De azi într-o săptămână, Volvo va dezvălui oficial noul SUV electric EX90, cel mai anticipat model al mărcii suedeze din acest an. Campania de promovare a fost una lungă și continuă în prezent cu un teaser nou. De data aceasta, constructorul scandinav a publicat primele imagini oficiale cu exteriorul noului model, asta după ce am văzut imaginile de patent ale noului model.
Fiind o mașină cu zero emisii, caroseria lui EX90 este desenată în scopuri aerodinamice. De altfel, coeficientul aero al noului model este de 0.29, o valoare impresionantă pentru un SUV cu 7 locuri.
În imagini putem vedea partea din față, cu o grilă acoperită și cu un sistem LiDAR integrat. De asemenea, avem în părțile laterale mânere integrate în portiere, care contribuie la eficiența aerodinamică mai mare. Nu în ultimul rând, avem și jante cu 5 spițe, desenate în același scop aerodinamic.
Noul Volvo EX90 va fi prezentat oficial în data de 9 noiembrie.
via Volvo
Mi se pare ca fac niste culori destul de ciudate in ultima vreme, parca sunt pentru camuflaj, nu foarte vizibile.
P.S. de remarcat Skoda Enyaq lV cu un remarcabil cx 0.25.
P.S. Cutremurătoare poze. Fiind vorba de preț de bază 120 000 Euro și dimensiuni de camionetă, pot să le văd și albumul de mașini de epocă.
De fiecare data Volvo a impus noi standarde in domeniul sigurantei. Felicitari si ma bucur ca inca avem companii care se concentreaza pe siguranta si nu alte chestii frumoase.
https://personalizeyourvolvo.com/VOLVOInsider/?ID=535&ST=Safety&StoryTitle=Volvo%20Is%20The%20Only%20Brand%20With%20Entire%20Lineup%20Achieving%202021%20IIHS%20Top%20Safety%20Pick%20Plus
Ca sa citez ceva din 2021: "Volvo Sets New Industry Benchmark - Only Brand With Entire Lineup Achieving 2021 IIHS Top Safety Pick Plus"
In traducere pentru tine: volvo este SINGURUL brand care a atins nivelul de top cu toate modelele sale.
Volvo e marca care a setat mereu standardele de siguranta mai inalte, fiind inaintea germanilor:))
Si acum daca tot esti asa cunoscator, da si exemple unde Volvo e in urma germanilor.
Si mai da-mi un exemplu de masina germana de serie care are LiDAR.
Si la performante,sa fim seriosi. BMW nici acum nu a reusit sa faca un PHEV la nivel de Volvo XC90 din 2015.
Iar daca compar un S60 cu un seria 3 PHEV, rade lumea de BMW:))
Tot in urma esti si tot nu pui mana pe carte, dar te dai destept.
https://www.media.volvocars.com/us/en-us/media/pressreleases/280409/volvo-cars-sets-historic-single-year-record-for-iihs-top-safety-pick-plus-awards
Sa dam marcii ce e al ei. Se pricep la ceva si o fac bine.
Si din cate vezi pana acum, nu i-au facut reclama la EX90 ca face suta in 5 secunde. La germani asta e prima informatie: in cat face suta si care e viteza maxima. Unii fac si nu se lauda :))
Stai jos ca vorbesti prostii si unii s-ar putea sa te creada, dar aici nu suntem la talcioc sa prostim oamenii cu VAG, BMW si Audi. Astea sunt marci pentru cocalari. La Volvo e alta clientela care vrea alte standarde. Cocalarii au marcile lor favourite si germane:
https://www.timisoarastiri.ro/au-blocat-o-strada-cu-mercedes-urile-si-bmw-urile-si-au-ras-de-soferii-blocati-in-trafic/
Astea sunt standardele inalte ale posesorilor de masini germane. Niste mizerii de oameni cu niste mizerii de masini.
Suedia, tara cu cei mai putini morti, Romania, la polul opus.
Morala: sunteti multi si limitati!
Datorita voua si alegerilor voastre bune, mor in continuare multi.
Sa bagi Volvo in aceeasi oala cu triada cocalareasca este o mare jignire.
Sa afirmi ca Volvo nu e nici macar in liga cu VAG e de rasul lumii.
Volvo este cu mult peste triada germana si peste alte marci.
Singura lor problema reala e ca nu stiu sa isi faca corect reclama.
De exemplu unora li se pare foarte scump un XC90 PHEV la 100000€, dar li se pare un pret bun la BMW X5 la 150000 € cu motor diesel cu 4 turbine care se vor strica. Asta pentru ca reclama facuta de BMW e ca face suta sub 5 secunde si cocalarii atat asteapta si dau buzna sa cumpere mizeria.
Volvo cand face reclama la siguranta, se trezesc retarzi super soferi care zic ei ca nu au nevoie de siguranta, ca stiu eu sa conduca bine, nu trebuie sa conduca masina pentru ei. Numai din astia super inteligenti si soferi adevarati pana se rup intr-un stalp.
Poate ca ar fi bine sa mai citesti putintel si niste carti si sa vezi niste teste reale facute de persoane care au condus mai multe masini, nu doar germane. Cand conduci VAG cu DPF off si iti dai cu parerea despre Volvo, e totusi o mizerie.
Daca nu-ti permiti si tu o masina, atunci pune mana si munceste, nu mai vorbi prostii.
Ai ramas aceeasi cutra, acelasi cocalar cu aere de intelectual inchipuit...ai uitat cum ridicai in slavi SAAB? Dar dupa ce prostii scoti pe gura imi dau seama ca boala te-a cuprins si numai ai scapare.
daca esti repetent la fizica, manelist etc iti iei...
NU ESTE CU ZERO EMISII!!!!
Folosesc curent produs peste 50% cu emisii.
Bateriile poluează la fabricație si la fel la sfârșitul duratei de utilizare.
Așa greu este sa editeze Electrică, vrem sa fim filozofi sau nu ne dam seama ca mințim?
Ca si utilizator de Volvo XC60 T6 Inscription de un an jumate si peste 50.000 de km pot sa compar “ce poate” versus X3 masina care am folosit-o 3 ani înainte peste 120.000 km.
Câștiga BMW-ul la dinamica, feedback, insonorizare (mare diferența), sunet motor (la Volvo parca au uitat de acest aspect si este cel puțin ciudat, deșii trage bine), ergonomie comenzi, consum, si nu in ultimul rând consumabile mai ieftine (plăcute, discuri, ștergătoare) posibil tine si de zona de pe planeta dar asta este in cazul meu.
Volvo este o masina ok (recomand fără rezerve), orientata spre safety (si chiar ajuta), oferă mai multe optionale la aceeași bani, chiar si mai mulți cai care se simt. Concluzie, următoare va fi tot X3, ca la cât au “sărit” prețurile pentru X5 trebuie sa vin cu bani de acasă si mai bine pas, deșii X5 mi se pare unul dintre cele mai echilibrate SUV-uri de la momentul actual… deci un XC90 electric sau clasic nu intra in calcul.
Ce treaba are clasele de masini, segment F cu ce discutam noi aici.
Daca vrei sa comentezi, iti pun 2 articole:
https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/it/ip_21_3581
https://www.dw.com/en/germany-fines-bmw-daimler-vw-over-steel-cartel/a-51356153
Deci cand sustii marci care se asociaza sa faca mizerii si sunt amendate pentru ca iti omoara plamanii si prostesc lumea cu reclame, clar esti un corupt.
Si cand arunci cu noroi intr-o marca ce se vrea mai sigura, esti doar un retard.
Te-ai gândit, măcar o secundă, că sunt oameni care fac săptămânal 1000 de km și au nevoie de mașină confortabilă și sigură, cu poziție înaltă la volan?
De unde dr@qu apăreți, mă, toți specialiștii lu' pește?
Cat despre emisii Zero, tu vrei sa zici ceva adevarat, dar nu te pricepi sa o zici cum trebuie. Masina are emisii Zero, nu este produsa cu emisii Zero, asta e altceva. Daca nu ma crezi, faci un test real: porneste masina in garaj si vezi daca dupa 10 minute simti ca mori. Ca sa intelegi, poti face acelasi test cu o masina cu motor diesel, evetual cu DPF anulat si dupa 10 minute vin la tine sa vorbim.
Daca vrei sa vorbim de ce consuma masinile, e alta mancare de peste: poti sa ne explici procesul de extragere a petrolului, transportul la rafinarii, rafinarea, transportul cu cisterne cu motoare diesel, care polueaza, pana la rafinarii unde trebuie sa te duci tu ca sa alimentezi.
Deci e un lant interesant si il poti analiza mai bine. Apoi vorbim de schimbat ulei, bujii, etc la motoarele termice.
Personal pot incarca acasa, deci nu ma deplasez pana la statie peco ca sa poluez si nici cisterna nu trebuie sa polueze ca sa alimentez eu.
Dar cunoscatori sunt multi.
In concluzie, Volvo for Life!
Nu sustin coruptia germana si nici nu ridic in slavi "sportivitatea" care duce la accidente.
Ala care ia foc si li se spune clientilor sa nu-l incarce si sa nu foloseasca modul sport ca e posibil sa ia foc?
E X5 masina in care nu a murit nimeni, sau XC90?
Ce are X5 in plus fata de XC90?
Am pe el suspensie pneumatica, sistemul audio B &W, carlig remorcare, 7 locuri (in loc de 5 la BMW, ca nu stie sa faca PHEV cu 7 locuri nici in 2022), head up display, incalzire/racire, deschidere din telefon.
Deci care parte e la X5 mai presus decat XC90?
si pozitie inalta ai in tir/autobuz/caruta...deh, obisnuinta asta sa "stai la inaltime"..taranie..cat de cat..
Fiecare cu placerea lor.
Unii prefera sa inspire putoare diesel, altii se chinuie cu electrice.
Unii mai luminati, altii mai inapoiati.
Nu poti cere tuturor sa fie mai destepti.
Germanii au nevoie si de prosti ca sa innoiasca parcul auto. Daca nu ar fi romanii, ar fi mai greu pentru ei.
"In nearly every segment, the death rate is highest in the smallest size category."
SUV-ul e opusul confortului? Ai uitat să-ți iei pastilele.
P.S. Dacă îmi cumpăr electrică nu mai respir motorină în trafic? Începând din 2085? Schimb trendul dat de cei 20 000 de șoferi de electrice din România, raportat la parcul auto de 8 milioane?
P.P.S. Să nu mai traversezi singur strada!
Ai prins diferenta? Una e masina cu emisii Zero si alta e sa vorbim despre emisii cand producem curent cu care incarcam masina.
Ai facut si analiza cu petrolul? Cat se emite si polueaza cand se extrage? Cat se polueaza cand e transportat la rafinarii? Cat se polueaza ca sa fie transformat in motorina? Cat polueaza o cisterna ca sa il transporte la o statie peco? Cat poluezi tu ca sa ajungi la peco sa alimentezi? Cat mintiti voi toti? Cat a poluat VAG, BMW, Mercedes in realitate? Cat au mintit ei ca polueaza, ca sa vanda la pacalici ca voi? Cat polueaza o masina cu motor diesel care face suta in 5 secunde ca un BMW, Audi, Mercedes,.mult ridicate in slavi pentru performante?
Cat polueaza service-urile auto cand schimba uleiul si filtrele?
Cat polueaza service-urile auto cand repara troace germane care se strica des?
Ei, hai ca daca privim asa problema, parca nu mai sunt asa poluante.
Caroseria incompletă și condusul prin oraș explică deranjul lui în privința noxelor.
Respect pentru o marca ce isi incepe reclama cu: "safety in mind"
Putine mai sunt cele carora le pasa de oameni si viata lor.
Unii se gandesc doar cum sa minta sa mai faca profit
https://www.findthebestcarprice.com/volvo-vs-bmw-reliability/
E in engleza, dar cred ca il poti traduce si intelege.
Un scurt rezumat:
In afara de anumite modele mai sportive de la BMW, Volvo este superior cam la toate:
1. Fiabilitate mai buna (e si normal pentru ca posesorii de Volvo nu uzeaza excesiv masinile, anvelopele, franele, etc);
2. Tehnologie: Volvo a fost si va fi o firma care inoveaza si este peste germani;
3. Nu in ultimul rand SIGURANTA! Volvo a fost si va fi peste germani la siguranta: mi intai ei scot cate ceva, dupa care restul copie/ adapteaza.
Deci, daca sunteti realisti si lasati reclamele mincinoase deoparte, vedeti adevarul.
Samsarii au tot interesul sa va minta, pentru ca ei cu masini germane furate, demontate cu km dati inapoi, rupte in doua si facute din bucati!
Daca sunteti destepti, vedeti adevarul. Daca sunteti prosti, sustineti in continuare minciunile.
Cat despre sportivitatea promovata de germani, multi nu va permiteti masinile alea cu motoare V6, 3 L pe care le vedeti in reclamele BMW. Multi va luati amaratele de 2.0 diesel, cu 180 CP si care fac suta in 8 secunde. Asta nu e sportivitate...dar voi asta va permiteti.
Volvo are de exemplu S60/V60 PHEV care au 455CP si fac suta in 4,6 secunde, dar nu am vazut sa isi faca reclama la asta.