Primele imagini cu Ford Ecosport Active au apărut pe internet: prezentarea oficială va avea loc în 6 noiembrie

de Daniel Popescu
Miercuri, 28.10.2020
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mai multe imagini cu Ford Ecosport Active au apărut pe internet cu câteva zile înainte de prezentarea oficială programată în 6 noiembrie.

La începutul lunii octombrie, Ford a anunțat că SUV-ul Ecosport produs la Craiova va primi o versiune Active care va fi prezentată oficial în 6 noiembrie.

Iată însă că mai multe imagini cu versiunea cu caroserie adaptată pentru drumurile mai dificile au fost prezentate de publicația spaniolă Autonoción.

În plus, sursa citată oferă și o serie de detalii tehnice interesante despre versiunea Ecosport Active care va fi comercializată pe piața din Spania.

Astfel, în această țară, Ecosport Active va fi disponibil doar cu un motor Ecoboost de un litru care generează 125 de cai putere și care este acompaniat de o cutie de viteze manuală cu 6 trepte.

În plus, Ecosport Active ar urma să poată fi achiziționat doar cu roți motrice față. Printre dotările standard se vor număra faruri automate, Cruise Control, Traffic Sign Recognition sau sistem automat de climatizare.

La interior, Ecospot Active va avea un sistem de infotainment cu diagonala de 8 inch compatibil cu sistemele Apple CarPlay și Android Auto.

Totuși, este posibil ca pe alte piețe europene Ecosport Active să aibă mai multe motorizări disponibile sau o altă selecție de echipări standard.

Via Motor1

Comentarii (11)

  • Ecosport,denumirea de sport banuiesc ca vine de la tamburii de pe puntea spate. Daca as fi vazut prima data poza cu bordul si atat,as fi jurat ca e de la vreun Ford Transit nu de la un suv compact bun sa te iei la offroad cu carucioarele de prin parcarea de la supermarket.
    29 9
  • Ps. Zicea cineva pe aici ca isi iau oamenii suv pentru vizibilitate. Am ras,am zis ca poate omul nu da niciodata cu spatele sau face o parcare laterala,dar la ce montanti A grosi are,sunt sigur ca o sa fie o "placere" s-o conduci p'asta prin oras.
    21 8
  • După alte surse mai puțin iberice, renovarea gamei Ecosport (nici Eco, nici Sport) arată altfel:
    https://www.caradisiac.com/ford-ecosport-nouvelle-gamme-avec-l-active-et-sans-diesel-des-20-900-eur-185965.htm

    Dispare dieselul (unica motorizare ce putea fi comandată cu 4WD)... dar apar apendicele care dau iluzia de off-roader veritabil.

    Trăim deci vremi aberante și-n domeniul auto, însă disonanța asta cognitivă cică ar fi cerută chiar de clienți..
    Pe scurt: o mașină urâtă, dar măcar utilă în unele declinări, devine doar hidoasă că ”așa cere piața”. :-)
    31 7
  • Păi poate chiar își iau pentru vizibilitate.
    Adică se simt atât de mici de cred că înălțimea SUVoiului cât mai cocoțat și sigla îi fac mai vizibili pentru restul.
    24 5
  • Seamănă cu o cabina telefonică
    puțin mai aerodinamică
    28 3
  • @Ioeugen
    mor de ras :))))))))))) dar asa e, ai dreptate
    13 2
  • @ Tatraurs
    Pentru oamenii proști care nu știu și pentru ăia de produc mașinile; poți să ne explici care e problema cu tamburii? Că unii ar zice că sunt de preferat atunci când nu ai de oprit o masă foarte mare iar mașina nu merge cu viteza luminii. Dar o explicație măcar un pic științifică și bazată pe ceva date, nu pe prejudecăți.
    9 18
  • @@Tatraurs
    Tatraurs are discuri si la caruta ca lui ii place sa mane nu sa stea dupa toti adormitii din trafic. E cel mai birjar de pe ulita.
    10 20
  • e pacat ca unii nu stiu avantajul franelor pe disc. si desi nu e subiectul discutiei, sau al articolului, va recomand sa cititi de ce a castigat Jaguar cursa de la Lemans '53
    in ceea ce priveste masina, aceeasi marie la fel de inalta, pe cat de lata, doar cu cateva accesorii in plus.
    14 3
  • @ someone23
    Jaguar a câștigat o cursă de anduranță. Aici vorbim de mașini de stradă, nu de curse. E păcat că unii nu știu diferența. Inclusiv pentru cei pe care îi nenorocesc atunci când se cred piloți de curse pe circuit iar ei sunt pe stradă.
    4 6
  • Fainosag
    @e posibil chiar sa salvezi o viata avand frane pe discuri si pe spate,daca esti in exterior si ai franele destul de incinse o sa franezi de urgenta mai repede decat cu una pe saboti.Nu toti suntem piloti dar nu nega ca nu e mai sigura ,mai performanta si mult mai fiabila frana pe disc fata de aia pe saboti.
    6 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru