Kia a publicat luni primele imagini și informații despre noua generație Sorento. SUV-ul de segment mediu a fost dezvoltat pe o platformă complet nouă și iese în evidență printr-un design îmbunătățit comparativ cu cele mai multe modele din gama constructorului.
Sud-coreenii au împrumutat o serie de elemente estetice de la SUV-ul mai mare Telluride și oferă acum un ampatament cu 35 mm mai mare, în timp ce restul dimensiunilor au crescut cu circa 10 mm.
Grila frontală a primit de asemenea o nouă interpretare din partea designerilor, în timp ce luminile de zi LED au o nouă semnătura luminoasă.
Kia a publicat doar două imagini cu interiorul, iar acesta include un panou de instrumente digital cu ecran de 12.3 inch, precum și un sistem de infotainment cu ecran touch cu diagonală de 10.25 inch.
Din punct de vedere tehnic, noul Sorento va fi disponibil în trei versiuni. Singura versiune "clasică" este cea diesel, cu un motor de 2.2 litri și 202 CP, în timp ce gama va include în premieră și două sisteme electrificate.
Astfel, Sorento va avea o versiune hibridă fără încărcare la priză care include un motor pe benzină de 1.6 litri și un motor electric de 60 CP care generează în total 230 CP, în timp ce bateria are 1.5 kWh.
De asemenea, la scurt timp după lansare primelor două versiuni, Sorento va fi disponibil și într-o versiune plug-in hybrid de 265 CP cu o baterie de 16.6 kWh. Aceasta va putea fi achiziționată doar în varianta cu tracțiune integrală, în timp ce versiunea diesel și cea hibrida fără încărcare la priză vor putea fi configurate atât cu tracțiune integrală, cât și cu 4x2.
Nu în ultimul rând, noul Kia Sorento include un sistem Cruise Control îmbunătățit, funcție de parcare autonomă și un sistem de monitorizare a unghiului mort prin utilizarea camrrei montate pe oglinzile laterale și afirmarea imaginilor pe planșa de bord.
Debutul cu public al noului Kia Sorento va avea loc în 3 martie la Salonul Auto de la Geneva, în timp ce livrările vor începe în toamnă.
Via Kia
Întrebare către Automarket:
De ce nu publicați și imaginile sub camuflaj cu Sandero și, mai nou, chiar și cu noul Logan? Aveți cumva o înțelegere cu Dacia în privința asta cam cum a fost cu Duster? Pentru că văd că alte modele sub camuflaj le postați, dar Dacia nu.
P.S. Logan 3 pare să arate muuuuuuult mai bine comparativ cu actuala generație care nici ea nu e urâtă.
Nu poti sa iti dai seama cum este masina sub camuflaj. Nu inteleg de ce ne da poze daca sunt cu camuflaj si nu vezi nimic la masina inafara de forma. Toate Daciile sunt proaste si nefiabile, deci sar putea sa fie un esec ori cat ar lucra la design
avand in vedere dimensiunile motorului termica si ale bateriilor din sistemul hybrid, nu ar fi neasteptat sa vedem cele 2 sisteme si pe alte m odele mai mici ale grupului, cum ar fi tucson/sportage, poate chiar si in gama de turisme
Nu știu dacă faci asta intenționat sau nu, dar ar fi bine să te oprești. Te porți ca un copil de 10 ani.
Nu se văd detaliile sub camuflaj, dar se vede destul de bine forma farurilor, forma stopurilor, mânerele ușilor, forma generală a caroseriei.
Astea le vezi in teasere si le vezi mai bine, iar teaserele sunt inainte de camuflaj. Deci oricum stim din teasere cum arata masina, nu trebuie si camuflaj unde nu vezi aproape nimic.
faceti ceva in privinta asta sau lasati pe fiecare sa faca ce vrea pe terenul tau/vostru ?
Interiorul frumos, luxos mi-as permite sa zic, spatios si tehnologizat. Foarte buna alegerea ofertei de motorizare, un diesel si 2 hibride. Pentru multi KM in afara orasului - diesel. Utilizare urbana - hibrid/plugin. Asa cum ar trebui sa fie.
PS: don't feed the trolls.
Sorento e cu doua clase sub Touareg.
@PMC are dreptate. VW intodeauna a fost si este un producator de volum foarte cunoscut in industria auto. Din pacate, sunt foarte multi oameni pe acest site care injura VW. Kia nu a fost niciodata o marca foarte cunoscuta si cumparata. Asiaticii copiaza orice gasesc nou la europeni.
AWD-ul de la Subaru este un sistem de tractiune integrala foarte prost. Cel mai bun sistem de tractiune integrala este cel de la VW. La fiabilitate cehii sunt peste toti. Japonezele au foarte multe rechemari in service din cauza fiabilitatii dezastruoase.