- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Mercedes-Benz a anunțat oficial că va lansa o nouă generație de modele utilitare cu motoare termice. Noile modele vor fi bazate pe arhitectura dedicată VAN.CA. (21.02)
-
MG a anunțat o nouă motorizare pentru modelele MG3 și ZS. Noul motor pe benzină este pur termic și face ca cele două modele să fie acum și mai accesibile ca preț. (21.02)
-
Francezii de la Alpine au publicat prima imagine oficială sugestivă cu viitorul A390, un viitor crossover electric de performanță. Totodată, a fost confirmată și data lansării. (21.02)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta-
Noua Dacia Duster Redust Sport: versiune tunată cu preț de peste 50.000 euro
-
Noul Volvo XC60 facelift: sistem multimedia mai rapid și materiale noi la interior
-
Primele imagini cu noul Mitsubishi Grandis, fratele geamăn al lui Renault Symbioz
-
BYD va produce mașini electrice în Europa din octombrie
-
Aceasta este noua Kia EV4: debutează în 27 februarie, în variantă hatchback și sedan
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Primele imagini ale viitorului Volvo V40
dar tot fan volvo raman :D
Dar pe ultima pagina a pliantului gasim niste informatii interesante. Nu stiu germana dar am impresia ca in 2014 vine succesorul lui s80 si anume s90 cu modelul wagon. Asadar nu poate fi decat rivalul seriei 5 a lui audi a6, e class etc.
In plus apare s40 si xc40.
Cand ai bani, altfel merg lucrurile....
Sub noii stapani or sa fie eficienti.
Partea fata arata ok (pt mine) spatele este putin ciudat, nu stiu ce sa spun depinde ce are de oferit in functie de A3 si BMW 1
Faptul ca Volvo se debaraseaza de trecutul sau in privinta design-ului eu zic ca e un lucru bun. Pentru ca, fie ca ne place sau nu, era unul depasit. Deja formele patratoase din anii '90 incet, incet incepeau sa fie depasite. Culmea, Volvo a simtit asta, de-asta liniile masinilor anilor '90 au inceput sa fie usor "indulcite", gen 850, S40 si mai apoi S60.
Si referitor la clientii pe care tre' sa tii pastrezi, stai linistit. La marcile premium lucrurile stau altfel decat la marcile de volum, unde compromisurile mai multe, inseamna costuri de productie si vanzare mai mici si implicit clienti care sa ramana la tine mai putin timp. Practic e vorba de o piata mai putin fidela decat in cazul marcilor premium. Si cele mai bune exemple ar fi BMW si, de ce nu, SAAB. E greu sa te gandesti la alte marci cand conduci un 530xd de exemplu sau un 9-3 Turbo. Cine a avut pe mana asa ceva macar o data intelege ce vreau sa zic. Asa ceva e greu de atins cu un Passat, Avensis sau Laguna. Ei bine chestia asta e valabila si la Volvo. Dar evident, aici nu vorbim de Romania.