Primele imagini cu Mitsubishi Colt facelift
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Premiera anuntata de Mitsubishi pentru Salonul Auto de la Paris, anticipata de un teaser misterios in urma cu cateva zile, este de fapt facelift-ul pregatit pentru modelul Colt.
Putini se asteptau la o asemenea modificare radicala de design, noul Colt imprumutand foarte multe elemente de la noua generatie a modelului Lancer. Multumita primelor fotografii neoficiale dezvaluite astazi putem observa aspectul frontal total revizuit, care poarta urmele noii filosofii de design Mitsubishi.
Micul Colt imprumuta designul capotei si grila de la Lancer si vine sa promoveze o noua linie a blocurilor optice. Spoilerul frontal si cel posterior au primit si ele o noua infatisare. In cazul variantei de caroserie cu 5 usi, blocurile optice spate au fost si ele redesenate.
In mod sigur, modificarile exterioare aduse noului Colt vor fi insotite la interior de cateva elemente noi. Mai multe detalii despre rivalul Mitsubishi al modelelor Ford Fiesta si Toyota Yaris vor fi probabil dezvaluite in zilele care urmeaza.
via CarScoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Mitsubishi in Romania
-
Mitsubishi ASX Preţ: 17.981 - 28.905 €
-
Mitsubishi Eclipse Cross Preţ: 24.228 - 33.629 €
-
Mitsubishi L200 4 usi Preţ: 24.919 - 34.201 €
-
Mitsubishi Outlander Preţ: 24.609 - 45.434 €
-
Mitsubishi Outlander PHEV facelift Preţ: 42.352 €
-
Mitsubishi Pajero Preţ: 32.988 - 45.696 €
Ultimele stiri din PARIS 2008
-
Organizatorii Salonului Auto de la Paris au publicat numarul total al vizitatorilor in 2008: 1.5 milioane. (24.10)
-
Dupa un drum lung si obositor de peste 2500 de kilometri Citroen C4 Picasso a adus echipa Automarket acasa. (07.10)
-
Land Rover a dezvaluit la Paris o versiune Freelander 2 echipata cu sistem start-stop. (07.10)
hai pa !
_ Pentru niste asa niste fotografii trucate de un amator in photoshop, cum ma poate face sa mai si cumpar masina ? Bancuri.
_ Si de altfel... cu cit apar mai multe modele de masini, cu atit sint mai proaste. Se cheama legea compensatiei. De ce sa faca un producator citeva modele si bune, cind mai bine sa scoata mai multe si mai proaste ?! Bag sama ca asa e si cererea de piata, ori atunci "problema" nu mai e a masinilor, ci... a oamenilor.