Fisa tehnica
Marca/Model/Versiune | BMW X1 2.8i |
Lungime (mm) | 4.469 |
Latime (mm) | 1.793 |
Inaltime (mm) | 1.534 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 258 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 310(2.600) |
Marca/Model/Versiune | BMW X1 2.8i |
Lungime (mm) | 4.469 |
Latime (mm) | 1.793 |
Inaltime (mm) | 1.534 |
Puterea maxima (CP/rpm) | 258 |
Cuplu maxim (Nm/rpm) | 310(2.600) |
Prietenii nostri de la BMWBlog au reusit sa obtina o galerie foto oficiala cu noul BMW X1, noul SUV de dimensiuni mici de la BMW. Modelul a fost dezvaluit partial de catre oficialii BMW in cadrul unor teasere, care surprindeau anumite elemente ale lui X1, iar BMW a lansat si o galerie foto oficiala a prototipului lui X1 in timpul testelor, dar modelul respectiv era acoperit de camuflaj in momentul in care a fost fotografiat.
Principala diferenta dintre studiul de design X1 si versiunea de productie a lui X1 consta in design-ul stopurilor, care a fost inspirat din aspectul stopurilor lui Seria 3 facelift si Seria 7 F01. Dupa cum era de asteptat, design-ul interior a primit liniile lui X3 si anumite elemente de la noul Seria 7. Spre deosebire de X3, modelul X1 prezinta o consola centrala inclinata usor spre sofer, element intalnit pe numeroase modele BMW.
BMW nu a dezvaluit inca datele tehnice ale acestui model, dar X1 ar putea imparti o mare parte din gama de motorizari cu fratele sau de platforma, Seria 3 E90. BMW X1 va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt, iar modelul va fi disponibil in Europa la scurt timp dupa acest eveniment.
Noul BMW X1 va rivaliza modele precum Volkswagen Tiguan, Ford Kuga, Toyota RAV-4 si Honda CR-V.Noul BMW X1 este mai scurt, mai ingust si mai scund decat modelul X3. Lungimea acestui model este de 4.469 de milimetri, pe cand latimea este de 1.793 milimetri, iar inaltimea lui X1 se ridica la doar 1.534 mm. Gama de motorizari a lui X1 contine cinci motorizari diesel si o unitate pe doua unitati pe benzina. Cel mai puternic model X1 va fi intitulat xDrive28i si va fi echipat cu un motor care dezvolta 258 CP si un cuplu motor de 310 Nm, pe cand varful gamei de motorizari diesel va fi un motor cu patru cilindri, care dezvolta 204 CP. Cel mai puternic diesel de pe BMW X1 va fi disponibil pe versiunea xDrive23d, si va oferi un cuplu motor de 400 Nm la 2.000 rpm, alaturi de cei 204 CP ai sai. Aceasta versiune a lui X1 poate accelera de la 0 la 100 km/h in doar 7.3 secunde.
Via | BMWBlog
PS: @gigi - sper ca glumesti.
Koleos, mai bun?? Asta e gluma secolului. De cand e Renault bun la ceva? Si mai ales intr-un domeniu in care nu are habar?
Exista vorba aia cu vulpea si strugurii care-s prea acri.
inca pastreaza liniile vechiului designer (ugly i might add)
pentru cei care cred ca e urata..parerea lor, nu pot comenta.dar o sa se umple bucurestiul si dorobantiul de ele.
P.S.: Ultrasii BMW pot arunca cu pietre, dar tre' sa recunoasteti fratilor ca arata ca naiba!
Fata... farurile alea parca nu fac parte din peisaj , dar o sa ne obisnuim.
In rest masina chiar e reusita si pun pariu ca se va vinde daca va fi ca pret comparabila cu Q5 sau GLK, cu toate ca concurentu pt aceste 2 ar trebui sa fie X3, dar pana la un nou X3 ....
@Paul: Eu mi-am exprimat propria parere, nu inseama ca daca tu vezi masina altfel este de condamnat. Pe de alta parte, nu toata lumea are simt estetic.
are un design placut overall....dar eu nu-i vad rostul oarecum
clar peste x3 la design....si de marime asemanatoare cu acesta
se baga peste el cum ar venii
ideea cuiva de mai sus ca x3 ar tinde spre x5 si x5 spre q7 pare acceptabila..
2.acest x1 in poza 20 seamana leit cu un tractor...n-are gram de simetrie...
3.nu va tot amagiti ca stiti foarte bine ca e foarte urat...
La exterior se observa cateva elemente inspirate de la seria 7 F01,
grile mari.Imi plac si farurile de la spate chiar daca par umpik ciudate,dar sunt foarte agresive.
La interior au facut progrese remarcabile,consola orientata umpik spre sofer,foare reusit.
Poate ce asi avea de obiectat la interior este schimbatorul de viteze care mi se pare umpic prea aproapede consola centrala,dar in rest e totul ok.
De la mine are nota 10 cu stelute *****
eu stiam ca x1 e cu seria 1, x3 pe platforma lui seria 3 iar x5 pe platforma lui seria 5 sau ma insel?
S-a mai zis, noul X3 va urca in locul lui X5, iar X5 va fi mai mare.
In rest nu se poate comenta ceva legat de tehnologia inglobata.
Ramane de vazut ce succes va avea.