Hyundai Elantra, fratele sedan al lui i30, a ajuns la cea de-a șasea generație. Modelul este propunerea coreenilor în segmentul berlinelor compacte și a cunoscut o schimbare semnificativă în materie de design față de predecesorul său, lansat în 2011. Din punct de vedere estetic, Elantra (sau Avante, după cum este cunoscută în Coreea de Sud) este ușor de recunoscut printr-o grilă frontală hexagonală, echipată cu accente cromate și cu un set de blocuri optice agresive, echipate cu lumini de zi cu LED-uri. La nivelul profilului, modelul are o siluetă care pare familiară, aceasta din urmă nefiind modificată la fel de mult ca partea din față și posteriorul.
Noua berlină compactă de la Hyundai este cu 20 de milimetri mai lungă, cu 25 de milimetri mai lată și cu 5 milimetri mai înaltă decât predecesoarea sa. Astfel, lungimea este de 4.570 milimetri, lățimea de 1.800 milimetri și înălțimea de 1.440 milimetri, în timp ce ampatamentul a rămas identic, la 2.700 de milimetri.
Modificările stilistice aplicate acestui model n-au fost doar de dragul design-ului, noul Elantra având un coeficient Cd de 0.27. În materie de dotări și echipamente, sunt anunțate șapte airbag-uri în standard, alături de mai multe sisteme de asistență a șoferului, printre care se numără tempomat adaptiv, asistent de mențiere a benzii de rulare și altele.Via WCF | Hyundai
Cum spuneam, nu cred că s-au terminat ideile pe pământul ăsta.
Pacat si ca se incapataneaza sa foloseasca solutii ieftine vs. concurenta. Vezi frana de mana clasica...
In rest, daca merg pe preturile generatiei anterioare e ok mai ales ca sedan-uri in clasa compacta nu prea exista in Europa (doar Fluence imi vine in minte)