Volkswagen a început să lucreze la planurile pentru lansarea unei noi generații pentru Tiguan, iar constructorul german intenționează să introducă schimbări importante inclusiv în privința designului.
Potrivit unor surse citate de publicația britanică Auto Express, noul Tiguan ar urma să aibă un design mai sportiv și o caroserie mai apropiată de cea a coupe-urilor.
Detaliile despre interior nu sunt la fel de multe, însă sursa citată estimează că volumul portbagajului va rămâne apropiat de cel actual, de 470 de litri.
Sursa citată menționează că noua generație Tiguan va fi dezvoltată pe o versiune îmbunătățită a platformei MQB și că va prelua o serie de motorizări de la noul Volkswagen Golf 8, care va fi prezentat până la sfârșitul acestui an. Prin urmare, este de așteptat ca toate motorizările să includă sisteme de 48 de volți.
În plus, noul Tiguan ar urma să fie disponibil și cu două versiuni plug-in hybrid, dintre care cea de bază va avea circa 173 CP, în timp ce varianta mai puternică va genera în total circa 253 CP.
Până la lansarea noii generații Tiguan, Volkswagen pregătește deja o versiune de performanță Tiguan R pentru actuala generație.
Aceasta a fost deja observată într-o serie de teste desfășurate sub camuflaj, iar presa internațională speculează că va împrumuta platforma tehnică a lui T-Roc R, care a fost dezvăluit în luna februarie.
Astfel, Tiguan R va utiliza același motor pe benzină TSI cu capacitatea de 2.0 litri care dezvoltă 300 de cai putere și un cuplu maxim de 400 Nm.Via Auto Express
Primesc deseori întrebări dacă nu cumva idealul vostru e să afișați cât mai multe știri, dar cu texte propriu-zise mai scurte decât titlul. :-)
Acu dincolo de parafrazarea unei reclame idioate, traducerea *șușotelilor* VW e incompletă taman în punctele esențiale:
1. Absolut toate motoarele viitorului Tiguan vor fi mild-hybrid (sistem 48 V.)
2. Sistem care ar permite și *autonomizarea* de nivel 4.
3. Volumul portbagajului va râmăne se pare neschimbat (470 litri.)
4. Va exista totuși în continuare versiunea Allspace, mai lungă cu cca. 25 cm.
5. Efortul adaptării noilor motoare la norma Euro-7 va fi dificil mai ales pt. diesel, cu costuri estimate la +2.000 € per mașină !
(Achtung PMC :-) -- e f.mult, chiar dacă-s plătite de bizonul final astea două miare, costurile VW fiind probabil la jumate.)
În fine, fără imaginile CGI ale designului mai coupe-izat al lui Klaus Bischoff (afișate în exclusivitate pe AutoExpress cică -- în care caz zvonurile-s chiar pe bune), valoarea informativă a știrii se apropie oricum de zero.
O fi crescut nivelul de trai la dublul standardului de acum 2 - 3 ani, ce stiu eu? Or fi inceput sa umble cainii cu covrigi in coada si mititei in coltzul gurii, si nu m-am uitat eu pe geam in ultima vreme. :))
Revenind la subiect, probabil ca si in cazul Otto o sa creasca cu vreo 1200 - 1500 de eur. Poate chiar la fel ca la Diesel, mai stii?, dracia dracului! :)) Daca-i chef, bairam sa fie pe banii prostului final. :)
Asa ma tem ca se coace de o noua criza majora... aiaiaiaiai.... Sa-l vedeti atunci pe onor Musk cum o sa-si planga-n pumni. :)