Primele imagini cu noul Volkswagen Golf R facelift

de Tiberiu Safta
Luni, 29.01.2024
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a publicat primele imagini oficiale cu noul Golf R facelift, cea mai puternică versiune a compactei germane. Noul hot-hatch va fi lansat la mijlocul lui 2024.

Chiar dacă am făcut deja cunoștință cu noul Volkswagen Golf facelift, inclusiv cu versiunea GTI, constructorul german a ales să nu ne arate toată gama noului model la momentul lansării de acum câteva zile. Tocmai acum au apărut primele imagini oficiale cu noul Golf R facelift. Cea mai puternică versiune a compactei de la Wolfsburg rămâne ascunsă sub camuflaj până la mijlocul anului.

Din cauza camuflajului, detaliile vizuale noi nu pot fi observate. Mai mult, Volkswagen nu a dezvăluit niciun detaliu tehnic despre noul Golf R facelift. Actuala versiune primește un motor de 2.0 litri turbo de 320 de cai putere. Având în vedere că noul Golf GTI facelift a primit mai multă putere, este de așteptat ca și noul Golf R facelift să fie mai puternic. Bineînțeles, acesta va primi și tracțiune integrală.

Noul Volkswagen Golf R facelift va fi prezentat oficial în vara acestui an.

via Volkswagen

Comentarii (5)

  • Se pare ca de voie, de nevoie, incet-incet trebuie sa le revina mintea la cap alora de la VAG. L-au adus inapoi la design pe tipul care a fost instrumental in ceea ce a fost Golf 7, masina pe care am ales-o si eu si care a fost cel mai reusit Golf din istorie. Acum il pun la treaba sa regandeasca faimoasa promisiune care e "ID 2all".

    Probabil ca sefimea VAG si-a luat atata m... incat se vad nevoiti sa renunte la ideea de "masina universala". Au crezut ca o sa poata vinde in China, US si Europa aceeasi masina cu design sters care nu spune nimic. Electricele VW, ca despre ele e vorba, sunt un esec comercial clar si sunt pe cale sa puna compania pe butuci.

    Cititi interviul asta: https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/andreas-mindt-how-make-vw-nice-guys-again
    4 1
  • Salut eu sunt ăla nsrei cu fordu' de treispe mii
    Golf 8 arata nașpa ca un pantof sau fier de calcat. Farurile sunt pur și simplu prea jos fata de linia caroseriei.
    O fi prea avangardist pentru mine habar n am.
    Golf 7 a fost într-adevăr frumos și ergonomic. Așa da. Mai ales GTI.
    Golf 8 pare un fail. Nu mi as lua.

    La fel Tiguan nou vs ăla dinainte
    2 0
  • Salut nsrei! Mie imi place f mult G8. E chestie de gusturi in cele din urma. Dar sunt convins ca un G8 cu motorul de 2 L TDI cu automata e o alegere bestiala. O masina cu care nu o sa ai nicio problema inca ani buni de acum inainte. Ma tot gandesc si cred ca varianta de 115 CP e preferabila celei de 150 asa cum am scris si la articolul cu prezentarea G8 facelift.
    0 1
  • Ia ce zice germanul de la VW

    "Were the ID 3, ID 4 and ID 5 created as global cars?"

    “I think so, yes. Maybe the thinking has changed over the years. China changes every year and every time you go there, you don’t believe what you see, especially after Covid.

    “You fly back to Germany and it feels like a medieval country! You have to change your approach to that.”

    Adică dacă vii din China, Germania se simte ca o țară medievală.

    Ai dracu comuniștii ăia.

    Problema nu e ce face China, problema e ce face Germania și implicit noi (ca servitori).

    Germania a intrat în recesiune,
    construcțiile scad, producția industrială scade, fermierii sunt la poarta Brandenburg, de industria de autmobile nu mai zic eu, o zic Germanii cu gurița lor.
    2 0
  • George Simion
    mizerie daca e doar cu tractiune integrala. si sper ca e maxim 25k de euro.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru