Primele imagini cu interiorul lui Sandero facelift
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
La numai câteva zile de la prezentarea primelor imagini spion ale viitorului Sandero facelift, jurnaliştii de la Noticias Automotivas revin cu noi fotografii ale sub-compactului românesc, surprins în varianta hatchback şi în cea Stepway. De această dată, imaginile reuşesc să imortalizeze şi interiorul modelului, supus unor schimbări majore odată cu faceliftul.
Deşi partea superioară a planşei de bord preia liniile clasice ale modelelor Dacia, în zona centrală vorbim de un altfel de panou de comandă, cu funcţii reaşezate, cu finisaje mai bune şi materiale plăcute. În plus, veşnica problemă a geamurilor electrice pare să fi dispărut, butoanele de acţionare a acestora urmând să fie poziţionate pe mânerele portierelor.
Controlul climatizării pare să fi primit ornamente cromate, iar partea centrală găzduieşte acum un mic afişaj digital, poziţionat deasupra radio CD-ului. Materialele folosite, incluzând aici plasticul care îmbracă feţele uşilor şi bordul, precum şi tapiţeria scaunelor, par să fi evoluat mult, faceliftul urmând să înlăture senzaţia de habitaclu auster.
Rămâne de văzut dacă modificările interior vor fi preluate şi de versiunea europeană, vândută sub marca Dacia.Exteriorul va fi şi el retuşat, dar ceva mai discret. Apar modificări importante în partea frontală, unde regăsim un spoiler mult mai agresiv din plastic, o grilă înlocuită, ceva mai mică, sigla Renault poziţionată acum pe o zonă din plastic negru sau vopsit în culoarea caroseriei, proiectoare redesenate şi un nou scut din plastic, de culoare contrastantă.
În spate, principalele modificări vizează stopurile, care sunt acum fumurii şi mai bine conturate. Tot în spate, sub sigla mărcii, apare inscripţia "SANDERO", în stilul celei de pe Duster.
via | noticias automotivas
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Fotospion
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Citroen C5 Aircross. Din primele imagini se pare că noul model va avea un design foarte apropiat de cel văzut la conceptul prezentat în această toamnă. (02.12)
-
Au apărut pe internet primele imagini spion cu noua Dacia Jogger facelift. Monovolumul compact al mărcii de la Mioveni ar putea fi lansat în formă actualizată anul viitor. (12.11)
-
Au apărut primele imagini spion cu viitoarea generație Renault Clio. Noul model va fi lansat oficial în 2026. (08.11)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
O nelamurire totusi: in poza 13 apare incriptia 1.6 16v. Oare vom avea motorizarea asta si in Romania pe Sandero?
+ materiale mai bune (desi nu le-am atins si nu stiu daca imbunatatirea exista pt toata plansa de bord, din imagini se vede clar o imbunatatire la nivel de detalii/accesorii)
+ comenzile pe volan
+ noul sistem audio
+ pozitionarea butoanelor de actionare a geamurilor electrice pe usa, desi pozitia (sub manerul usii) nu este cea mai fericita. Oricum, este foarte bine si asa, mult mai bine ca inainte.
- ar fi fost de preferat o restilizare mai accentuata a partii spate.
Partea din fata arata bine si inainte, arata ok si acum restilizata.
+ claxon pe volan
Iarasi nu imi dau seama, desi vad butonul de AC, daca exista si "clima". Asta era iarasi o mare dorinta a posesorilor de Logan/Sandero. Treaba asta ramane de vazut.
P.S.: Clar nu faptul ca puteai sa cazi din ele in curba era problema scaunelor, pt. ca din pct-ul meu de vedere sustinerea laterala (daca nu cumva esti supraponderal), in special la Logan/Sandero Faza 2, era una absolut decenta. Problema scaunelor (de cele din fata vorbesc) era ergonomia si spun asta deoarece drumurile lungi sunt o problema datorita durerilor de spate care apar pe parcursul calatoriei.
Spune-mi tu mie una bucată maşină în care să ai confort ca într-un Omega sau Safrane?
P.S.: Nu sunt genul care sa-mi tin scaunul in pozitia sezlong, mai ales ca urmaresc intotdeauna o pozitie corecta la volan.
P.S.: Daca am criticat acest aspect nu inseamna ca Loganul/Sandero sunt "naspa" sau ca nu se pot conduce datorita scaunelor fata. Din contra, sunt masini mai mult decat corecte, dar cred ca trebuie sa fim obiectivi.
Si daca tot discutam de ergonomie de ce nu mentioneaza nimeni satelitul de comanda volan? e un pas inainte... unul mare !
atat interior, cat si exterior
Oamenii normali cu o situatie buna nu se preteaza la astfel de chestii
cati baietasi de bani gata vrei sa-ti arat conducand masini opulente in pozitia descrisa de tine? sunt indivizi care n-au mers in viata lor cu masini cu mai putin de 150 CP... si tu bagi faza cu "dacia 1310" ?? hai sa fim realisti si sa lasam dumele astea rasuflate doar de dragul de a fi "cool"
Cel putin, butoanele ,,de aragaz" de la comenzile pentru climatizare, au fost inlocuite cu unele, mai moderne !
Un ac semiautomat climatic cred ca ar fi o solutie relativ ieftina si apreciata de multi.
in interior in schimb pare o imbunatatire.
si cumva vad navigatie in bord???? :)))
Ori vorbesti serios, ori nu!
Daca da, atunci ar putea fi singurul lucru inteligent pe care l-ai facut/vei face in viata ta.
Eu nu am condus niciodata dacia 1310 sau ce zici tu acolo , prima mea masina a fost golf 5 plus iar acum am golf 6 , dar asta nu inseamna ca sunt cocalar sau alte chestii ...masinile le-am luat de noi de la reprezentanta , nu sunt un ratat care le ia din tari straine la mana a 2-a cum fac altii...iar in primul rand nu doar firmele astea sunt luate la mana a 2-a ...toate marcile de masini le poti lua la mana a 2-a (repet : eu nu am masina la mana a 2-a insa ar trebui sa explic la iditoi ca tine care se cred zmei)