Noua generație Volkswagen Golf va fi prezentată oficial în cursul zilei de 24 octombrie, iar în ultima perioadă germanii au mărit suspansul înaintea lansării cu o serie de informații despre noutățile pregătite.
Iată însă că primele imagini fără camuflaj cu hatchback-ul compact au apărut pe internet pe o pagină de Facebook din Cehia a fanilor mărcii.
Chiar dacă sunt de o calitate modestă, cele două fotografii arată practic o parte din designul partii frontale și din interiorul noii generații. Prezența unor stickere pe parbriz sugerează că ambele imagini au fost realizate pe linia de producție, mai ales că producția a debutat efectiv la uzina de la Wolsburg la începutul lunii octombrie.
Prima imagine sub camuflaj cu noul Golf 8 a fost publicată la sfârșitul lunii august, la câteva luni după o imagine cu interiorul "scapată" într-un document oficial și urmată la începutul lunii octombrie de două schițe.
De asemenea, se cunosc deja și o serie de detalii tehnice despre noul Golf 8, care va putea fi achiziționat în două versiuni plug-in hybrid. Cea mai performantă dintre ele va avea 245 CP și se va adresa celor care doresc un plug-in hybrid de performanță, în timp ce varianta de bază va avea 204 CP și va avea drept țintă clienții care doresc să adopte tehnologiile verzi. Totuși, doar versiunea mai puternică va fi comercializată sub numele Golf GTE.
De asemenea, știm deja că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto.
Via Facebook, Carscoops, Caradisiac
Ptr ca e retro?!?
Daca acoperim in poza, acea prelungire a farurilor, putem spune ca e un Golf, si ar fi fost o evolutie tipica VW la acest model, adica oricine ar fi putut spune, ca da, este un Golf, cu acele mici modificari fata de generatia trecuta, cum de altfel a tot facut VW. Dar asa, jur ca e urata.
Probabil multa lume o sa isi lipeasca pe acele prelungiri ale farurilor folie in culoarea caroseriei, sa dea macar o forma mai normala la acestea :)
Sunt curios pe viu cum va arata masina. Pana in acest moment, doar din poze, nu mi se pare un design reusit.
Nici eu nu inteleg prelungirea farurilor, care imi aminteste de Bmw E60, dar acolo se potriveste cu botul masinii, aici nu este macar paralela cu linia capotei, poate va arata mai bine in realitate. Oricum se va vinde :).
Asadar, mai usor cu rasul fortzat, ca nu poti prosti decat pe cei care nu stiu despre ce e vorba in propozitie. Dar suntem multi care stim foarte bine ce vorbim.
Am mai spus aici ca VW trebuia sa fie pedepsita exemplar pentru scandalul emisiilor, nu sunt "fanboy" si nu le tin partea orbeste. Dar Golf chiar e un produs reusit. Intotdeauna vor fi carcotasi pentru care strugurii sunt prea acri, dar adevarul ramane, si adevarul e ca Golful e cam peste orice de pe piata chiar si acum, dupa mai bine de 40 de ani de la lansare.
Au avut probleme cu motoarele 1.2 TSI la un moment-dat, dar nivelul de calitate repet, e peste tot ce exista la ora asta in clasa compacta pe piata. Faptul ca e cea mai bine vanduta masina an de an in UE, cea mai competitiva si dificila piata auto de pe planeta, e cel mai bun argument. Si niciodata sutele de mii de clienti nu pot gresi cu totii.
Ceva nu nu se pupă, nu știu ce.
Farurile parcă s-au molipsit cu Bangle-ismul Seriei 5.
Strange.
Dar interiorul... nu ştiu.... încă cu stickul ăla pe consola dintre şofer şi pasager !!!???
Oare nu au învăţat nimic de la Lincoln Aviator, Navigator care au doar butoane D N P R pe consola principala verticală / bord lângă volan sau măcar Honda Insight sau Accord care le au pe consola transversală ca butoane P R N D ??
Sau măcar de la ID3 care din acest punct de vedere este un mare salt înainte, neavând nici stick şi nici măcar butoanele P R N D !??
Păcat, totuşi suntem mileniul 3 iar alţii deja sunt departe şi tu să mai produci maşini cu stick ca în 1900 toamna...
Trist.
La un asemenea nivel de calitate, pretul un pic peste unele modele ale concurentei e complet justificat.
Personal, cred ca au facut o alegere buna pastrand in proportie de 90% designul modelului precedent, chit ca acela e din 2012. La cifrele de vanzari pe care le au, ar fi fost prosti sa vina cu schimbari mari si sa riste o reactie negativa a clientilor. Numarul ENORM de mare de clienti convinsi de calitatile masinii asteia nu o sa fie deranjati de designul mai conservator nici de acum inainte, asa cum n-au fost deranjati nici pana acum. Daca te uiti la schitele despre designul masinii de-a lungul anilor, se vede o evolutie lina de la un model la altul, cu exceptia Golfului III, care a fost o abordare un pic mai curajoasa.
S-ar parea ca in cele din urma, macar germanii au inteles strategia simpla si eficienta a americanilor: Never change the winning formula!
Plus la asta: faptul că te afli în UE nu inseamna ca e "cea mai competitiva si dificila piata".
Nu toti consideră Golful bun indiferent de cate se vand bla bla. Asa că fraza aia a ta "e cam peste tot la pretul lui" e doar o părere ;)
După logica ta ar trebui toti sa ne cumparam SUVuri. Pentru ca toti acuma si le cumpara, da?
Mă pis pe ele si pe "parerea majoritatii". Se mai poate spune că lumea alege golf si d-alea sub efectu de turmă.
Raspunde-mi la o intrebare: de ce as alege un Golf in loc de o Octavia? Eu la octavia văd doar plusuri fata de golf. Deci la golf văd doar minusuri. Nu văd sensu in golf atata vreme cat exista octavia. La fel cum nu văd rostul Passatului cabd exista Skoda Superb ;)
PS: nu sunt fan VAG, si nu cred ca mi-as lua vreodată.
mama ce soferi pe aici, pe ala nu il tin decat 10k placutele.e clar ce sofer esti.
Stai linistit ca este o versiune aproape de top cea din poze ( in afara de tapiterie piele + alcantara si alte cateva maruntaie ). Cu cea standard ( basic ) iti va fii rusine sa te asezi langa un Logan full options la semafor :))....Oricum nici versiunile medii nu vor fi departe de Dacia , adica pana in 150 cai sunt vreo 3 nivele de echipare care toate au bara pe puntea spate in loc de independenta. Preturile ? Cu siguranta umflate cu pompa exact cum ne-a obisnuit bișnițăreala VAG, adica...pret mare pe calitate ZERO .....Germania Rulszeeeee.
am avut logan de servici varianta de top, nu sta langa golf nici cand e golful chel si vai mama lui. langa variantele de top nicio sansa. ca sa nu mai zicem ca acel logan de 5000 euro nu exista. un logan decent e 11k minim. a crescut calitatea dar si pretul....
poti sa iti iei, eu cu barca nu ma plimb pe sosea. ca asa e suspensia, zici ca e barca pe valuri.
in concluzie, un alt hater. tu chiar crezi ca se uita cineva la prostiile tale, cand spui numai minciuni, si te si crede? looool
Da, A3 la fel nu-si are sensul atata vreme cat nu e un RS3.
A fost, este si va ramane cel mai bun.
Sunt posesor de golf 7 dar si de i20, care la doar 5000 km are probleme( ambreiaj defect, clima care efectiv pute si altele).
Ia-ti totusi niste cursuri la o scoala de pilotaj. Nu sunt ieftine, dar garantat iti recuperezi banii in timp, din placutele de frana.
Mult depinde de marketing aș zice eu. Ti-am spus, dacă toti acum cumpara SUVuri, oare e o dovadă ca SUVurile sunt the best? Noo, nici vorbă. Ăsta e efectul de turmă.
Toyota Corolla e cea mai vanduta masina in lume, oare ar trebui sa imi iau Corolla BAZANDU-MĂ pe acest fapt? Evident că nu.
iar tu compari 2 situatii total diferite: cum se vinde un tip de masina al oricarui producator, si cum se vinde un anumit model al unui anume producator. ce logica e asta?
faptul ca suv-urile se vand bine nu inseamna ca sunt the best, dar arata ca sunt SI bune.
corolla nu se vinde bine ca e proasta. in niciun caz. ca nu iti place tie cel mai mult e irelevant, nu discutam cat iti place tie sau mie. dar nu poti spune ca daca se vinde bine nu implica ca e si buna. poate nu e cea mai buna, ok, dar buna e.
Amice, probabil nu esti informat foarte bine. S-a speculat de atatea ori nu doar pe websiteuri si in reviewuri auto din RO ci si din strainatate , faptul ca la VAG motorizarile pana in 150 CP ofera bara pe puntea spate, adica oșie de căruță ( de asta am specificat ca nu-i foarte departe de Logan la calitate ) . Cand spunem calitate facem referire la un ansamblu/subansamblu tehnic superior nu ? Adica "dedesubtul" masinii trebuie sa se ridice si el la asteptarile de calitate. Atata timp cat tu imi oferi o arhitectura low cost pe dedesubt inseamna ca nu esti cu nimic mai departe de Dacia ...Capisci ? Iar ca lucrurile sa fie mult mai nesimtite, un Golf cu arhitectura precum Dacia Logan se vinde la un pret triplu .
PS: Nu stiu cine a dat cu oiște-an gard, cred ca tu.... Eu cel putin nu am comparat mere cu pere ( Logan chel de 5 mii vs Golf chel ) doar am facut o precizare al faptului ca la un pret ft nesimtit cu un Golf de baza ti-e rusine sa te asezi langa un Logan full mult mai ieftin :)) . Hai PA bă !
"Corolla nu se vinde bine ca e proasta" .... e o noutate pentru tine ca e cea mai vanduta mașina în lume? Cum așa? Se vinde de 1000 ori mai bine decat Golf si e proasta? Pai te contrazici.
Majoritatea oamenilor nu sunt fani auto. Isi cumpără masina in functie de cum îi pare lui un model, fara prea mult sa se informeze... Iar așa cum turmele de oameni nu se prea informeaza, consider că nu fac cea mai bună alegere.
N-am spus că Golf e rău. Dar am zis că nu e un motiv sa o cumperi că "o cumpara toata lumea" pentru ca "toata lumea" e o turmă slab informata ;)
Golful nu e rău, dar sunt modele mai bune ;) in timp ce tu tii una si buna ca "e peste tot ce e in clasa sa" )))
Iar eu zic ca nu, nu e peste toti in clasa sa. Sunt modele mai bune ;)
Te salut respectuos amice! Citesc de ceva vreme comentariile tale si tind sa cred ca esti unul din oamenii cu un gram de cultura automobilistica .Insa din pacate nu ai sanse cu pleava , sunt prea multi si te doboara cu "experienta" lor . Sfatul meu : mai bine tragi apa cand auzi ce baloane spun pe aici unii :))
Eu am avut G7 si am acum G7 facelift si confirm ca de la 120/130cp nu mai exista puntea fixa.
Legat de calitate iar vorbim tampenii. Depinde de fiecare cum o vede si depinde si la ce anume ne referim. Daca punem un seria 3 langa Focus, veti vedea ca plasticele de pe 3 sunt pe alocuri chiar mai proaste. Dar asta inseamna ca masina e mai proasta? Nici pomeneala pentru ca are alte suspensii, alte posibilitati la dotari, alta directie, alte motoare si marca. Degeaba e Skoda la fel la condus si la pipait daca masinile se vand si pe brand.
Asta ca nu mai zic ca nu sunt la fel dar trebuie sa te uiti atent la toate detaliile nu doar la unele. Dar cel mai important este ca sunt masini cu volume diferite. Nu are cum sa se conduca la fel o Skoda ca un Gold. Nu are cum! Stop! Fizic este imposibil.
Eu unul sunt tentat sa fac o nebunie si sa trec la G8 dar nu cred ca trec de sotie :))
VW inclus.
Este clar că VW Golf este o maşină excelentă pentru preţul ei.
Că vrem să aibe din categoria lux la acelaşi preţ, mi se pare exagerat.
Singurul, dar singurul motiv contra Golf eu îl am cu.... ok poate încă să nu fie hibridă (deşi în mileniul 3 este cam ciudat să stai în trafic în oraş la semafor cu dieselul gălăgios mergând...)
dar să nu găsești o soluţie la a scoate stickul şi să ai consola redesenată pentru confort şi utilitate... e cam ca la 1900 toamna..
Ditamai maşina fanion, tehnologii, face lifturi, leduri led şi stăm cu sticku ăla în mijloc ca o .....
Păi.
Acum ca navigatia e mai sus, nu stiu, dar cred ca mai ok.
Eu am o buba doar cu butoanele pentru volum si climatizare. Tare cred ca vor lipsi si mi se pare o prostie de dragul modernismului. Dar na, cine sunt eu sa ma opun. Trec pe Porsche ca astia le au in continuare :))
Tie @Tatraurs scoala de pilotaj iti trebuie sa te invete sa conduci defensiv. Asta nu inseamna lent, ci inseamna sofat cu stil, cu medii de viteza peste medie, obtinute in conditii de siguranta, daca stii ce zic (banuiesc ca nu).
Condusul agresiv pe care il practici, in care esti nevoit sa te sprijini constant in pedala de frana, nu te face mai rapid, dimpotriva. La o tura de circuit in conditii identice te fac fara emotii. Si asta fara sa imi omor masina, ci doar sa o exploatez corect la potential.
Si e hibrida a mea... merge cu de-toate mai ceva ca o shaorma....
Mda....
Deci a mea nu e ca la 1900 toamna...
Bine?
Si ma tin placutele neschimbate (mi-au zis ca placutele se schimba la inmatriculare), nici uleiu nu il schimb ...ca e pe lantz (asa mi-au aduso, trasa de lantz)
Mda...
Si merge si in modu R (dupa a 4a ii dau R- RAKETA), nu se tine nimeni dupa mine..
Si toti zic de rau de ea, saracuta...
Trist...
JOS POLUTIA! HUOOOO!!! LA PUSCHERIE!!!
Pai...
PS: si o cheama DALARA SCREAMS - p-a mea...
Dar asta nu te scuza pe tine. La 122 de cai aveam suspensie independenta pe spate. Asa cum am acum la 130.
Mai curios e altceva? De ce esti tu asa indarjit? Ai fost fortat de cineva sa cumperi un Golf in locului unui i30 si ti-au vomat pasagerii din spate in drum spre gratarul de pe strandul Mogosoaia pentru ca nu ai avut suspensie independenta?
Sau ti-ai fi dorit atat de mult un Golf de 122 dar ti-ai permis doar un TDI de 85 de cai si acum te razbuni pe colegii de forum?
Sau lucra bunicul la VW cand au bombardat aliatii si a murit pe acolo fara sa primesti compensatii?
De unde aceasta exprimare sub-urbana? Ce nu merge bine in viata ta? Cine nu iti acorda atentie?
citeam mai sus ca timoneria merge meserie la 100.000km. Asa si? A mea are deja 130.000km si folosesc doua degetele pentru mutat batu'ala.
iar faptul ca nu s-au schimbat placutele decat foarte tarziu nu e relevant, asta depinde de tipul de condus dar si de furnizorul de piese. Personal am schimbat placutele la 70.000km, dar tinand cont ca masina din dotare are frana de motor 0 (ZERO) sunt mai mult decat multumit. Ca idee sunt intr-a 4 a, bag a 2 a si masina parca...accelereaza. Senzatia e atat de ciudata ca devine horror. Placerea de a cobora pe viraje a disparut de multa vreme.
si a costat 13.500eu noua
Golf-ul este cea mai buna compacta (fara zona premium) indiferent ce spun racer-ii. Pretul e un bun indiciu de pozitionare in piata. Nu degeaba clasa compacta este denumita clasa Golf.
Beeetooon!!! De fapt CIMENT!!!
Cat despre noul Golf.....a ramas plictisitor ca orice Golf, mai nou e si urat