În urmă cu câteva luni, prototipurile modelului Kia Stinger facelift au fost surprinse în timpul testelor. Acum, reprezentanții producătorului asiatic au publicat primele imagini și detalii cu noua versiune a GT-ului.
Kia Stinger facelift propune câteva modificări de ordin estetic, dar și o serie de noutăți pentru interior. Momentan, reprezentanții Kia nu au oferit informații cu privire la gama de motorizări.
"Versiunea îmbunătățită are la bază GT-ul zvelt pe care l-am introdus pe piețe în urmă cu trei ani, dar plusează cu un aer modern și cu mici noutăți care subliniază agresivitatea", a declarat Karim Habib, directorul departamentului de design Kia.
În partea frontală, Kia Stinger facelift propune faruri restilizate care integrează o nouă semnătură luminoasă și lumini de zi modificate. În partea din spate, designerii au pregătit o bandă luminoasă care unește cele două stopuri și lumini de semnalizare alcătuite din zece LED-uri care formează imaginea unui steag caroiat.
Sistemul de evacuare va putea fi condimentat cu terminații ceva mai mari, iar asiaticii propun jante de 18 și 19 inch cu design nou.
Totodată, Kia menționează că pe cele mai multe piețe, Stinger facelift va fi disponibil cu o paletă extinsă de culori de caroserie.Versiunea de top Stinger GT facelift va putea fi comandată și cu pachetul Dark care propune o serie de accesorii de caroserie vopsite în negru.
La interior, Kia introduce un nou ecran central cu o diagonala de 10.25 inch (vechea versiune avea 8 inch) și materiale și finisaje mai bune. Totodată, asiaticii propun o tapițerie din Nappa și un sistem de iluminare ambientală cu 64 de nuanțe.
Conform oficialilor Kia, debutul comercial la nivel global va avea loc la scurt timp după startul vânzărilor din Coreea de Sud, moment programat pentru al treilea trimestru al anului.
Normal ca n-o cumpara, cand un model nu se vinde, sunt de vina ceilalti.
@dan_grc
Nu, nu o cumpar, exact pentru motivul din prima postare. Imaginea conteaza in ziua de azi. De-aia VAG nici nu a simtit perioada Dieselgate. De-aia cumparam din Cora produsele de la TV. E ceva normal, de-aia se investesc miliarde in marketing.
Daca o chema Arteon, la aceeasi bani de acum, o luam.
Kia nu are bani de marketing ? Are la greu.
Daca o chema Arteon, eu unul nu o luam nici atat, mai degraba Stinger, macar pentru tractiunea spate.
- consum mare pentru motorizarile pe benzina, concurenta ofera motoare mai eficiente. Gargara asta ca nu te intereseaza consumul e o tampenie pe care o zic cei care nu-si permit masina. Este un gran tourer, nu supercar.
- pretul nu prea se negociaza, ceea ce e un mare minus avand in vedere ca la aceeasi bani iei ceva similar ca si clasa si profil de performanta de la germani (BMW, Merc), care dau discounturi sanatoase
PS: Pretul este best buy in class la ce performante ofera motorul 3,3.....la 53k nu gasesti un GT atat de bine dotat , desenat, fiabil si performant