Volkswagen continuă campania de promovare pentru primul său SUV electric din gamă, care va fi comercializat sub numele ID.4. De data aceasta, constructorul german a publicat mai multe imagini cu interiorul.
Fotografiile arată un instrumentar digital de bord și un sistem de infotainment cu ecran central în poziție orizontală.
Cu toate acestea, Volkswagen nu oferă pentru moment niciun detaliu suplimentar despre ecrane, ci se concentrează în special pe elementele de confort. Astfel, germanii menționează că șoferul și pasagerul din dreapta au o poziție înaltă la volan, în timp ce pasagerii de pe bancheta din spate vor avea un spațiu la fel de mare ca într-un SUV de segment mediu.
Opțional, ID.4 va fi disponibil cu plafon panoramic, iar lumina interioară este disponibilă în 30 de nuanțe de culoare.
De asemenea, Volkswagen ID.4 va beneficia de ID.Light, o bandă luminoasă de diverse culori amplasată sub parbriz care are rolul de a informa șoferul că motorul este pornit sau că ușile sunt blocate sau deblocate.
În plus, ID.Light vine în completarea sistemelor de asistență prin lumini intermitente prin care recomandă șoferului să schimbe banda.
Între timp, în cazul versiunii limitate de lansare ID.4 1st Max, scaunele față vor putea fi ajustate electric și vor avea suport lombar și funcție de masaj.
Husele pentru scaunele din față sunt realizate din materiale care conțin în proporție de 20% plastic din sticle reciclate, iar acest lucru va fi valabil și pentru ediția de lansare ID.4 1st.Nu în ultimul rând, Volkswagen menționează că portbagajul lui ID.4 va avea o capacitate de 543 de litri.
Anterior, Volkswagen a publicat câteva imagini sub camuflaj și mai multe teasere cu noul model, însă singurele detalii tehnice cunoscute în prezent sunt autonomia maximă de 500 de kilometri și coeficientul aerodinamic de 0.28.
Prezentarea oficială a noului Volkswagen ID.4 va avea loc până la sfârșitul lunii septembrie, iar livrările vor începe până la sfârșitul acestui an.
Via Volkswagen
Profunzimea (nu lungimea) mare a bordurilor moderne e deci dictată de doi factori:
- înclinarea accentuată a parbrizelor
- distanța optimă de umflare a airbag-ului pentru pasager.
Ar mai fi și factori secundari (de ex. dimensiunile torpedoului), dar crede-mă că primii doi sunt atent calculați.
pai parbriz mai inclinat ca la seria 3 de zici ca iti pica in cap continuu rar mi-a fost dat sa vad. groaznic. si la g8 vad ca au luat-o pe ideea asta, e mai inclinat parbrizul. ma miram eu de unde tot imbunatatesc ei coeficientul aerodinamic.
oricum, interiorul de id4 e 90% id3. adica naspa. dar daca vrei electric si pret accesibil induri. vrei calitate si pret mai mic, iei motor termic. oferte sunt garla.