Primele imagini cu Audi R8 Spyder în versiunea V8
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Cei de la Audi au modernizat motorul V8 FSI al lui R8 şi au reuşit să stoarcă 10 CP în plus. Unitatea de 4.2 litri dezvoltă acum 430 CP la 7.900 rpm şi oferă un cuplu de 430 Nm între 4.500 rpm şi 6.000 rpm. Modelul beneficiază şi de un sistem de recuperare a energiei cinetice, care conservează energia propulsorului în timpul frânării şi la rularea în timp ce pedala de acceleraţie nu este apăsată. Potrivit celor de la Audi, noul sistem i-a ajutat pe aceştia să obţină nivelul superior de mediu al motorului respectiv.
Audi a lansat noua versiune Euro 5 a motorului pe versiunea Spyder a lui R8. Modelul poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.8 secunde, indiferent că vorbim de versiunea cu transmisie manuală sau de cutia de viteze S Tronic cu şase trepte. Ambele versiuni au o viteză maximă de 299 km/h. Primele livrări ale versiunii Euro 5 a lui R8 V8 Spyder vor începe în ianuarie 2011.
În ceea ce priveşte dotările, cei de la Audi nu au efectuat nicio modificare la nivelul gamei R8. De asemenea, constructorul german a specificat faptul că versiunea revizuită a motorului V8 oferă 90% din cuplul motor maxim între 3.000 rpm şi 4.500 rpm, dar şi între 6.000 şi 7.500 rpm. Aşadar, modelul oferă 387 Nm între 6.000 şi 7.500 rpm, dar şi între 3.000 rpm şi 4.500 rpm.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Audi in Romania
-
Audi A1 Sportback facelift Preţ: 18.392 - 31.532 €
-
Audi A3 e-tron facelift Preţ: 38.249 - 40.598 €
-
Audi A3 facelift Preţ: 25.830 - 44.893 €
-
Audi A3 Sedan facelift Preţ: 24.610 - 56.930 €
-
Audi A3 Sportback facelift Preţ: 23.599 - 46.318 €
-
Audi A4 (2015-prezent) Preţ: n/a - 62.005 €
-
Audi A4 Allroad Preţ: 44.833 - 56.436 €
-
Audi A4 Avant (2015-prezent) Preţ: 33.897 - 85.004 €
-
Audi A5 Cabriolet Preţ: 48.196 - 70.873 €
-
Audi A5 Coupe Preţ: 37.684 - 67.373 €
-
Audi A5 Sportback Preţ: 36.916 - 64.465 €
-
Audi A6 Preţ: n/a - 63.204 €
-
Audi A6 allroad quattro facelift Preţ: 65.029 - 69.193 €
-
Audi A6 Avant Preţ: 56.005 - 66.005 €
-
Audi A7 Sportback Preţ: 70.741 - 73.080 €
-
Audi A8 Preţ: 92.588 - 98.587 €
-
Audi Q2 Preţ: 23.532 - 35.879 €
-
Audi Q5 Preţ: 45.664 - 65.454 €
-
Audi Q7 Preţ: n/a - 94.236 €
-
Audi Q7 e-tron Preţ: 85.829 €
-
Audi Q8 Preţ: 76.541 €
-
Audi TT Coupe Preţ: 37.887 - 56.727 €
-
Audi TT Roadster Preţ: 41.108 - 59.948 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
-
BMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. (20.11)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul BMW iX3 Neue Klasse, dezvăluit într-o serie de imagini patent
nu aruncati cu oO si rosii, faceam si eu o constatare
De unde ai scos constatarea asta
se chinue saracii sa scoata dintr-un V8 4.2l(cred) 430 de cai pe cand altii scot demult caii astia din 2l.....ma rog fiecare cat poate!!
Asa si din V8 FSI asta, Gumpert Apollo R scoate 800cp.
( stiu ca F1 nu se pune .. dar trebuia sa ii zic una :P )
Stiam ca treaba asta este caracteristica doar motoarelor turbo,cele aspirate avand cuplul maxim doar la o anumita tuartie si pana acolo sau peste aceasta fiind mai mic...
@dan,MCD: Cred ca sunteti gresit slab informati fiindca in F1 motoarele de anul acesta au 2,4 l (nu cu mult peste 2 l) iar turatia maxima este limitata la 18.000 rpm
deci se poate
http://en.wikipedia.org/wiki/Formula_One_engines
asta e suntem rroamani si ne bagam in seama chiar daca spunem numai prostii
Unghiul dintre cilindri este acolo pentru a cobora centrul de greutate al motorului si a permite amplasarea in acel V a unor treburi,
... scuze de flame, dar asa ma enerveaza cand va vad comentand fara sa cititi cate un site ...
iar Dan .. . rezuma-te la citit pls ;)
Impresionant cate "comentarii" pe langa subiect poate naste o "parere" care nu ridica in slavi pe cinestie cine ... calm copii, ca nu va dau de mancare aia de la audi ( personalul de la Porsche Romania este exclus din aceasta discutie :P )
P.S: Acest motor nu este unul nou, este doar modificat astfel incat sa respecte norma de poluare EURO V. RS4 a fost prezentat in februarie 2005, avand acelasi motor de 4.2 l si 420 cp, deci are ceva vechime.
@unkle: Daca ai fi postat si costul unui motor F1 ai fi fost interesant, asa doar bati campii. No offence.
P.S.: In ceea ce priveste comparatia cu BMW, iarasi fanii inflocarati au luat-o pe aratura. Cel mai performant motor aspirat comparabil este montat pe M3 Coupe. Motorul BMW are 4L cilindree, dezvolta 420CP si respecta normele E5. Deci discutam despre 105cp/litru. Dar se uita un aspect foarte important. Nu cu foarte mult timp in urma Audi a lansat RS5. Acesta are montat acelasi motor de 4.2L, care respecta si el normele E5 si care dezvolta 450CP, astfel spus Audi a spart mai inainte bariera de 100cp/litru, mai exact 107cp/litru. Deci Audi are in acest moment un motor V8 aspirat cu o putere litrica superioara celor de la BMW, iar afirmatia lui @alex de mai sus "sunatii pe cei de la BMW si vedetiei cum procedeaza" este hilara, deplasata si denota lipsa de informatie si cultura auto.
P.S.2: Da stiu, eu sunt fan VAG pt ca imi permit luxul de a ma informa inainte de a scrie ceva si am pretentia sa nu ma cobor la nivelul de discutie demna de "mancatorii de seminte" de la coltul blocului.
Zici ca orice copil spargator de seminte rezemat de loganu lu tacsu proiecteaza si construieste in subsol motoare E5.
Si nu uitati, toti vor reclama gratis!
hai sa ne mai agitam putin pentru ca pe "sait" suntem toti smei plini de super masini si "culti auto". de fapt toti suntem super piloti si parerea noastra e chiar avizata. a mea e cea mai avizata pentru ca sunt Stig si Schumacher :P si mai sunt si arab plin de bani cu 300000000 de masini "super-tari" in garaj si de fapt din umbra detin controlul modial al industriei auto. daca nu porunceam eu 10 cp in plus la r8 ce va faceati? mureati de plictiseala? apropo, va zic eu ca nu se "simte" diferenta :))
Plus ca eu stiu ca motorul de pe M3 e Euro 4 nu Euro 5.
Problema care este cand vine vorba de a le utiliza in industria auto......un motor cu cat este fortat sa scoata cai mai multi prin cresterea turatiei, cu atata scade cuplul care il dezvolta. Daca vorbim de masini pana in 500-600 kg s-ar putea monta, dar tot ce este peste o tona, nu ar rezista motorul. Acesta este motivul pentru care nu prea o sa vedeti masini de serie cu motoare care urca peste 8000rpm(exclus motorul rotativ de la mazda). Cuplul dezvoltat de un astfel de motor cu turatie inalta este jumate sau chiar mai putin de jjumate fata de un motor normal care dezvotlta acea putere.
Nu are legatura cu unghiul la care sunt puse pistoanele, ci are legatura cu cursa pistonului mai exact.
Daca bine tin minte, cu cat cursa este mai lunga la piston, cu atata motorul respectiv va dezvolta un cuplu mai mare dar turatii mai putine si invers pentru a obtine turatii mai mari. Totul tine de aplicatie. Motocicletele cai cai cai si iar cai. Masinile cai cai...cuplu cai cuplu etc
Ati prins ideea.
Pentru mai multe detalii dati un search pe googe power vs torque.
Putina lectura pt curiosi:
http://www.largiader.com/articles/torque.html/
Este vreunul inginer pe la vre-o uzina dinasta...???
Daca tot discutati...macar discutati pe subiect.
Eu unul m-am saturat de comentariile astea lamentabile!
Ati aflat o notiune noua! :"100 de cai pe litru" - hai sa discutam despre asta - si ce inseamna asta!! daca stie cineva...daca nu....macar nu mai postati aiurea ca e greu de citit atatea aberatii!