Constructorul japonez de automobile a încercat să țină sub un val de mister noua generație a modelului NX. Efortul său nu a fost, însă, de ajuns în contextul în care un clip video scurt cu noul NX a fost "scăpat" mai repede pe internet.
Din acest clip au fost luate și imaginile de față, care ne dezvăluie noutățile de design pe care le propune noul SUV premium de la Lexus.
Liniile dinamice, specifice actualului limbaj de design al brand-ului, au fost păstrate și sunt accentuate de grila frontala de dimensiuni mari. Farurile LED și stopurile unite de o bandă luminoasă completeaza pachetul exterior.
În habitaclu se evidențiază instrumentarul de bord digital, consola centrală înălțată și display-ul mai mult decât generos al sistemului multimedia. Cu siguranță, pasagerii vor fi întâmpinați de materiale și finisaje de înaltă calitate.
Potrivit zvonurilor, noua generație Lexus NX ar fi dezvoltată pe arhitectura premium a gigantului Toyota. Tocmai de aceea, SUV-ul va fi echipat cu cele mai noi sisteme de asistență și tehnologii de conectivitate.
Totodată, gama de motorizări ar urma să includă încă de la lansare un nou sistem de propulsie plug-in hybrid.
Cât despre debutul oficial, acesta ar putea avea loc în săptămânile următoare. Primele exemplare sunt așteptate să își facă apariția la finalul acestui an, în funcție de evoluția producției.
via Carscoops
Eu credeam ca au invatat si germanii ce inseamna masini premium, nu abureli si minciuni, dar nu cred ca sunt atat de luminati, ca doar ei au inventat Dieselgate si raportarea eronata a cifrelor de vanzari.
E bine sa nu mai inmatriculeze si altele, ca ar fi pacat sa aiba si masini in tara lor. Mai bine sa ramana la cotetele lor cu istorie indelungata in fiabilitate praf. Si apoi ar plange romanii ca nu mai cumpara troace de la germanii care le considera rebut dupa 3 ani :))
Pe de alta parte nu-s nemtii asa prosti sa favorizeze marcile straine. De ce ai cumpara o toyota cu sigla lexus cand ai marcile premium etalon in tara ta? Doar romanii cred ca e ok sa cumperi sh- urile aruncate de altii in loc de marcile facute la noi.
Cât despre fiabilitatea pe care o clamezi în mod nu solemn, ci triumfalist, tu, personal, umbli cumva, în mod regulat (adică zilnic), cu o asemenea maşină “nemuritoare” ? Nu de alta, dar, de pildă, ÎNCĂ îmi frapează ochii nu câte o “japă” in illo tempore, ci câte o Cobra, câte un Ursuleţ sau câte o Vulpe (Audi 80) – nota bene, înmatriculate în Ro. Or avea motoarele “coapte” sau chiar funcţionează?...