Primele imagini ale conceptului De Tomaso SLC
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Italienii de la De Tomaso au realizat un concept care prefigurează un model de serie care va rivaliza BMW Seria 5 GT. Până azi, singurele imagini legate de conceptul respectiv erau teasere, dar italienii au fost surprinşi în timp ce prezentau noul SLC Concept unor oficiali din Roma. Pe lângă noul concept, italienii pregătesc încă două modele de serie, unul dintre acestea fiind un SUV, iar celălalt fiind un coupe cu două locuri. Directorul mărcii De Tomaso este fostul şef al departamentului de marketing de la Fiat, Gian Mario Rossignolo.
Gian Mario Rossignolo a cumpărat marca de lux italiană în 2009 şi a fost sprijinit de un grup de investiţii care a furnizat 116 milioane de euro. Producţia va debuta la fabrica Pininfarina din Grugliasco în 2012 şi va include o tehnică inovatoare de prelucrare a aluminiului, intitulată Univis. Conform planurilor prezentate Guvernului Italian, noul SLC va fi construit în 3.000 de exemplare pe an, în timp ce celelalte două modele ale mărcii vor totaliza 5.000 de unităţi pe an.
Odată cu lansarea, conceptul SLC va avea un nou nume. Acesta va fi oferit fie în compania unui V6 de 300 CP, fie în compania unui V8 de 545 CP.
Toate modelele au tracţiune integrală în standard, iar cea mai ieftină versiune va porni de la 85.000 de euro în Italia. Va exista şi o versiune diesel V6, care va furniza 250 CP.Via | GTSpirit
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Dakar 2025: Dacia urcă pe locul 2 în prima parte a probei de 48 de ore. Probleme tehnice pentru Loeb
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua generație Audi Q7
- Bugatti a livrat primele exemplare Bolide. Fiecare mașină costă 4 milioane de euro
- Prețuri noul Volkswagen Tayron în România: start de la 41.850 euro
- Noul Leapmotor C10 REEV: versiune nouă, cu range extender și autonomie de 950 km
Ma asteptam la ceva inovator in materie de design. Avem de-aface cu italieni. Ceva sa rupa gura targului si sa ma lase cu gura cascata. Designul e teuton: sobru, puternic, simplu, rece, fad, impersonal. Pacat.
Motorizarile, in schimb, sunt super-tari
atat pot sa spun.
distrusul ala de la marketing strica naiba o marca care a fost inedita. daca iau toate modelele detomaso din trecut, si compar cu b@$ina asta innebunesc.
design sub orice critica, demn de o masina coreeana (oops, stai ca aia cam rup gura targului cu ce scot mai nou). chinezeasca. fiind sef la marketing tre sa stie dreaq sa se foloseasca de trecutul marcii si sa il reinvie folosind ideologia de atunci. imi vine acum cu o tampenie de masina, sa fure ceva dintr-o nisa. o avea omul niste contracte asigurate si nu trebuie decat sa produca modelul, ca in rest o sa i se vanda.
o fi concept, dar frate conceptele de obicei sunt de vis, comparat cu modelele nascute din ele. pe cand asta arata ca o versiune alfa sau beta a unui soft. mult prea necizelat incomplet si demn de aruncat la gunoi
si cum de sau hotarat sa reinvie marca cu un......... monovolum(struto-camila ca si x6 defapt...)