Audi a anunțat vineri o serie de detalii cu privire la noua generație A3 Sportback. Conform informațiilor vehiculate anterior în presa internațională, modelul de clasa compactă va fi prezentat oficial cu ocazia Salonului Auto de la Geneva.
Constructorul german a publicat însă și o galerie foto detaliată cu un prototip al noului A3 Sportback din timpul unui test international care a avut loc cu numai câteva zile în urma Insulele Azore.
Întrucât este vorba despre un prototip, exemplarele de test au avut parte de o cromatică specială pentru caroserie, cu o combinație de nuanțe în alb și negru.
Pentru moment, Audi oferă o serie de detalii tehnice despre noul A3 Sportback, despre care menționează, de exemplu, că beneficiază de o distribuție electronică a cuplului pe baza informațiilor de la senzorii suspensiilor, condițiile de drum și stilul de condus al șoferului.
De asemenea, în mod normal, sistemul de tracțiune integrală distribuie cuplul preponderent către puntea față, însă în cazul unei tracțiuni scăzute acesta este distribuit rapid către puntea spate.
Noul A3 Sportback oferă o direcție progresivă electromecanică prin care treptele de viteză variază în funcție de tipul de drum și de modul în care șoferul învârte volanul, iar șoferul are la dispoziție trei setări pentru amortizoare: comfort, auto și dynamic.
Nu în ultimul rând, șoferul poate alege între 5 moduri de condus prin intermediul unui buton fizic: comfort, auto, dynamic, efficiency și individual.
Audi nu a oferit detalii oficiale despre motorizările noii generații A3, însă jurnaliștii prezenți la testul international au publicat deja informații despre versiunea de performanță S3 Sportback. Astfel, aceasta va utiliza în continuare motorul pe benzină TFSI de 2.0 litri care generează 310 cai putere și un cuplu maxim de 400 Nm, acompaniat de o cutie de viteze automată cu șapte trepte și de sistemul de tracțiune integrală.
În plus, interiorul va fi inspirat de la SUV-ul Audi Q3 și va avea un instrumentar de bord digital de 10.25 inch sau 12.3 inch și un ecran central cu diagonala de 8.8 inch sau 10.1 inch.
Via Audi
Masina adevarata este. Si daca il iei la mana a doua de pe Europa, cu cel putin 190k km, e si cu rodajul gata facut, nu mai ai probleme cu el. Parerea mea, gen.