Actuala generație Volkswagen Touareg, lansată în 2018, va primi un facelift în acest an. Cu această ocazie, constructorul din Wolfsburg a publicat primele imagini cu noul model camuflat, care urmează să fie prezentat oficial abia în luna mai.
Fiind un facelift, noul Touareg va avea câteva modificări estetice. Chiar și din aceste imagini putem vedea o nouă parte frontală, cu o bandă iluminată LED care unește cele două faruri, o noutate adusă de Touareg facelift. De altfel, chiar și farurile în sine sunt noi și dispun de tehnologie Matrix IQ.LIGHT cu 38.400 de LED-uri prezente înăuntru. Farurile dispun și de tehnologie de ghidare în interiorul benzii de circulație.
Alături de asta, noul Touareg facelift primește și jante noi, cu dimensiuni de până la 21 de inch. Mai mult, în partea din spate putem observa și sigla Volkswagen iluminată, iar aici este posibil să avem o configurație similară a luminilor, cu o bandă LED care unește stopurile.
Noul model va veni echipat cu un senzor montat pe plafon pentru a monitoriza greutatea suplimentară de până la 100 de kilograme, cu scopul de a regla automat sistemul de control electronic al stabilității.
Touareg facelift primește o suspensie revizuită și direcție integrală, alături de un sistem de anti-ruliu activ. Inclusiv suspensia pneumatică, disponibilă opțional, este revizuită.Noul Touareg facelift va beneficia și de tehnologie nouă la interior, botezată Innovision Cockpit. Astfel, SUV-ul va primi un ecran central de 15 inch și care oferă compatibilitate wireless cu Apple CarPlay și Android Auto. Unele materiale din zona consolei centrale și din zona cotierei vor fi mai moi.
Deocamdată, Volkswagen nu a dezvăluit foarte multe informații despre motorizările noului model. Însă, acesta va fi disponibil și într-o versiune hibridă. Cea mai puternică astfel de versiune va fi botezată R eHybrid.
Noul Volkswagen Touareg facelift va fi dezvăluit oficial în mai.
via Volkswagen
Nu pentru acum,doar când va ajunge la SH 20.000 euro.
In funcție de buget cred ca ambele sunt o alegere excelenta.
Singurul minus notabil la Tuareg pe care eu l-am experimentat (in urma cu vreo 5 ani) este consumul sensibil mai mare fata de concurenta, chiar dacă vorbim de diesel, dar posibil sa se fi rezolvat situația.