Strategia Opel pentru lansarea atualizarilor pentru modelele din gama se schimbă din mers după ce constructorul german a ajuns în curtea Grupului PSA Peugeot-Citroen. După ce a amânat lansarea noii generații Corsa, Opel planifică acum viitorul lui Astra.
Pentru început, hatchback-ul va primi un facelift minor în cursul anului viitor, când va prelua inclusiv o serie de motoare din cadrul PSA, în timp ce noua generație este planificată pentru lansare în 2021.
Potrivit unor informații neoficiale dezvăluite de publicația franceză Caradisiac, noua generație va fi dezvoltată pe platforma EMP2, aceeași pe care a fost construit și Opel Grandland X. Sursa citată afirmă că Astra va prelua inclusiv elemente de design de la Grandland X pentru ca noua generație să fie cât mai diferită de cea actuală.
De asemenea, gama de motorizări va fi preluată de la Grupul PSA Peugeot-Citroen și ar putea exista inclusiv o versiune plug-in hybrid. În schimb, dimensiunile hatchback-ului vor rămâne în mare parte aceleași ,noua generație Astra urmând să aibă o lungime de circa 4.37 metri.
Nu este însă exclus ca, prin introducerea unor modificări de design, capacitatea portbagajului de 370 de litri să fie mărită.
Via Caradisiac
Odihnească-se ȋn pace!
1862 – (†) 2017
,,Nimic nu se pierde ci totul se transforma,,
https://www.youtube.com/watch?v=6Vk-IntX6aQ
Exagerezi, nu e cazul aici mafi.
Ma mira ca unii, convinsi de realitatea vietii de apoi ,nu vad ca "disparitia" inseamna, in acest caz trecera la un nou nivel...existential.
Mai este cazul sa pomenim (sic!) ca Opel mai tot timpul in ultima perioada a fost a 5a roata la caruta ca pensionarul uitat si pe care nu il mai vrea nimeni?
destul de elevati termenii?....ma intreb...
Tati, nici măcar atomi nu eram amândoi când Opel semnifica alternativa de lux pentru hegemonicul în branşă Mercedes-Benz. Pe urmă, un management de cacao (adiind tocmai de la Detroit) – ştii, acela care a conceput sublimul “Cadillac” Cimarron – i-a imprimat cvasiaristocraticului Blitz un traseu…mai de căruţă, corect, dar uite că amărăşteanu’ europeanu’ vede în Opel cam ceea ce vede în VW (mă rog, se remarcă, totuşi, un plus de calitate a asamblării şi a finisării în dreptul celui de-al doilea), însă numai cei isteţi mizează pe primul, care (şi nu numai eu am înţeles acest adevăr verificabil) este mai puţin prieten cu mecanicii…
“Nu îl mai vrea nimeni” (pe acela ante-PSA) ??? Atunci eşti complet maliţios! Că sigur nu ţi-ai pierdut simţul realităţii…Hm, ce principiu pueril: dăm în fabrici şi uzine (Opel), ca să dăm în tine (inexo).
Iar oPSAel să conduci tu! Mă voi feri din calea ta, parol!
Sinceri nu am de ce sa imi para rau pentru Opel, a scos rateuri pe banda rulanta in ultima perioada, iar acum PSA ca continua trendul.
Ironia face ca excavatoarele alea să se numească Volvo, care putea avea aceeași soartă, dacă nu-i cumpărau chinezii (veșnică pomenire pentru SAAB).
Asta-i lumea de azi.
Si ce minunata a fost Vectra B SW, masina de care m-am despartit cel mai greu. Asta-i viata.
De fapt, te macină subiectul, hai?
Ce convenabil ar fi pentru tine: după moarte…neantul infinit. Adică nicio răspundere pentru viaţa ta în trup (nimic nefiind al tău nici de fapt, nici de drept: sufletul de la Creator şi trupul din ţărână…doar voinţa îţi aparţine). Din păcate pentru adepţii somnului etern, tocmai aşa nu se vor petrece lucrurile, numai că ignoranţilor nu le este teamă (ei găsind chiar un titlu de glorie în “curajul” lor). Adică nu acum. Ci când va fi (mai precis: când vor înţelege) prea târziu pentru ei…Iar teamă este puţin spus!
Ţine minte fragmentul ăsta, viene. Sau scrie-l undeva, să nu-l uiţi. Şi sunt sigur că nu vei rămâne chiar impasibil (aşa cum mă “asiguri”) de acum încolo, cuvintele mele infiltrându-se în subconştientul tău. Nu recunoaşte, ironizează-mă, vino cu “dovezi” contra, aminteşte-mi că suntem pe un site auto, manifestă-te cum vrei; important este că te-am “atins”…
Totusi ,,Creatorul,, nu s-a prezentat in istoria planetei cu numele acesta mentionat de tine (ti-e rusine sa-i scrii numele ?).
Totuși, dacă tu vrei să-I rostești numele lui Dumnezeu, atunci nu uita de…majuscule (ȋn cazul pronumelui personal și reflexiv). Este musai!
Până la urmă, despre ce vorbeam? Despre “decesul” (la figurat, desigur) lui Opel. Cineva a considerat ȋnsă că ar fi momentul și locul ȋn care să discutăm chiar despre moarte (și ce se află dincolo de ea), iar dacă tot a călcat pe teren minat, atunci să-și asume…explozia, adică efectul…Adevărului.
Opel, Peugeot,Citroen ca personalitati ale domeniului au pe mai departe numele pastrat in cadrul acestei firme.
Inca odata mafi, Opel nu a murit ci e transformat ptr. a putea exista pe piata auto actuala.
Toti putem fi uneori nostalgici.
Sa vezi comedie, cultura auto ne reprezinta pe noi romanasii si ne simtim obligati sa dam lectii si sfaturi, ca europenii ie prosti si mananca pe nemestecate toate balariile industriei. Ca daca ar avea ei cultura, eheheiii....n-ar fi si ei ca tot romanul, ha? Sa te tii atunci civilizatie, ca se stie! bunul simt acolo sta sub curul masinii si se numeste suspensie independenta.
Prin urmare, cu ce mă încălzeşte pe mine faptul că Opel va perpetua (pe “piaţa” asta obsesivă, exasperantă moralmente) doar cu emblema sa definitorie, aplicată (eh, da, legalmente) pe produsele 100 % PSA, dacă firma germană, renumită CREATOARE de platforme şi motoare (apropo, cu fabrica ei din Ungaria oare ce se va întâmpla?), va fi anulată în rest?! Prin analogie, imaginează-ţi (da, bine, presupunând prin absurd…dar mai ştii? – niciodată să nu spui niciodată) că VAG ar cumpăra Toyota şi imediat ar “dizolva-o” în banca de organe comune VW, Škoda şi Seat; cum ţi s-ar părea ceea ce ar rezulta, chiar dacă ar purta emblema Toyota? În mod sincer şi cert, ai respinge-o instinctiv şi consternat, socotind-o chiar o blasfemie…Zi-mi că n-ai reacţiona astfel! Tot aşa s-ar cuveni să gândeşti şi despre Opel la interferenţa cu PSA.
Dar cumva vrei să te asemeni cu conformistul electrianu? De regulă, ne “ciupim” fiecare cu fiecare în acest triunghi, dar te rog să-ţi dai seama că, în anumite privinţe, rişti să creşti din aceeaşi rădăcină cu el.
Ooo, da, câtă vină poartă şi fostul proprietar…A şters cu buretele, fără să-l doară inima, aproape 90 de istorie, numai ca să scape de “gaura neagră” de peste Ocean, mai ales că Opel nu prea promitea în arie electro-autonomă, americanii fiind, oricum, mai avizaţi în branşă decât germanii. Nişte nesimţiţi şi ăştia din RenCen. PSA nu este uşă de catedrală, dar nici cu “noul GM” nu mi-e ruşine!
Da’ matale unde te-ai născut, vienezule? Fix acilişea la rromanika, care îţi pute oribil a “non/anti-occidentală/democratică/civilizată”. Exact precum profesorii specializaţi în socialism ştiinţific/materialism dialectic, care, după loviluţie, s-au dat miraculos peste cap, de trei ori, ca Greuceanu, şi ce să vezi ‘mneata: s-au metamorfozat, senini, semeţi şi fără niciun pic de experienţă, în mentori şi promotori ai…”principiilor, valorilor şi standardelor” Vestului (de fapt, ale Centrului…adică fix Germania – cu nume de cod politic: UE – colegă de regiune cu “troglodiţii” de noi !!!).
“Eheheiii”, citiţi Academia Caţavencu, săptămânal de moravuri grele.
Numele meu nu e important.
Aici sunt opinii si experiente personale legate de domeniul auto.