Primele detalii despre viitorul Peugeot 508
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Noul Peugeot 508 va debuta la Salonul Auto de la Paris din această toamnă. Modelul va fi disponibil şi într-o versiune hibridă care va fi echipată cu un motor diesel. Versiunea hibridă a lui 508 va beneficia de un model diesel de 2.0 litri care va dezvolta 160 CP, care va fi asistat de un motor electric amplasat în partea din spate. Cele două unităţi vor oferi o economie de carburant la nivelul unui Prius în condiţiile în care modelul are o dimensiuni similare cu BMW Seria 5. Hibridul bazat pe 508 este aşteptat să debuteze undeva la jumătatea anului 2012 şi va beneficia de acumulatori litiu-ion.
Pe lângă beneficiile unui sistem hibrid, modelul va beneficia de un sistem de tracţiune integrală la nevoie, graţie intevenţiei motorului electric în timp ce propulsorul cu combustie internă va angrena roţile din faţă. Toate motorizările acestui model vor respecta normele Euro5, ceea ce înseamnă că inginerii Peugeot nu vor folosi motoarele lui 407 fără modificări importante în prealabil.
Unitatea diesel de 2.2 litri va fi eliminată din gamă, dar înlocuitorul acesteia nu a fost anunţat. În gama de motorizări pe benzină, modelul va beneficia atât de o unitate V6 de 3.0 litri care va dezvolta 240 CP, cât şi de o unitate turbo de 1.6 litri care va furniza 156 CP.Design-ul noului model va fi inspirat puternic din cel al conceptului, incluzând grila faţă pătrată, blocurile optice cu un aspect deosebit şi capota proeminentă. Dimensiunile modelului vor urma şi ele linia conceptului, care are o lungime de 4.800 milimetri. Motivul acestei alegeri stă în faptul că modelul trebuie să înlocuiască atât 407, cât şi 607. Tocmai de aceea, Peugeot trebuia să creeze o berlină de dimensiuni mari, cu o gamă largă de motorizări şi echipamente opţionale.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Peugeot in Romania
-
Peugeot 2008 facelift Preţ: 14.147 - 20.964 €
-
Peugeot 208 facelift Preţ: 10.601 - 23.160 €
-
Peugeot 3008 Preţ: n/a - 29.176 €
-
Peugeot 3008 GT Preţ: 33.410 €
-
Peugeot 301 facelift Preţ: 11.781 - 14.399 €
-
Peugeot 308 facelift Preţ: n/a - 31.714 €
-
Peugeot 308 SW facelift Preţ: n/a - 26.328 €
-
Peugeot 5008 Preţ: 22.014 - 35.195 €
-
Peugeot Boxer Preţ: 21.004 €
-
Peugeot e-2008 Preţ: 35.391 €
-
Peugeot e-208 Preţ: n/a €
-
Peugeot Expert Preţ: 19.486 - 22.106 €
-
Peugeot Partner (2015-prezent) Preţ: 15.243 - 17.085 €
-
Peugeot Partner Tepee Preţ: 15.866 - 19.264 €
-
Peugeot Traveller Preţ: 24.871 - 38.080 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Probleme de genul valva EGR cam la fiecare 5-7.000 km , senzori de presiune in pneuri aproape lunar , cipul de securitate cheie -contact , turbine la toate una dintre ele are 2 turbine schimbate , brat suspensie spate rupt in mers pe european noroc ca era localitate , inchidere centralizata la toate , la una sistem inchuietoare capota , se deschidea capota in mers si ramanea in carligul de siguranta , senzorii abs-esp crapa in fecare iarna si imobilizeaza masina si pot continua cateva pagini bune .
Deci ce am spus mai sus am spus din experienta , si ca si comparatie in aceeasi perioada s-au achizitionat si 2 Octavia 2 2.0TDI , care au cam tot 200.000 km si in afara de o turbina la una dintre ele s-au facut numai revizii si distributie .
COncluzie , ma voi feri de Peugeot dupa experienta traita .
Valvula EGR nu se infunda la 5-7000 km, am acelasi motor, ori nu sti sa conduci si schimbi la 1400-1500 rpm ca la sdi-uri ori aberezi
Senzori de presiune in pneuri, cipuri de securitate, cheie, si alte balarii - prietene ma lasi, crezi ca suntem o adunatura aici? deci poti sa zici ca mai se arde un bec, ca uneori mai ramane o oglinda rabatabila electric blocata, poti sa zici multe dar nu balariile astea care in viata vietilor mele nu le-am auzit....nici macar pe un forum specializat....da-o incolo de treaba
Turbine schimbate? - Asta e buna, 186 de mii de km am cu un 2.0 HDI si nu am schimbat nici o turbina, acest motor nu necesita atata migaleala ca un 2.0 TDI, adica sa stai sa se raceasca turbina, sa stai sa se incalzeasca motorul ca la Dacii, sa mergi usor cu ea....motorul asta vrea doar sa schimbi cand trebuie intre 2200-2600 rpm si sa sti sa conduci elementar, nu iti consuma nici macar 300 de ml la 15.000 de km ca un TDI, nu se aude ca un tractor, nu lasa fum ca are filtru de particule, problemele acestui motor sunt volanta in cazul in care masina cade pe la incepatori sau salaori care au dacii acasa si primesc 407 de la munca si conduc ca o cizma, in rest daca e tratata bine, te trateaza si ea bine, iar pe langa volanta mai are problema la un furtun de la turbo care crapa pana in 60 de mii de km, si la 2.0 si la 2.2 hdi.....dar nu e ceva extraordinar de imposibil de reparat sau de scump....e problema lor.
inchidere centralizata la toate - plimba ursul
usa sistem incuietoare capota - daca ziceai portbagaj erai mai credibil, dar la capota unde e 70% mecanic? fi serios.
se deschidea capota in mers - in traducere libera, sunt un disperat si nu stiu din ce motiv caut sa injosesc o marca sau alta cu motive stupide
senzorii abs-esp = masina asta are ultima generatia de abs bosche si un sistem esp cu tcs care lucreaza impreuna.....ma jur ca am Peugeot, cunosc si alte persoane iar senzorii astia sunt ultima problema care ar putea aparea. Daca ziceai ca se intampla la Astra si Vectra te credeam, ca sunt atatea cazuri, dar la Peugeot asta chiar nu e o problema, si dupa disperarea ta se vede clar ca esti pus pe "fapte mari" in a denigra marca asta....cum sa pice ma acelasi element in fiecare anotimp....tu nu vezi ca are logica? coboara din Dacia ta si afla si tu care e treaba cu masinile astea....si cu motoarele astea 2.0 HDI care le gasesti si pe Volvo, Ford, Mitsubishi (in afara de lancer care are tdi) si alte 15425215 marci. fi ma serios.....
Acum daca tot ai exagerat atata, intra si pe forumul dedicat marcii Skoda, da la Octavia si o sa vezi cazuri reale multiple ale unor posesori de Octavia in care povestesc ca le intra apa pe la usile din fata din cauza etansarii proaste. De problemele de fiabilitate ale motorului 2.0 TDI nu are rost sa vorbesc, ca stiu si copii de pe strada si mosii care isi cumpara passat si spun am preferat 1.9 ca am auzit ca ala de 2.0 are probleme...deci sa fim seriosi....1.9 e motor bun dar 2.0 nici cu kia nu se compara....poate astea noi sunt mai bune dar hai sa nu fim romani. Eu recunosc cand e ceva, dar totusi....
Concluzie: Vorbesti aiurea.
Bafta.
*nu are logica
Intr-adevar am auzit de la multi ca motorul de 1.6 face multe probleme pe 407, si sincer nu ma mir la cat de submotorizat e. Mie mi-a placut mult masina, si ca sa zic sincer mi-a placut mult mai mult 307 ca si golf 4. Mult mai rafinata si eleganta. De 407 nu ma pot exprima deoarece nu am avut, dar este o masina draguta. Ca sa nu imi sra in cap lumea, nu am zis ca e mai buna ca golful, doar ca e mai draguta.
Si ei (whatcar) sunt colegii mei de munca , urmariti punctele 3 si 5 din rezumatul fiabilitatii .
http://www.whatcar.com/car-reviews/used/peugeot/407-saloon/summary/25327-2
Aici spuneti-mi care este punctul "For" adica pentru ... fiabilitatea ...
http://www.whatcar.com/car-reviews/used/skoda/octavia-hatchback/full-review/25355-5
Pe langa asta , barometrul impartial referitor la calitatea generala a unei masini este statistica de vanzari , astept cifrele .
Si da au mers 200.000km pentru ca la anumite firme se platesc facturile de service cu ochii inchisi , un utilizator normal nu cred ca isi permitea sa duca masinilea alea pe banii lui atatia kilometri .
Imi cer scuze daca am ofensat pe cineva dar se pare ca romanul inca nu s-a vindecat de boala balcanica "masina mea e cea mai buna chiar daca stiu ca nu e asa" si inca ceva ,daca se intampla ceva la o masina sau la cateva nu inseamna ca trebuie sa se intample la toata lumea , dar ghinionistul respectiv va fugi ca de draku data viitoare cand va cauta masina.
Tatii, tu pe ce planeta traiesti?
Ai auzit de marketing?
Ai auzit cum unii vand produse de kko pt ca stiu foarte bine sa promoveze acel produs si lumea pune botu' foarte usor...
Nu mai vorbi de balcanisme ca esti in aceeasi categorie....
Mai citeste !!!