Constructorul britanic a publicat o serie de imagini oficiale cu noul model MG4 Electric, un nou rival pentru Volkswagen ID 3. Noul model va fi destinat pieței europene, iar vânzările acestuia vor debuta în ultimul trimestru al anului. De altfel, MG4 Electric este identic cu versiunea vândută în China, acolo unde modelul poartă numele MG Mulan.
MG4 Electric este bazat pe platforma Modular Scalable Platform (MSP), dezvoltată de SAIC Motor. Lungimea modelului este de 4287 de milimetri, lățimea este de 1835 de milimetri, iar 1504 milimetri sunt trecuți în dreptul înălțimii, mulțumită unor acumulatori subțiri. Acestea măsoară doar 110 milimetri în înălțime.
Ca design, MG4 Electric este unul relativ convențional, cu o notă de sportivitate adusă de prizele de aer din bara față. În partea din spate, blocurile optice LED sunt unite printr-o bandă iluminată, iar jantele au un design aerodinamic, tipic mașinilor electrice. MG nu a oferit detalii cu interiorul modelului, însă putem observa un instrumentar digital și un ecran central pentru sistemul multimedia, alături de o consolă centrală plutitoare.
MG4 Electric va fi disponibil cu o baterie de 51 kWh sau cu un acumulator de 64 kWh. autonomie de până la 350 de kilometri în regim WLTP, iar bateria mai mare oferă o autonomie maximă de 450 de kilometri.
Prima configurație promite o
Versiunea cu bateria mai mică este propulsată de un motor electric de 169 de cai putere. Modelul cu bateria mai mare alimentează un motor electric de 203 cai putere. Acesta accelerează de la 0 la 100 km/h în mai puțin de 8 secunde și atinge o viteză maximă de 160 km/h, limitată electronic. Ambele versiuni transmit puterea către roțile spate. MG nu a oferit informații cu privire la timpii de încărcare.
Noul MG4 Electric se află în ultima fază de teste și va fi lansat în Europa, în ultimul trimestru al acestui an. Deocamdată, nu se cunosc prețurile noului model.
via MG Motor
Uitati ce vanzari are buburuza de Spring - a umplut Europa - chiar daca ea a obtinut doar una bucata steluta Euroncap, costa 20-22.000 Euro, se incarca destul de lent si are o autonomie oficiala de 230 km WLTP.
Din 2024, ce bine-ar fi daca macar generatia a 2-a a Spring-ului s-ar produce in Romania si face echipa cu Ford Puma EV!