Renault explorează noi direcţii de design pentru a imprima gamei actuale un look pe care fanii şi l-au dorit întotdeauna. Lucrurile merg bine pentru şeful de design Laurens van den Acker şi echipa sa, mai ales după succesul repurtat de Clio, însă explorarea unei noi filosofii nu se opreşte aici.
Francezii îşi unesc forţele cu studioul de design Lovegrove, specializat în lucrări de creaţie contemporană, inspirate de creaţii organice. Aşadar, Ross Lovegrove, fondatorul casei de design, va avea o contribuţie importantă în definirea unei noi filosofii aplicate modelelor Renault.
Primul rod al colaborării nu va fi expus în cadrul unui salon auto, aşa cum ne-am fi aşteptat. Lucrurile se vor mişca mult mai repede, un concept în mărime naturală urmând a fi prezentat chiar la începutul lunii viitoare, în data de 8 aprilie mai exact, cu ocazia evenimentului Triennale din Milano, Italia.
Deşi nu a fost anunţat un nume oficial pentru concept, primele teasere au fost deja publicate şi anunţă forme complet noi.”Lucrând cu forme de design contemporan, Ross Lovegrove şi studioul său de design vor dezvălui influenţe naturale ascunse, transpuse mai apoi unui limbaj de design complet nou, destinat modelelor viitoare”, anunţă Renault într-un comunicat de presă ce însoţeşte primele fotografii.
via Renault
AWARDS
RedDot 2010 Best of the Best
Hungarian Design Prize
Batimat Design Award 2009
Vogue Traveller Ecology Prize, SOLAR TREE MAK Vienna, 2007
Elle Decor 2006
Good Design 2006
Wall Paper Design Award 2006
World Technology Prize, Time Magazine/CNN 2005
Final Nomination for the Prince Phillip Design Prize 2004
Good Design 2004
JANUS Paris 2004
Awarded Royal Designer for Industry by The Royal Society of Arts 2004
‘Designer of the Year’, A & W Hamburg 2001
ID Magazine Good Design Award 2000
iF Industrie Forum Design Award, Hannover 1999
Medaille de la Ville de Paris 1998
George Nelson Award 1998
D&AD Silver Medalist
Cu Laurens van den Acker in echipa si o noua casa de design, Renault va deveni o forta redutabila in arta frumosului. Va fi interesant de urmarit.
Au apus vremurile in care in urma unui impact nu se indoia tabla masinii in schimb se rupeau ocupantii masinii
Acum masina se face praf si ocupantii supravietuiesc, Nu iti convine? ia-ti un merc de acum 3 decenii si ne vedem in rai, eu o sa ajung mai tarziu, nu ma astepta la portile raiului.