Esential
467 | de cai putere dezvolta ansamblul hibrid introdus pe conceptul Metropolis. |
70 | de g/km emite conceptul Citroen Metropolis. |
467 | de cai putere dezvolta ansamblul hibrid introdus pe conceptul Metropolis. |
70 | de g/km emite conceptul Citroen Metropolis. |
Citroen continua sa isi surprinda fanii cu concepte revolutionare, cea mai noua realizare urmanda sa fie dezvaluita in scurt timp la Salonul Auto de la Shanghai. Botezat Metropolis, conceptul vine sa ilustreze viziunea francezilor asupra unei berline de segment F, potential inlocuitor pentru actualul C6.
Primele informatii anunta o berlina futurista, care masoara 5.30 metri lungime si doi metri latime, adica ingredientele necesare pentru un model business, care impresioneaza la prima vedere prin supradimensionarea filosofiei de design si prin jantele de 21 de inch.
Metropolis vine in premiera mondiala cu un tren de proplulsie hibrid, care contopeste puterea unui V6 benzina de 2.0 litri cu cea a unui motor electric, dispus sa ofere intre 55 si 96 de cai putere. Daca luam in calcul si puterea unitatii conventionale, care livreaza 275 de cai si 377 de Nm, urmasul lui C6 se anunta a fi un sedan de lux cu performante bune. De parca toate aceste anu ar fi fost de ajuns, Metropolis dispune si de o functie overboost, care creste performantele motorului pana la 467 de cai si 431 de Nm.
Chiar si asa, Metropolis nu face compromisuri la capitolul emisii, valoarea medie a acestora urmand sa fie de numai 70 g/km. Resursele generoase sunt exploatate prin intermediul unei cutii cu dublu ambreiaj si sapte rapoarte, responsabila pentru livrarea cuplului ambelor axe.
ceva nu merge, ori sunt doua si atunci sunt 467 de caluti ori este unul si atunci sunt 367 ( daca se merge pe maxim-ul capacitatii variantei electrice)
Bravo Citroen, bravo PSA.
Succesuri!!!
Poti sa stai mult si bine sa te gandesti de unde le scot si ei tot te vor surprinde placut data viitoare cand scot ceva nou. Cand vine vorba de design nou si inovatie poti sa gasesti intotdeauna din plin la Citroen. Bravo lor pentru tot ce aduc nou lumii cu motor! :)
E altceva........ , o gura de aer proaspat , in lumea designului deja obosit si constrans financiar,..............., ar putea fi A-sul din mana francezilor .
au cam ramas in pana de idei.