Cu două săptămâni în urmă, Skoda a publicat o galerie foto cu noul Karoq sub camuflaj în timpul unor teste, însă constructorul ceh a decis că acum este momentul potrivit pentru a înlătura o bună parte din misterul care plana asupra modelului.
Chiar dacă nu oferă o imagine completă asupra noului SUV, fotografiile demonstrează că designul noului Karoq este inspirat puternic din cel al fratelui mai mare Kodiaq și, parțial, din cel al modelului pe care îl înlocuiește, Yeti.
Blocurile optice au fost ușor redesenate, la fel ca și stopurile, iar tehnologia Full LED a fost aplicată în ambele cazuri, inclusiv la nivelul proiectoarelor de ceață.
Noul model are o lungime de 4.382 metri, o lățime de 1.841 metri și o înălțime de 1.605 metri, în timp ce ampatamentul de 2.638 mm scade la 2.630 metri în cazul versiunilor cu tracțiune integrală. Volumul standard al portbagajului este de 521 de litri, însă acesta poate fi extins la 1630 de litri dacă scaunele spate sunt rabatate.
Opțional, clienții pot alege scaune spate cu sistem VarioFlex, care permite îndepărtarea completă a acestora pentru a transforma mașină într-o utilitară, caz în care volumul maxim de încărcare crește la 1810 litri.
Potrivit datelor furnizate de Skoda cu două săptămâni în urmă, Karoq este primul model al constructorului care beneficiază de instrumentar de bord digital, astfel că ecranele din cockpit pot fi personalizate de șofer după propriile preferințe.
În plus, știm deja că gama de motorizări va include 5 unități de propulsie, dintre care două pe benzină și trei diesel, cu capacități de 1.0, 1.5, 1.6 și 2.0 litri și puteri între 115 CP și 190 CP. Cel mai puternic diesel este un 2.0 TDI de 190 CP care vine în standard cu tracțiune integrală și cutie automată de viteze DSG cu 7 trepte.
Noul motor TSI de 1.5 litri beneficiază de funcție de dezactivare a cilindrilor.Prezentarea oficială a modelului va avea loc în 18 mai la Stockholm, atunci când vor fi anunțate și celelalte detalii. Vânzările vor debuta în Europa în a doua jumătate a anului.
Via Skoda
Dar sunt urate in mod deliberat, pentru a nu lua fata lui Seat (sau chiar VW) fata de care are pret apropiat.
Pe de alta parte, asa urate cum sunt, masinile Skoda arata muuuuuuult mai mult decat coreenele, japonezele, si altele.