Noul SUV coupe Toyota C-HR a fost dezvăluit la începutul luni martie cu ocazia Salonului Auto de la Geneva, însă la vremea respectivă japonezii au acoperit geamurile pentru ca interiorul să nu poată fi observat. Iată că, la aproape 4 luni de la acel eveniment, constructorul nipon a publicat şi primele fotografii oficiale ale interiorului.
Toyota C-HR beneficiază de un bord asimetric, caracterizat de linii simple, minimaliste, dar în acelaşi timp cu o formă dinamică. Şi în cazul acestui model se observă o tendinţă din ce în ce mai pronunţată de renunţare la butoanele fizice, ale căror funcţii au fost integrate în mare parte pe ecranul touch cu diagonală de 8 inch sau pe volan. Toate aceste componente ale interiorului sunt "conectate" printr-o linie ornamentală de culoare albastră.
Există însă şi o caracteristică mai puţin întâlnită în rândul modelelor recent apărute pe piaţa: ecranul cu funcţie touch nu este integrat în bord.
Japonezii afirmă că au luat această decizie pentru a "coborî" bordul cu scopul a oferi şoferului o vizibilitate mai bună. Această formă a interiorului nu va rămâne însă doar o caracteristică a lui C-HR, întrucât oficialii mărcii au anunţat că designul va fi implementat şi pe modele viitoare."Obiectivul a fost să oferim un stil unic, modern şi senzual în acelaşi timp. Aceste lucruri ne oferă oportunitatea să abordăm designul dintr-o perspectivă proaspătă. Prin urmare, C-HR arată chemarea emoţională a interioarelor Toyota din viitor", spune Alexandre Gommier de la centrul de design Toyota.
Interiorul lui C-HR va fi disponibil în trei nuanţe de culoare: negru şi albastru, negru şi maro sau gri închis. Printre alte dotări care vor fi disponibile la interior se numără scaune faţă încălzite, tapiţerie parţial din piele şi sistem de sunet JBL cu 9 difuzoare.
Vă reamintim că Toyota C-HR va fi disponibil în Europa la finalul acestui an într-o versiune cu motor pe benzină de 1.2 litri şi 115 CP şi într-o versiune hibridă care va dezvolta 122 CP.
Via Toyota
In al doilea rand, avem si varianta hibrida. Prima in clasa respectiva. Un mare plus.
Acum, design-ul exterior e love or hate insa. Exact ca la Juke. Personal imi place. Aduce cu HR-V-ul insa e mult mai bombastic si futurist. Nu e clasic, aproape italian ca la CX-3 si asta s-ar putea sa conteze pentru destui...
Marea curiozitate e daca se alatura CX-3, 500X, Renegade, Mokka si Vitara si vor oferi si variante 4x4 in Europa.
P.S. La sfarsitul anului vor urma si raspunsurile grupurilor Hyundai-Kia si VW, plus un model Nissan.
Prietene, pot sa-ti spun ca interiorul e misto ;-)
E drept ca-s fan albastru si poate is subiectiv