Primele imagini cu interiorul lui Volkswagen ID.3: hatchback-ul electric va fi prezentat oficial în septembrie

de Daniel Popescu
Joi, 11.07.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a publicat un teaser video cu interiorul hatchback-ului electric ID.3, care va avea un instrumentar de bord digital și un ecran touch poziționat central. Șoferul și pasagerii vor putea apela la comenzi vocale.

Volkswagen a prezentat la începutul lunii mai primele imagini camuflate cu hatchback-ul electric ID.3, însă la vremea respectivă nu a oferit niciun fel de detaliu despre designul interior.

Reprezentanța din Austria a constructorului german a publicat însă acum un clip video pe platforma de streaming Youtube în care prezintă o serie de imagini cu interiorul noului model electric.

Conform tuturor așteptărilor, noul Volkswagen ID.3 va avea un instrumentar de bord digital care va afișa elemente pentru viteza de deplasare și autonomia bateriei. În plus, în partea centrală a planșei de bord este poziționat orizontal un ecran touch de mari dimensiuni, care oferă control asupra sistemului de navigației, sistemului multimedia sau a climei.

Nu în ultimul rând, Volkswagen promovează în cadrul clipului și posibilitatea de a apela la comenzi vocale. De exemplu, dacă șoferul spune că îi este frig, asistentul vocal îl anunță că va porni sistemul de încălzire.

Designul interior al lui ID.3 este foarte asemantor cu cel prezentat de Seat pentru conceptul electric el-Born, care va primi o versiune de serie până la sfârșitul anului viitor.

Volkswagen a deschis în 8 mai pre-comenzile pentru ediția de lansare a hatchback-ului ID.3, iar până în prezent peste 20.000 de clienți au plătit un avans de 1.000 de euro pentru a-și rezerva o unitate.

În total, Volkswagen va oferi 30.000 de unități ID.3 1st, dintre care 450 de unități sunt alocate României. Prezentarea oficială a noului model va avea loc în luna septembrie cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt.

Via Electrek

Comentarii (10)

  • inexorabil
    Cred că niciodată n-am postat un comentariu atât de lung precum cel care urmează mai jos:

    Bleah!
    11 8
  • andrei
    aduce putin cu i3 la interior, cu o calitate mai mica, normal.
    pozele insa nu sunt foarte bune calitativ, deci nu m-as baza pe ele intrutotul.
    logic ar fi sa aibe interiorul la nivel de golf8, iar ala sigur va ridica stacheta fata de g7. dar sa vedem. poate de aia lanseaza id3 la un pret (relativ) competitiv.
    6 6
  • Un rahat ambalat frumos si marketat de parca ar fi delicatesa, tot un rahat puturos ramane. Dar, fiecare ia deciziile cele mai bune pe care-l ajuta cerebelul sa le ia. Eu abia astept sa se umple mobile.de de anunturi cu masini cu baterii de vanzare la pret de nimic. :)))
    5 10
  • cred ca o sa astepti mult si bine! :)
    iar cerebelul nu ia decizii :)
    9 3
  • ACE - Craiova
    Un pas inainte, ce va fi accesibil foarte probabil, din primele variante de echipare - dispozitivele din masina ar trebui, in primul rand, sa asigure o usurinta de utilizare cat mai buna soferului. BRAVOS VW !!!

    In ceea ce priveste preturile asteptate:
    - versiunea cu autonomie 330 km WLTP - cca.30.000 Euro;
    - versiunea cu autonomie 420 km WLTP - cca 40.000 Euro;
    - versiunea cu autonomie 550 km WLTP - cca. 50.000 Euro.

    Asteptam si pasi concreti pentru imbunatatirea infrastructurii de incarcare....
    4 5
  • sunt singurul caruia i se pare foarte mare diferenta de pret dintre modele raportata la cata autonomie primesti in plus? adica sa fim seriosi, de la 330 la 420 nu sunt nici 100km, dar cer inca 10k. presupunand ca ar fi infrastructura de incarcare, mai bine incarci un pic mai des, ca nu amortizezi aia 10k in veci. si cate drumuri faci pe an, mai mari de 300km? evident ca e bine sa ai mai multa autonomie, dar parca e cam mult cat dai in plus pe ce primesti. de la 420 la 550 e diferenta mai mare, dar diferenta de pret e tot aia.
    bine, nu vreau sa incep sa zic ce masini iti poti lua cu 50k, ca e o discutie interminabila.
    7 0
  • Octavian
    E un mic pas inainte dar bateriile astea inca nu ma atrag. Financiar vorbind nu sunt nicidecum rentabile.

    PS: Nu agreez deloc comenzile de pe tableta pt climatizare, volum audio, scaune incalzite etc. Poate sunt eu prea batran :) Am vazut ca pustimea e incantata deci e posibil ca in 10 ani sa nu mai vedem masini cu butoane mecanice.
    8 1
  • Deci 30.000 de eur pt o masina mica_care te duce in viata reala 150 de km. Vis! Spor la cumparaturi! :)))))
    7 1
  • Mai bine un Kona electric, la 31.813 €, dupa scaderea de aproape 10k de la stat!
    1 2
  • Vezi aici masina: https://www.hyundai-motor.ro/kona-electric
    0 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru