Chiar dacă am făcut deja cunoștință cu noul Volkswagen Golf facelift, inclusiv cu versiunea GTI, constructorul german a ales să nu ne arate toată gama noului model la momentul lansării de acum câteva zile. Tocmai acum au apărut primele imagini oficiale cu noul Golf R facelift. Cea mai puternică versiune a compactei de la Wolfsburg rămâne ascunsă sub camuflaj până la mijlocul anului.
Din cauza camuflajului, detaliile vizuale noi nu pot fi observate. Mai mult, Volkswagen nu a dezvăluit niciun detaliu tehnic despre noul Golf R facelift. Actuala versiune primește un motor de 2.0 litri turbo de 320 de cai putere. Având în vedere că noul Golf GTI facelift a primit mai multă putere, este de așteptat ca și noul Golf R facelift să fie mai puternic. Bineînțeles, acesta va primi și tracțiune integrală.
Noul Volkswagen Golf R facelift va fi prezentat oficial în vara acestui an.
via Volkswagen
Probabil ca sefimea VAG si-a luat atata m... incat se vad nevoiti sa renunte la ideea de "masina universala". Au crezut ca o sa poata vinde in China, US si Europa aceeasi masina cu design sters care nu spune nimic. Electricele VW, ca despre ele e vorba, sunt un esec comercial clar si sunt pe cale sa puna compania pe butuci.
Cititi interviul asta: https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/andreas-mindt-how-make-vw-nice-guys-again
Golf 8 arata nașpa ca un pantof sau fier de calcat. Farurile sunt pur și simplu prea jos fata de linia caroseriei.
O fi prea avangardist pentru mine habar n am.
Golf 7 a fost într-adevăr frumos și ergonomic. Așa da. Mai ales GTI.
Golf 8 pare un fail. Nu mi as lua.
La fel Tiguan nou vs ăla dinainte
"Were the ID 3, ID 4 and ID 5 created as global cars?"
“I think so, yes. Maybe the thinking has changed over the years. China changes every year and every time you go there, you don’t believe what you see, especially after Covid.
“You fly back to Germany and it feels like a medieval country! You have to change your approach to that.”
Adică dacă vii din China, Germania se simte ca o țară medievală.
Ai dracu comuniștii ăia.
Problema nu e ce face China, problema e ce face Germania și implicit noi (ca servitori).
Germania a intrat în recesiune,
construcțiile scad, producția industrială scade, fermierii sunt la poarta Brandenburg, de industria de autmobile nu mai zic eu, o zic Germanii cu gurița lor.