- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Primele detalii despre viitorul Peugeot 508
Probleme de genul valva EGR cam la fiecare 5-7.000 km , senzori de presiune in pneuri aproape lunar , cipul de securitate cheie -contact , turbine la toate una dintre ele are 2 turbine schimbate , brat suspensie spate rupt in mers pe european noroc ca era localitate , inchidere centralizata la toate , la una sistem inchuietoare capota , se deschidea capota in mers si ramanea in carligul de siguranta , senzorii abs-esp crapa in fecare iarna si imobilizeaza masina si pot continua cateva pagini bune .
Deci ce am spus mai sus am spus din experienta , si ca si comparatie in aceeasi perioada s-au achizitionat si 2 Octavia 2 2.0TDI , care au cam tot 200.000 km si in afara de o turbina la una dintre ele s-au facut numai revizii si distributie .
COncluzie , ma voi feri de Peugeot dupa experienta traita .
Valvula EGR nu se infunda la 5-7000 km, am acelasi motor, ori nu sti sa conduci si schimbi la 1400-1500 rpm ca la sdi-uri ori aberezi
Senzori de presiune in pneuri, cipuri de securitate, cheie, si alte balarii - prietene ma lasi, crezi ca suntem o adunatura aici? deci poti sa zici ca mai se arde un bec, ca uneori mai ramane o oglinda rabatabila electric blocata, poti sa zici multe dar nu balariile astea care in viata vietilor mele nu le-am auzit....nici macar pe un forum specializat....da-o incolo de treaba
Turbine schimbate? - Asta e buna, 186 de mii de km am cu un 2.0 HDI si nu am schimbat nici o turbina, acest motor nu necesita atata migaleala ca un 2.0 TDI, adica sa stai sa se raceasca turbina, sa stai sa se incalzeasca motorul ca la Dacii, sa mergi usor cu ea....motorul asta vrea doar sa schimbi cand trebuie intre 2200-2600 rpm si sa sti sa conduci elementar, nu iti consuma nici macar 300 de ml la 15.000 de km ca un TDI, nu se aude ca un tractor, nu lasa fum ca are filtru de particule, problemele acestui motor sunt volanta in cazul in care masina cade pe la incepatori sau salaori care au dacii acasa si primesc 407 de la munca si conduc ca o cizma, in rest daca e tratata bine, te trateaza si ea bine, iar pe langa volanta mai are problema la un furtun de la turbo care crapa pana in 60 de mii de km, si la 2.0 si la 2.2 hdi.....dar nu e ceva extraordinar de imposibil de reparat sau de scump....e problema lor.
inchidere centralizata la toate - plimba ursul
usa sistem incuietoare capota - daca ziceai portbagaj erai mai credibil, dar la capota unde e 70% mecanic? fi serios.
se deschidea capota in mers - in traducere libera, sunt un disperat si nu stiu din ce motiv caut sa injosesc o marca sau alta cu motive stupide
senzorii abs-esp = masina asta are ultima generatia de abs bosche si un sistem esp cu tcs care lucreaza impreuna.....ma jur ca am Peugeot, cunosc si alte persoane iar senzorii astia sunt ultima problema care ar putea aparea. Daca ziceai ca se intampla la Astra si Vectra te credeam, ca sunt atatea cazuri, dar la Peugeot asta chiar nu e o problema, si dupa disperarea ta se vede clar ca esti pus pe "fapte mari" in a denigra marca asta....cum sa pice ma acelasi element in fiecare anotimp....tu nu vezi ca are logica? coboara din Dacia ta si afla si tu care e treaba cu masinile astea....si cu motoarele astea 2.0 HDI care le gasesti si pe Volvo, Ford, Mitsubishi (in afara de lancer care are tdi) si alte 15425215 marci. fi ma serios.....
Acum daca tot ai exagerat atata, intra si pe forumul dedicat marcii Skoda, da la Octavia si o sa vezi cazuri reale multiple ale unor posesori de Octavia in care povestesc ca le intra apa pe la usile din fata din cauza etansarii proaste. De problemele de fiabilitate ale motorului 2.0 TDI nu are rost sa vorbesc, ca stiu si copii de pe strada si mosii care isi cumpara passat si spun am preferat 1.9 ca am auzit ca ala de 2.0 are probleme...deci sa fim seriosi....1.9 e motor bun dar 2.0 nici cu kia nu se compara....poate astea noi sunt mai bune dar hai sa nu fim romani. Eu recunosc cand e ceva, dar totusi....
Concluzie: Vorbesti aiurea.
Bafta.
*nu are logica
Intr-adevar am auzit de la multi ca motorul de 1.6 face multe probleme pe 407, si sincer nu ma mir la cat de submotorizat e. Mie mi-a placut mult masina, si ca sa zic sincer mi-a placut mult mai mult 307 ca si golf 4. Mult mai rafinata si eleganta. De 407 nu ma pot exprima deoarece nu am avut, dar este o masina draguta. Ca sa nu imi sra in cap lumea, nu am zis ca e mai buna ca golful, doar ca e mai draguta.
Si ei (whatcar) sunt colegii mei de munca , urmariti punctele 3 si 5 din rezumatul fiabilitatii .
http://www.whatcar.com/car-reviews/used/peugeot/407-saloon/summary/25327-2
Aici spuneti-mi care este punctul "For" adica pentru ... fiabilitatea ...
http://www.whatcar.com/car-reviews/used/skoda/octavia-hatchback/full-review/25355-5
Pe langa asta , barometrul impartial referitor la calitatea generala a unei masini este statistica de vanzari , astept cifrele .
Si da au mers 200.000km pentru ca la anumite firme se platesc facturile de service cu ochii inchisi , un utilizator normal nu cred ca isi permitea sa duca masinilea alea pe banii lui atatia kilometri .
Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva dar se pare ca romanul inca nu s-a vindecat de boala balcanica "masina mea e cea mai buna chiar daca stiu ca nu e asa" si inca ceva ,daca se intampla ceva la o masina sau la cateva nu inseamna ca trebuie sa se intample la toata lumea , dar ghinionistul respectiv va fugi ca de draku data viitoare cand va cauta masina.
Tatii, tu pe ce planeta traiesti?
Ai auzit de marketing?
Ai auzit cum unii vand produse de kko pt ca stiu foarte bine sa promoveze acel produs si lumea pune botu' foarte usor...
Nu mai vorbi de balcanisme ca esti in aceeasi categorie....
Mai citeste !!!