Ferrari Portofino a fost prezentat oficial în 2017 ca înlocuitor pentru California T, iar acum a venit momentul pentru o actualizare de ordin tehnic care a primit în nume particula M (Modificata).
Principala noutate este că GT-ul cabrio mizează acum pe o cutie de viteze automată cu dublu-ambreiaj cu 8 trepte, aceeași disponibilă în prezent și pe coupe-ul Roma.
În plus, Portofino M oferă acum 620 de cai putere "storși" din motorul turbo V8 de 3.9 litri, astfel că este cu 20 de cai putere mai performant, în timp ce valoarea cuplului maxim a rămas neschimbată la 760 Nm.
Sporul de putere a permis și îmbunătățirea ușoară a accelerației de la 0 la 100 km/h la 3.45 secunde, comparativ cu cei 3.5 secunde de care are nevoie Portofino. În plus, Portofino M are nevoie de 9.8 secunde pentru repriza 0-200 km/h, în timp ce viteza de top a rămas la 320 km/h.
De asemenea, Ferrari menționează că noul Portofino M beneficiază de un mod de condus Race, dedicat celor care doresc să se simtă la volanul GT-ului cabrio ca într-o mașină de curse.
La exterior, puterea mai mare a determinat inginerii Ferrari să ofere și un aspect mai ușor mai "agresiv" pentru Portofino M, inclusiv în partea frontală, cât și în spate, acolo unde există un nou sistem de evacuare.
La interior, una dintre noutăți este că scaunele sunt acum ventilate și încălzite.Pachetul de sisteme de asistentă este la rândul său unul bogat, cu sisteme precum Adaptive Cruise Control cu funcție Stop&Go, Predictive Emergency Brake System, Blind Spot Monitoring, Lane Departure Warning, Automatic High Beam, Traffic Sign Recognition, Surround View sau Rear Cross Traffic Alert.
Portofino M este prima dintre cele două lansări promise de Ferrari pentru acest an. Pentru moment, italienii păstrează însă misterul cu privire la cea de-a doua lansare a anului.
Via Ferrari
Comentarii (0)