Peugeot 308 facelift este așteptat să debuteze oficial în luna iunie, însă o serie de imagini au apărut prematur pe internet și par să fie "scăpate" mai mult sau mai puțin voit chiar de constructorul francez.
Imaginile demonstrează însă că fanii Peugeot nu trebuie să se aștepte la schimbări dramatice pentru hatchback-ul compact, întrucât principalele schimbări vor fi reperate în zona frontală. Astfel, grila are o formă diferită, în timp ce luminile LED de zi nu mai sunt în stil punctat, ci au o formă continuă. În plus, 308 facelift primește lumini de ceață și o bară de protecție revizuită.
Din păcate, calitatea fotografiilor nu este suficient de ridicată pentru a ne da seama dacă bara de protecție spate a fost schimbată, însă în rest nu par să fie modificări majore față de actuala generație. La interior, instrumentarul de bord este analog, astfel că nu avem parte de celebrul i-Cockpit care este prezent pe 3008.
Pentru moment nu există informații despre motorizări, însă este posibil ca modelul să primească noul motor turbodiesel BlueHDI de 100 CP și 120 CP.
În plus, este posibil ca alături de noul facelft să-și facă apariția și Peugeot 308 GTI, însă acest lucru nu este cert.Peugeot 308 facelift va sosi pe piață după lansarea unor concurenți rivali precum Volkswagen Golf 7 facelift, Skoda Octavia facelift, Seat Leon facelift sau Renault Megane.
Via Motor1
2. ecranul multimedia, va fi un pic mai mare, si va avea un raspuns mai bun
3. Motorizarile 1.6 bluehdi de 100 si 120 exista de mult timp, nu sunt noi.
4. Vor fi aceleasi motorizari, doar ca vor avea consumuri mai mici.
5. Va aparea xenon-ul ca optiune, pentru echiparile inferioare ce nu beneficiaza de full led.
Sincer nu cred ca vom vedea bord stil 3008/5008. Si 2008 la facelift a pastrat bordul vechi. Sunt sigur insa ca urmatoarea generatie (309?) il va folosi pe cel nou. 5 ani a fost produs primul 308, deci probabil ca undeva prin 2018 (salonul auto de la Paris) va fi anuntata noua generatie care va ajunge la clienti prin 2019.
@Andy, primul 308 a avut peste 6*ani, iar pe viitor nu se mai schimba numele, tot 308 se va numi, 308 III
Vorbim totusi de un hb compact care e masina de 2 adulti sau maxim 2 adulti cu un copil sau doi. Locurile din spate nu-s o problema in cazul respectiv si portbagajul e mult mai important.
P.S. Vechiul Insignia avea aceeasi problema desi vorbim de clasa medie, clasa unde 4 adulti trebuie sa stea foarte confortabil.