Primele imagini cu Honda CR-V facelift
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
Primele imagini cu Honda CR-V facelift au fost "scapate" pe internet cu o saptamana inainte de debutul oficial al acestui model. Pe langa modificarile operate la nivel estetic, modelul CR-V beneficiaza si de un nou motor diesel, care este cuplat la o noua transmisie automata.
In materie de design, schimbarile operate se restrang la nivelul noii grile fata, precum si al noile bare de protectie fata si spate. Modelul este disponibil atat cu jante pe 17 inch, cat si cu jante de 18 inch. Dimensiunea elementelor cromate din grila fata a acestui model a fost micsorata, iar ponderea acestora a fost redusa. Profilul modelului CR-V a ramas aproape neschimbat.
Noul motor diesel al lui CR-V are o cilindree de 2.2 litri si dezvolta 150 CP si un cuplu motor de 350 Nm. Cuplul motor este disponibil inca de la 2.000 rpm, iar cresterea fata de generatia precedenta a acestui model este de 10 CP si 10 Nm. Propulsorul de 150 CP este oferit atat cu o transmisie manuala cu sase trepte, cat si cu o transmisie automata cu cinci trepte, dezvoltata de catre inginerii Honda.
Via | Carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Honda in Romania
-
Honda Civic Preţ: 17.500 - 39.522 €
-
Honda Civic Sedan Preţ: n/a - 27.500 €
-
Honda CR-V Preţ: n/a - 38.250 €
-
Honda CR-V Hybrid Preţ: 34.000 - 43.000 €
-
Honda HR-V Preţ: 21.440 - 25.188 €
-
Honda Jazz (2014-2017) Preţ: 14.988 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mercedes-Benz a anunțat oficial că va lansa o nouă generație de modele utilitare cu motoare termice. Noile modele vor fi bazate pe arhitectura dedicată VAN.CA. (21.02)
-
MG a anunțat o nouă motorizare pentru modelele MG3 și ZS. Noul motor pe benzină este pur termic și face ca cele două modele să fie acum și mai accesibile ca preț. (21.02)
-
Francezii de la Alpine au publicat prima imagine oficială sugestivă cu viitorul A390, un viitor crossover electric de performanță. Totodată, a fost confirmată și data lansării. (21.02)
-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
Pentru moment, nu exista informatii in acest sens.
este salon toamna asta la Tokyo, posibil sa apara acolo face-lift-ul :)
< http://www.tokyo-motorshow.com/en/index.html >
PS Astept sa aruncati cu oua si/sau rosii stricate si sa ii faceti "chinezi" pe cei de la Hyundai.
Marian, orice model 200 CDI din gama Mercedes, fie ca e C sau chiar E, vine cu un motor de 2.2 diesel si 136cp. Mazda are si ea variante de la 125pc pana la 175cp. Aici e vorba si cui te adresezi ca marca. Poate clientii de Honda nu vor cin;spe mii de cp, ci o masina echilibrata. In plus de asta, caii astia pe-afara se platesc la greu la impozite si asigurari.
Bravo si Hyundai pt motorul de 197cp, dar sa stii ca pt Hodna nu e greu sa faca asa ceva. Doar avem una bucata dovada S2000 cu motor normal aspirat de 2 litri si 240cp. De zece ani, n-a depasit nimeni puterea asta litrica de 120cp/l (pana de curand la un nou model Ferrari). Aici mai e vorba si de cat de putin polueaza sau consuma, ori Honda poate indeplini norme de poluare la diesel fara sa apeleze musai la filtru de patricule. Asta e o realizare, totusi.
Asa ca nu mai judeca masinile dupa ce putere scot din X litri, mai ales ca la diesel nu puterea conteaza, ci cuplul.
iar daca il tunezi, treci usor de 170-185 CP si cuplu 420 NM.
nice..........
OK, e drept ca in unele tari din vest esti taxat dupa puterea motorului, nu dupa capacitatea cilindrica. Dar pentru piata noastra, atata timp cat "baietii destepti" nu umbla prea des la legi, e mai avantajos sa ai un motor "mic si-al dracu' ". Si daca aceste motoare se uzeaza mai rapid, asta e, cumparam alte masini. S-au dus vremurile cand iti luai masina pe care s-o lasi mostenire copiilor. Oricum, trendul actual in industrie este sa produci "bunuri de consum indelungat cu viata scurta", ca sa nu te trezesti peste 5 ani ca produci pe stoc.
Singurul meu regret este ca n-am apucat inca "sa-i dau in gura" unui V8 (aspirat, bineinteles), sa traiesc si eu odata senzatia aia de care vorbesc unii. Dar, pe drumurile noastre, nici cu 6 in linie n-am reusit sa fac prea multe, chiar daca a fost o proba agreabila.
Toate cele bune!