim într-o țară liberă ....nu ?????
    17 10
  • Adrian
    Multi cred ca nu remarcati principalul atu cand vine vorba de siguranta, si anume ca de la modelul acesta usile vor veni incadrate in cadrul masinii, nu ca pana acum cand venea pe exterior PE cadrul masinii. De altfel se vede clar un radar in fata, ceea ce inseamna ca vorbim de minim 4 * la Ncap... Spunea cineva mai sus ca este doar o stilizare.... Nu bo$$ e complet ceva nou, vine pe o platforma noua pentru DACIA !!! Loganul din spate pare hidos sa fiu sincer, dar sper sa ma insele perspectiva.
    Fiti seriosi, Dacia vinde un anumit segment de masini destinate unui segment de public. NU poti sa compari Logan cu A4, Passat sau altceva... Nici macar nu se vrea sa se bata cu ele, si nici nu ar putea...
    21 5
  • @Alin Nită
    Eu te-am crezut cu uleiul si am inteles ca vrei sa-i faci de ras. Tb sa intelegem totusi ca nu toate fac asa, si ca problema e aceeasi la majoritatea marcilor.
    Dar cand incepi sa mai bagi si-n ele iti pierzi din credibilitate.
    Nu te-a oprit nimeni sa zici nimic, nu-ti inteleg replica, cum si ceilalti pot sa-ti raspunda.
    Si fiindca traim intr-o tara libera tb sa ne documentam din mai multe surse, tocmai ca sa filtram neadevarurile.
    11 15
  • Sa nu ne asteptam la semnatura Y la stopuri,facute din leduri ci de o sticla in careuri sub care se afla un bec cu filament.Nervurile de pe capota,,,sunt ca muschii incordati al basinosilor de pe Face book..care se incordeaza sa dea impresia ca au forta)).Daca ar mai lucra nitel la calutii motoarelor,antifonare,,ar fi chiar o evolutie.In vremurile care le traim,pretul mic nu mai e atuul principal pe plan mondial,Au venit din urma si alte modele cu preturi asemanatoare.Poate distributia servisului,,ar mai conta putin..
    8 15
  • @joe sa mai lucreze putin la calutii motoarelor? Voi va auziti cand vorbiti? Sau ganditi? Are aceleasi motoare de sunt pe Clio (minus varful de gama), ce sa mai lucreze la ele? Nu sunt unele speciale pentru Dacia....
    "Pretul mic nu mai e un atu principal"....ghici ce? Dacia vinde mai multe masini ca unii producatori "care nu au acest atu" asa ca nu iti face probleme pentru vanzarile lor. Ca exemplu, in Spania, Sandero e la 500 de masini sa depaseasca Seat Leon ca cea mai vanduta.
    16 14
  • Andrei
    Tinand cont actualul model de pe piata are LED-uri ca si lumini de zi, nu vad de ce Y-ul nu ar fi tot LED. E cam de bun simt. De unde ai presupus tu ca e bec cu filament acolo?
    10 1
  • Un mare pas inainte in materie de design, desi se putea si mult mai bine si fara sa "deranjeze" pe Renault. Modelele par usor mai mari desi e posibil sa fie o iluzie ( nu stiu daca au aparut si dimensiunile), sa speram ca si la interior e ceva mai mult spatiu -ca nu strica niciodata. Personal apreciez Sandero in general si cred ca va fi un mic "hit" international daca nu vor exagera cu preturile. La fel de personal mai sunt de parere ca au exagerat cu bosajele alea evidentiate din dreptul ambelor axe, cel din spate pare chiar usor ridicol . Si capota lui Stepway e exagerata , cea a lui Sandero e in schimb foarte reusita. Loganul ,cu tot cu noul lui aspect "coupeizat" va disparea usor si sigur daca nu-i vor pune deschidere cu hayon la portbagaj. Oricum per total o schimbare mult in bine asa cum spuneam mai sus, farurile si chiar stopurile fiind nesperat de reusite si integrate bine in liniile caroseriei si a grilei. Imi pare totusi rau ca Stepway va fi atat de diferit/personalizat in gama fiindca asta inseamna un pret mult, mult mai mare , putini si-l vor mai permite in Romania. Schimbarile vor fi extrem de vizibile si la interior la nivel de detalii vizibile ,dar sa nu ne asteptam la cine stie ce calitate a materialelor, mai pe scurt o sa incerce sa "ne ia ochii" cu unele detalii pe alocuri chiar exagerate ( din informatiile mele, poate ma insel totusi).
    p.s. : daca ar decide sa schimbe si desfacatorul ala cu vechiul logo ar fi nemaipomenit ,ca tot e la moda 2d-ul.
    18 2
  • Mureau sa puna 1.3tce-ul de 150cp ? Eram un candidat pentru un sandero normal daca era acest motor.
    12 6
  • netam-nissan
    nici clio de topu fitzelor nu are decit 130 cp dle S desi multi asteptau un GT cu 150-163 cp -ciuciu-, deci la sandero nici vorba.

    braziliezii au un sandero rs 150 cp de doi litri dar ei nu-s evoluati si ecolologisti ca noi europenii.
    in ue deci doar aia cu biciu o sa aiba liber la ceva autopasiune insa numai electrocutata.
    29 7
  • neica nimeni
    Voi realizati ca ce vedeti aici sunt renderizari a caror perpsectiva, voit modificata, induce alte proportii latime/inaltime si ca anumite muchii ori suprafete concav-convexe nu vor fi la fel de evidente si in realitate?
    6 23
  • Masinile sunt mai frumoase decat precedentele, fara discutie. Bravo! pentru Dacia.
    INSA: daca confortul scaunelor va fi la fel de catastrofal ca in actualele modele...
    19 5
  • Gâgă
    Dragi co comentatori...un vecin , taximetrist profesionist, imi spunea pe vremea lui impuscatu' , ca la femei si la masini, gusturile nu se discuta. Deci, cine nu agreeaza gama Dacia, sa nu isi cumpere. Simplu.
    18 20
  • @Gâgă
    Da, sa nu-si cumpere, dar astia vor sa nu-ti cumperi nici tu. Cine sa-i mai inteleaga?
    7 11
  • Antoniu
    Arata mai bine ca noua Octavia sau noul Golf, niste petarde de masini facute cu componente majoritar din China.
    12 15
  • De siguranta vad ca vorbeste nimeni. 5 stele nu au cum sa obtina. Au schimbat platforma cu una adaptata pt. romania, lowcost.
    5 9
  • netam-nissan
    dle Gaga, vorbiti cumva de fiintele subumane imbatrinite-n rele numite taximetristi?
    si ni le dati in plus exemplu de intelepciune geniala??
    nu ma mir insa cind vad cum credeti ca aici noi chibitii am da de fapt cu subsemnatu care ar cumpara dacia si care nu.
    17 4
  • investitie proasta, motoare jalnice.
    Zece litri de ulei consum in 20.000 km ?!?!
    2 0
  • Hippievali
    Nu-i inteleg pe astia care se plang ca le mananca ulei. Eu am Logan din 2008 (cumparat nou),nu i-am verificat niciodata nivelul de ulei, dar la revizia anuala, cand ii schimba, normal,si uleiul, nu mi-a spus niciodata mecanicul ca imi "mananca ulei" (mai corect spus ar fi ca il bea, ca, in ciuda vascozitatii ridicate, e, totusi, lichid :) ). Altfel, ii inteleg ca nu pun 1.3 tce pe Sandero sa nu se canibalizeze cu Clio. Dar pe Logan, daca tot nu-l mai vand in vest,unde-s setati toti pe hatchback-uri, ar putea sa puna, totusi, un motor mai tarisos decat ala de 100 cp. Recunosc, am doua fixuri: caroserie sedan (aia mi se pare ca arata a autoturism, hatchback-urile arata a masini neterminate sau de jucarie, iar break-urile sunt masini de carat cartofi,autoutilitare, nu autoturisme) si motor pe benzina.
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru