La scurt timp de la publicarea primului clip cu unul dintre prototipurile viitorului BMW M3, producătorul german a pregătit o galerie foto completă cu noul sedan de performanță. Modelul este îmbrăcat complet în camuflaj, iar fotografiile au fost realizate în timpul unor teste care au avut loc pe circuit.
Dar BMW pregătește și o nouă generație M4, iar acum, coupe-ul de performanță apare în primele imagini camuflate realizate tot în timpul testelor.
Până în acest moment, viitoarele modele de performanță au finalizat sesiunile desfășurate pe drumurile din Arjeplog, Suedia, și testele din cadrul centrului de la Miramas, Franța. De asemenea, prototipurile au realizat și o serie de teste pe Nurburgring și Sachsenring.
Oficialii BMW au confirmat că versiunile de bază ale noilor M3 și M4 Coupe vor fi echipate cu motorul de 3.0 litri cu șase cilindri în varianta de 480 de cai putere. Acesta va fi cuplat la o transmisie manuală cu șase trepte, iar resursele vor fi direcționate către puntea spate.
În cazul variantelor Competition, același motor va livra 510 CP și va fi cuplat la o transmisie automată M Steptronic cu opt trepte și Drivelogic. Cuplul motor maxim anunțat de BMW va fi de "până la 650 Nm", cu 50 Nm mai mult decât în cazul motorului utilizat în prezent pe X3 M și X4 M.Viitoarele M3 Competition și M4 Coupe Competition vor fi disponibile atât într-o variantă cu roți motrice spate, cât și într-o versiune cu tracțiune integrală M xDrive.
Conform oficialilor germani, motorul de 3.0 litri va fi utilizat și pe versiunea M4 GT3, modelul dedicat circuitul urmând să fie disponibil începând cu sezonul din 2022.
Conform oficialilor BMW, inginerii vor pregăti și îmbunătățiri la nivelul suspensiilor, dar vor modifica și sistemele de frânare și de direcție.
Noile BMW M3 și BMW M4 Coupe vor fi prezentate oficial la jumătatea lunii septembrie.
tre' sa zic ca ba din contra, G80 si F82 is mai firave ca niciodata numa' din cauza ca or fost schilodite de-a dreptu' de estetica precara,
asa cum parca n-o fost nicicand vreo generatie de M3/M4 iar faptul ca BMW isi ascunde si la aceasta ora indubitabila creatie diforma pe un circuit de motociclism cum musai ca-i Sachsenring ii vulnerabilizeaza si mai abitir pe bavarezi si face ca rivalii RS4 & C 63 AMG/AMG S & Giulia QV sa toarca linistiti pe piscul performantei in clasa medie iar punctu' meu de vedere sa devina categoric inatacabil de posibile contraargumente care sa-mi suscite interesul in ceea ce priveste o eventuala recidiva personala in cadrul acestui articol