Primele imagini ale conceptelor Volkswagen desenate de Giugiaro
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Specialiştii de la Italdesign Giugiaro au creat două concepte pentru cei de la Volkswagen. Acestea sunt primele concepte semnate de Giugiaro pentru noul său proprietar şi reprezintă două modele viitoare ale gamei Volkswagen. Unul dintre acestea se presupune că va deveni următoarea generaţie de Scirocco, în timp ce modelul cu cinci uşi prezintă un aspect care sugerează o legătură cu Up! sau cu un alt model mic de la Volkswagen, cum ar fi Polo. Dacă vă place aspectul acestor modele, nu vă grăbiţi să vă entuziasmaţi, deoarece exemplarele respective sunt doar studii de design şi nu au şanse de a intra în producţie în forma în care vor fi prezente la Salonul Auto de la Geneva. Trebuie să menţionăm că imaginile respective nu au fost publicate de nemţii de la Volkswagen, fiind vorba de o "scăpare" a serverelor de care au profitat britanicii de la Autocar.
Sunt şanse ca vehiculul cu cinci uşi din imagini să reprezinte un viitor model de la Volkswagen, care să se integreze între Polo şi Up!1.
Având în vedere silueta sa, acesta aminteşte de o altă creaţie a celor de la Giugiaro – în special dacă îl privim din spate – modelul purtând o asemănare subtilă cu Fiat Grande Punto. Atât conceptul cu trei uşi, cât şi conceptul cu cinci uşi prezintă o parte frontală de dimensiuni mici, bogată în negru, care îi conferă un aspect extrem de agresiv şi, totodată, futurist.De remarcat plafoanele din sticlă ale ambelor modele, ale căror şanse de a intra în producţie sunt limitate din cauza costurilor mari de introducere în serie, sau, mai bine spus, de rentabilitatea mică a acestora. În cazul modelului cu cinci uşi, observăm o idee nouă la nivelul profilului, unde portierele cu geamuri de dimensiuni mari au primit o porţiune din plastic pe care par să fie dispuse mânerele de deschidere ale portierelor.Modelul în trei uşi prezintă un aspect ceva mai apropiat de producţie, niciuna din formele sale nefiind realizabile. Singurul element "exagerat", care nu va ajunge niciodată pe modelul de producţie, este setul de jante de aliaj de dimensiuni mari.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Volkswagen in Romania
-
Volkswagen Amarok facelift Preţ: 36.246 - 53.725 €
-
Volkswagen Arteon Preţ: 34.824 - 45.048 €
-
Volkswagen Beetle Preţ: 16.194 - 26.266 €
-
Volkswagen Beetle Convertible Preţ: 24.378 - 27.793 €
-
Volkswagen Caddy Preţ: 15.260 - 28.927 €
-
Volkswagen e-Golf facelift Preţ: 37.471 €
-
Volkswagen e-Up Preţ: 25.837 €
-
Volkswagen Golf 7 facelift Preţ: 15.844 - 38.873 €
-
Volkswagen Golf 8 Preţ: n/a €
-
Volkswagen Golf Alltrack facelift Preţ: 26.056 - 28.774 €
-
Volkswagen Golf Sportsvan (2014-prezent) Preţ: 16.874 - 26.929 €
-
Volkswagen Golf Variant facelift Preţ: 16.539 - 25.105 €
-
Volkswagen Passat (2014-prezent) Preţ: 21.307 - 40.583 €
-
Volkswagen Passat Alltrack (2014-prezent) Preţ: 34.236 - 42.901 €
-
Volkswagen Passat Variant (2014-prezent) Preţ: 23.361 - 41.838 €
-
Volkswagen Polo Preţ: n/a - 21.109 €
-
Volkswagen T-Roc Preţ: 16.944 - 29.863 €
-
Volkswagen T5 Multivan (2009-2016) Preţ: 30.390 - 55.228 €
-
Volkswagen Tiguan Preţ: 21.205 - 36.873 €
-
Volkswagen Tiguan Allspace Preţ: 26.067 - 40.655 €
-
Volkswagen Touareg Preţ: 49.111 - 60.040 €
-
Volkswagen Touran (2015-prezent) Preţ: 20.440 - 31.404 €
-
Volkswagen Up facelift Preţ: n/a - 12.252 €
Ultimele stiri din GENEVA 2011
-
Standul Volvo de la Salonul Auto de la Geneva a fost premiat pentru context, tehnologie şi inovaţie. (14.03)
-
Nemţii de la Ruf au adus la Salonul Auto de la Geneva noul lor pachet pentru Porsche 911. Modelul se numeşte Rt 12 R şi costă 279.000 de euro fără taxe. (07.03)
-
Wiesmann a expus la standul său de la Geneva prototipul Spyder, o interpretare radicală a unui model sportiv, care renunţă la designul tradiţionalist. (04.03)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Daca s-ar inlocui calandrul cu unul specific Alfa si s-ar monta stopurile de pe Brera, ar rezulta o sora mai mica a acesteia.
Limbajul de design propus de Giugiaro pentru VW este destul de apropiat de modelele desenate de acesta pentru Alfa (Brera si 159).
Poate cel mai evident este "V"-ul de pe capota care cu siguranta nu este un detaliu specific VW.
Nu ne place, d-lor de la Giugiaro.
Dar mai incercati, noi stim ca italienii fac deseori adevarate opere de arta. Alea de mai sus sunt insa un kitch.
PS: momentan, in domeniul designului auto, zici ca s-a ajuns ca la jocul de sah. Adica, se cam cunosc toate mutarile si strategiile posibile.
Iar designerii au luat-o razna si nu mai stiu in ce directie sa evolueze. Pe bune.
Sau, cum italieniii sunt de sorginte latina, pot fi caciulari si pupinc..isti de prima mana si pentru a-si multumi sefii le-au impins rapid pe birou o schita facuta in PS prin crop de colo, crop din partea cealalta
Sau, s-au virusat italienii de geniul designului auto carnatzar ce bantuie birourile WV
la alegere
"ford ka"
in sfarsit poate reusesc sa prinda si masinile VW ceva personalitate. Este ceea ce le lipseste pentru a deveni cu adevarat bune.