La începutul lunii august, Kia a publicat primele imagini și informații referitoare la Stinger facelift. Modelul producătorului asiatic va miza pe câteva noutăți estetice și pe o serie de îmbunătățiri pentru interior. Ulterior, Kia a oferit și o serie de informații referitoare la motorizările disponibile pe Stinger facelift.
Acum, constructorul sud-coreean a publicat primele imagini și informațiile referitoare la versiunea europeană a lui Stinger facelift. Conform reprezentanților Kia, modelul va fi disponibil pe Bătrânul Continent doar cu propulsorul V6 de 3.3 litri. La fel ca până acum, motorul dezvoltă 370 de cai putere la 6.000 rpm și 510 Nm între 1.300 și 4.500 rpm. În momentul prezentării, oficialii Kia au menționat că această variantă va fi oferită și cu un sistem nou de evacuare (crește puterea totală la 373 de cai), însă pe piața din Europa nu va fi disponibil nici opțional.
Motorul V6 va fi cuplat la o cutie automată cu opt trepte și la un sistem de tracțiune integrală.
Pe alte piețe, Stinger facelift va putea fi comandat fie cu un motor pe benzină de 2.0 litri, fie cu unul de 2.5 litri. Unitatea diesel de 2.2 litri dispare complet din ofertă.Versiunea europeană Stinger facelift va fi echipată cu jante din aliaj cu diametrul de 19 inch și va putea fi comandată, în premieră, în nuanța de caroserie Ascot Green.
Pentru interior, asiaticii vin cu accesorii noi, cu materiale mai bune și cu o tapițerie din Nappa. De asemenea, versiunea europeană a lui Stinger va fi echipată cu un ecran tactil central cu diagonala de 10.25 inch. Sistemul de infotainment permite conectarea simultană a două dispozitive și dispune și de o funcție split-screen. Standard, Kia oferă conexiune Apple CarPlay și Android Auto. Instrumentarul de bord este disponibil într-o variantă mixtă (digital cu ecran de 7 inch + analog).
Odată cu aceste actualizări, Stinger facelift va fi oferit și cu o serie de sisteme de siguranță și asistare noi. Pe lista tehnologiilor disponibile, asiaticii au trecut următoarele: Remote Engine Start, Forward Collision-Avoidance Assist, Lane Keeping Assist, Blind-Spot Collision-Avoidance Assist, Blind-Spot Collision Warning, Safe Exit Warning și Rear Occupant Alert.
Pachetul Highway Driving Assist acționează ca un cruise control inteligent capabil să controleze direcția, accelerația și sistemul de frânare.Lansarea comercială în Europa va avea loc începând cu al patrulea trimestru al anului curent.
Arată bestial, iar sunetul ăla de V6 cred că face toți banii...
Din pacate asa e. Desi produsele Kia sunt excelente din puct de vedere calitate/pret.
Au mai incercat si alti producatori sa atace segmentul asta dominat de marcile germane fara succes. Stinger este un produs excelent dar nu stiu daca va reusi sa schimbe ceva in perceptia majoritatii.
Ei lasa ca la unele stiri cu Bmw doar tu comentezi :).
Stinger este un model reusit, dar nereusit la vanzari cam peste tot, stiu ca turma este de vina, dar cu motor de 3.3 in Europa sunt putini care se incumeta.
Explicatia cum ca de ce nemtii domina segmentul asta si altii nu, este prin felul constructiv adaptat in principal Germaniei: Mercedes, Audi si BMW fac masini capabile sa bata Germania pe Autobahn cap-coada la viteza max permisa tehnic, zi de zi, fara sa crape. Cand va mai exista si alt constructor capabil sa produca asa ceva, atunci va fi recunoscut global egalul celor 3, nici macar Lexus nu e la nivelul ala, desi ca pret este. Sa aduci vorba de Kia in ecuatia asta, fie chiar si una cu 370 cp, este o gluma nesarata.
Ah, uitasem... și fara mănăreli la softul de emisii.
Mercedes, Bmw, Audi nu sunt mai scumpe ca Volvo, Jaguar, Lexus, la modele si dotari echivalente, iar la fiabilitate doar Lexus sta bine, Jaguar si Volvo sunt sub nemtoaice.
Limitarile se pot scoate fara probleme :).
@Urss: hatereala de pusti de 12 ani, dovedesti in continuare ca nu pricepi nimic. Limitarea aia, din electronica, e o conventie care a intrat in vigoare cu multi ani in urma intre producatorii germani, pentru a nu escalada razboiul puterilor si al vitezelor, a fost ca un pact de limitare a inarmarii. Civic Type R e o masina senzationala, poate cel mai bun hot-hatch, care merita tot respectul, dar daca dai jos ochelarii de cal, gasesti masini la fel de impresionante si la producatorii europeni. Ca n-ai tu bani sa le cumperi nu inseamna ca sunt masinile proaste sau ca nu merita nu stiu ce optionale. Habar nu ai structura de cost a unei masini, pe ca baza o evaluezi tu ca scumpa sau ieftina? Habar nu ai criteriile care se iau in calcul la studii de fiabilitate, pe ce baza le evaluezi tu ca fiabile sau nefiabile? Intrebari retorice oricum, nu ma astept sa spui ceva logic, doar clantaneala de parerist pafarist.
Vorbesc in cunoștință de cauză tocmai pentru că și eu am o Kia în familie. Crezi cumva că alte firme îți asigură garanție pe excluderile de la kia? Mă îndoiesc profund! Excluderile din garanții sunt peste tot la fel, la toate mărcile, întocmai ca la excluderile de la asigurări. Doar nu te aștepți ca bmw &co. să-ți asigure garanție pe ceva ce la kia, să zicem, ai avea excludere. Am vazut... Au mers cu seriozitatea pană acolo încat au masluit softurile. Și ai pretenții sa-ți dea garanții solide.
ds: Crezi cumva că alte firme îți asigură garanție pe excluderile de la kia?
@ds:
amesteci niste lucruri. Garantia aia de 7 ani de la Kia nu acopera mai multe decat garantia de 2 ani la un producator european, asta e esenta care trebuie retinuta, daca nu vrei sau nu ai timp sa citesti contractul. Eu nu am zis vreodata ca europeanul iti asigura mai multe decat coreanul, ci doar ca garantia promovata ca tool de markenting de coreeni nu acopera in esenta mai mult decat standardul din industrie.
:))
Despre Kia Stinger facelift, arata bine, insa motorizarea va trage vanzarile din Romania in jos, din punctul meu de vedere.
La fel si genesis prin America de Nord. Le lauda toti youtuber-ii de li se usuca gura, dar pe strada mai deloc. De ce? Nu stie nimeni sa raspunda. Toate laudele suna a gol si teribil de fals, ca intr-o oala in care incerci sa faci vocalize dar de fapt esti total afon la muzica. Pe urma mai vezi cate una pe strada, si cumva, de la distanta ti se pare ca ala care si-a luat-o are moaca de looser. Greu de explicat. Stie si el ca a facut o greseala, dar acum, cand vede reactia publicului e prea tarziu. S-o vanda sa scape de ea e spre imposibil, fara sa piarda niste sume de la care sa-i vina rau. Si-atunci ce sa faca? Isi inghite greata, trage aer in piept si incearca sa-i mai dea cate o blana. Si surpriza! Nu-l ia nimeni in seama. Daca mai face prostia sa apara pe vreun un circuit, la o liniuta, pe masurate, puf. A doua zi rade tot internetul de el si ajunge vedeta la failarmy. Iar aia care o laudau, si-au luat banii pe vizualizari si s-au facut nevazuti. Ce nesimtiti.
Si el, ce sa faca? Are stinger, s-a intepat de data asta. Intrebarea este daca a invatat ceva din toata aventura, sau data viitoare, iar o sa se uite in gura laudacilor pe internet? Suspansul ramane ... va urma ...