În august 2020, Hyundai a anunțat că va lansa trei modele electrice în următorii patru ani sub noul brand Ioniq, iar primul dintre ele va fi prezentat oficial în prima parte a lui 2021 sub numele Ioniq 5.
La începutul anului, constructorul sud-coreean a publicat primele imagini teaser cu exteriorul viitorului model, spunând că premiera mondială va avea loc în februarie 2021.
Hyundai a publicat acum și primele imagini cu interiorul lui Ioniq 5 și ne anunță că noul model va fi prezentat oficial în data de 23 februarie, în cadrul unui eveniment online.
Constructorul spune că a folosit o serie de materiale sustenabile și prietenoase cu mediul, precum pielea obținută printr-un proces eco sau vopseaua bio.
Dezvoltat pe noua platformă Electric-Global Modular Platform (E-GMP), modelul promite un interior spațios și multiple posibilități de configurare cu ajutorul consolei centrale care culisează înainte și înapoi.
Pentru a marca premiera mondială, Hyundai va oferi o ediție specială de lansare “Project 45” pentru primii 3.000 de clienți care vor rezerva mașina.
Livrările vor începe în vara lui 2021.Ioniq 5 promite încărcarea bateriei de la 10% la 80% din capacitate în doar 18 minute. În plus, Hyundai susține că o încărcare de 5 minute va asigura o autonomie de 100 de kilometri.
Anul trecut au apărut mai multe informații cu privire la Ioniq 5 pe o pagină de pre-comenzi care a fost ulterior eliminată de Hyundai.
Potrivit datelor respective, SUV-ul electric va avea 313 cai putere și tracțiune integrală, iar timpul de accleratie de la 0 la 100 km/h va fi de 5.2 secunde. De asemenea, pagina de pre-comenzi afișa o autonomie de 450 de kilometri în cazul versiunii de bază.
Via Hyundai
Deja au înţeles, ceea ce au înţeles deja VW cu ID.x, şi anume că interiorul trebuia desenat de la zero, din nou, pentru electrice.
După cum vedeţi NU MAI EXISTĂ nimic, dar nimic, între şofer şi pasagerul faţă, de genul schimbător de viteze, moduri şofat, frână de mână (indiferent că este buton sau efectiv maneta), nimic!
Decât zona devine de confort !!!
Încarcat telefonul wireless, zona pentru pahare de cafea, zona de magazie mică cu copertă, etc
Pentru un barbat masina e in primul rand pentru condus, un barbat nu se teme daca are o maneta sau un buton in plus. Ba chiar il incita. Invata sa le foloseasca. Sa controleze bestia de sub capota care tremura, urla, scoate fum si flacari. Dar barbatul o stapaneste, o supune, o foloseste, o controleaza. Ai simtit vreodata asa ceva? Nu cred. Parerea mea e ca viata ta e pustie, nu mai exista nimic, dar nimic.
în lumea civilizată peste 45% din autoturisme sunt deţinute şi conduse de femei.
Asta cu MadMax e bună de filme şi atât, nu să ne împuți pe noi cu noxele tale.
Stai acolo şi fă sârba în 3 pedale şi dăi cu băţul în maţele maşinii, munceşte tare acolo.
Alţi bărbaţi preferă confortul să îşi ţină soţia de mână, când conduc, dacă vor.
Plus, dacă ea conduce la fel de bine ca el, este un mare avantaj pentru familie.
Nu ştii când poate trebuie să te ducă pe tine când îţi pierzi permisul.
Sa-si tina sotia de mana :))
La masinle normale nu poti face asta?
Inteleg ce vrei sa zici, dar pana nu se fac masini complet autonome, directia in care merg acum toti producatorii, o consider gresita.
Masina este pentru condus. Ecrane, peste ecrane...
Pentru o nulitate infectă ca dvs, nu există răspuns decât să ştiţi că am luat la cunoştinţă de borâtura infectă care aţi scris-o şi să vă ignor în continuare aşa cum merită ignorate toate nulităţile jegoase ca dvs
Hai pa
eşti adăugat la lista de nulităţi
Omide. Râme.
Cu restul 99% din oameni, nu am nicio problemă.