- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Fotospion
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut mai multe fotografii spion cu viitoarea Kia EV4. Noul model va fi un hatchback electric de dimensiuni compacte, iar lansarea ar urma să aibă loc anul viitor în Europa. (27.09)
-
Au apărut mai multe imagini spion cu viitorul Renault 4 electric de serie. Noul model primește un design retro-modern și împărtășește platforma cu noul Renault 5 electric. Lansarea oficială va avea loc la Salonul Auto de la Paris. (26.09)
-
Au apărut o serie de imagini spion cu viitorul Hyundai Nexo. Acesta este un SUV alimentat cu hidrogen care urmează să fie lansat oficial în 2025. (24.09)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Primele imagini cu interiorul lui Sandero facelift
O nelamurire totusi: in poza 13 apare incriptia 1.6 16v. Oare vom avea motorizarea asta si in Romania pe Sandero?
+ materiale mai bune (desi nu le-am atins si nu stiu daca imbunatatirea exista pt toata plansa de bord, din imagini se vede clar o imbunatatire la nivel de detalii/accesorii)
+ comenzile pe volan
+ noul sistem audio
+ pozitionarea butoanelor de actionare a geamurilor electrice pe usa, desi pozitia (sub manerul usii) nu este cea mai fericita. Oricum, este foarte bine si asa, mult mai bine ca inainte.
- ar fi fost de preferat o restilizare mai accentuata a partii spate.
Partea din fata arata bine si inainte, arata ok si acum restilizata.
+ claxon pe volan
Iarasi nu imi dau seama, desi vad butonul de AC, daca exista si "clima". Asta era iarasi o mare dorinta a posesorilor de Logan/Sandero. Treaba asta ramane de vazut.
P.S.: Clar nu faptul ca puteai sa cazi din ele in curba era problema scaunelor, pt. ca din pct-ul meu de vedere sustinerea laterala (daca nu cumva esti supraponderal), in special la Logan/Sandero Faza 2, era una absolut decenta. Problema scaunelor (de cele din fata vorbesc) era ergonomia si spun asta deoarece drumurile lungi sunt o problema datorita durerilor de spate care apar pe parcursul calatoriei.
Spune-mi tu mie una bucată maşină în care să ai confort ca într-un Omega sau Safrane?
P.S.: Nu sunt genul care sa-mi tin scaunul in pozitia sezlong, mai ales ca urmaresc intotdeauna o pozitie corecta la volan.
P.S.: Daca am criticat acest aspect nu inseamna ca Loganul/Sandero sunt "naspa" sau ca nu se pot conduce datorita scaunelor fata. Din contra, sunt masini mai mult decat corecte, dar cred ca trebuie sa fim obiectivi.
Si daca tot discutam de ergonomie de ce nu mentioneaza nimeni satelitul de comanda volan? e un pas inainte... unul mare !
atat interior, cat si exterior
Oamenii normali cu o situatie buna nu se preteaza la astfel de chestii
cati baietasi de bani gata vrei sa-ti arat conducand masini opulente in pozitia descrisa de tine? sunt indivizi care n-au mers in viata lor cu masini cu mai putin de 150 CP... si tu bagi faza cu "dacia 1310" ?? hai sa fim realisti si sa lasam dumele astea rasuflate doar de dragul de a fi "cool"
Cel putin, butoanele ,,de aragaz" de la comenzile pentru climatizare, au fost inlocuite cu unele, mai moderne !
Un ac semiautomat climatic cred ca ar fi o solutie relativ ieftina si apreciata de multi.
in interior in schimb pare o imbunatatire.
si cumva vad navigatie in bord???? :)))
Ori vorbesti serios, ori nu!
Daca da, atunci ar putea fi singurul lucru inteligent pe care l-ai facut/vei face in viata ta.
Eu nu am condus niciodata dacia 1310 sau ce zici tu acolo , prima mea masina a fost golf 5 plus iar acum am golf 6 , dar asta nu inseamna ca sunt cocalar sau alte chestii ...masinile le-am luat de noi de la reprezentanta , nu sunt un ratat care le ia din tari straine la mana a 2-a cum fac altii...iar in primul rand nu doar firmele astea sunt luate la mana a 2-a ...toate marcile de masini le poti lua la mana a 2-a (repet : eu nu am masina la mana a 2-a insa ar trebui sa explic la iditoi ca tine care se cred zmei)