Primele detalii despre BMW M1- motor de 350 de cai putere
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Inginerii diviziei M de la BMW lucreaza din greu la dezvoltarea unei versiuni de performanta a lui Seria 1 Coupe, care ar putea fi denumita M1. Modelul este echipat cu un motor cu sase cilindri supraalimentat cu doua turbine, cel mai probabil fiind vorba de o versiune modificata lui N55B30, care va dezvolta 350 CP. Noul motor N55B30 debuteaza pe Seria 5 GT si este echipat cu o singura turbina twinscroll, valvetronic, dublu vanos si injectie directa si dezvolta 306 CP, la fel ca predecesorul sau twin-turbo – N54B30.
Noul BMW M1 va fi cel mai ieftin model din gama de performanta de la BMW si va rivaliza cu noul Audi RS3. Cei de la BMW inca se gandesc la o denumire pentru noul model, deoarece numele M1 a mai fost folosit deja pentru un supercar care a debutat in 1978 si nu a mai avut un urmas.
Scopul noului model este de a face versiunile de performanta ale modelelor BMW mai accesibile publicului larg si de a atrage mai multi tineri catre marca din Munchen. Pe langa performantele imbunatatite fata de 135i M Sport, noul model de performanta de la BMW va fi mai eficient, promitand un consum de carburant mai scazut.
Cel mai ieftin model de performanta de la BMW este bazat pe actualul Seria 1 Coupe si ar putea fi echipat cu o transmisie cu dublu ambreiaj si un diferential cu alunecare limitata controlat electronic.Suspensia noului model de performanta va fi o versiune modificata a celei prezente pe actualui 135i Coupe, care este echipat cu o punte fata MacPherson si o punte spate multi-link. Inginerii BMW vor monta arcuri mai tari si amortizoare mai ferme, alaturi de un set de bucse mai dure. Jantele noului model M vor avea o dimensiune de 18 inch, iar comportamentul general al acestuia va fi mult mai dinamic decat al lui 135i Coupe.
Inspiratia pentru noul model de performanta de la BMW vine de la conceptul BMW 135 tii prezentat in 2007, iar caroseria celui mai ieftin M va reflecta acest lucru. Astfel, bara fata va primi o buza inferioara, bosajele aripilor vor fi umflate, pragurile laterale vor avea o alta forma si bara spate ar putea integra si un difuzor de aer intre cele doua evacuari cu doua tevi.
Capacul portbagajului va fi echipat cu un eleron pentru a oferi un plus de stabilitate la viteze mari.Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele BMW in Romania
-
BMW i3 facelift Preţ: 38.199 - 42.780 €
-
BMW i3S Preţ: 41.769 - 46.410 €
-
BMW i8 facelift Preţ: 142.502 €
-
BMW i8 Roadster Preţ: 158.032 €
-
BMW M4 CS Preţ: 124.950 €
-
BMW Seria 1 (3 usi) facelift (2015-2017) Preţ: 23.880 - 48.195 €
-
BMW Seria 1 (5 usi) facelift Preţ: n/a - 49.028 €
-
BMW Seria 2 Active Tourer facelift Preţ: 26.537 - 38.234 €
-
BMW Seria 2 Cabriolet facelift Preţ: 35.522 - 57.775 €
-
BMW Seria 2 Coupe facelift Preţ: 30.643 - 70.042 €
-
BMW Seria 2 Gran Tourer facelift Preţ: 27.846 - 39.781 €
-
BMW Seria 3 facelift Preţ: n/a - 85.750 €
-
BMW Seria 3 Gran Turismo facelift Preţ: 39.865 - 60.065 €
-
BMW Seria 3 Touring facelift Preţ: 33.180 - 58.025 €
-
BMW Seria 4 Cabriolet facelift Preţ: 45.339 - 93.069 €
-
BMW Seria 4 Coupe facelift Preţ: 39.330 - 123.998 €
-
BMW Seria 4 Gran Coupe facelift Preţ: 39.032 - 58.072 €
-
BMW Seria 5 Preţ: n/a - 120.012 €
-
BMW Seria 5 Touring Preţ: 51.825 - 64.498 €
-
BMW Seria 6 GT Preţ: 63.250 - 71.698 €
-
BMW Seria 7 Preţ: 92.404 - 178.976 €
-
BMW Seria 8 Preţ: 102.400 - 127.985 €
-
BMW X1 Preţ: 31.860 - 45.180 €
-
BMW X2 Preţ: 39.270 - 43.649 €
-
BMW X3 Preţ: 42.602 - 67.057 €
-
BMW X4 Preţ: 48.850 - 69.734 €
-
BMW X5 Preţ: 68.842 - 92.582 €
-
BMW X6 Preţ: 72.947 - 124.772 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
Nu ma intelege gresit, nu am nimic cu marca Bmw dar hai sa nu ne imaginam ca erau singuri pe pamant iar ceilalti constructori nu faceau decat biciclete.
@nemtalau:mamut? nici pe departe, multe mertzane si bmw-uri au peste 250 de cai, ai sa vezi ca o sa se vanda f bine, daca nu e loc de asa ceva in Romania mai sunt si alte tari.Sunt impatimiti ai sofatului si ai motorsport-ului, eu unu l-as lua fara sa stau pe ganduri, dar e criza :P
e aberant sa construiesti masini puternice doar pentru ca anumiti indivizi dispun de bani nemunciti de multe ori sau se simt mai masculi. 'avantajele' oferite de astfel de masini inseamna demaraj si viteza dar si accidente mortale in 99,9% din cazuri. guvernele ar trebui sa descurajeze astfel de produse.
vrei sa zici ca pentru tine nu e suficient 75-150CP sa te care?
sa se vinda direct tancuri sau locomotive.
Nu toti au bani nemunciti, nu toti clientii sunt Romani, afara exista si piste unde poti sa folosesti potentialul maxim al amsinilor in siguranta.
Nu este mai rau oare ca nu avem infrastructura, nu de-asta mor mai multi oameni decat din cauza masinilor puternice?/
Nu cumva sunt mai multe cazuri mortale din cauza taranilor si incultilor cu masini de 100 CP decat din cauza soferilor de masini puternice?
Accidentele sunt mortale incepand de la o viteza de impact de 65--80 km/h care iiii prinzi si cu o masina de 40 CP.
Deschide-ti ochii si mintea Romanule, ca ne-am saturat de cocalari, de prosti si de frustrati.
vrei sa mergi cu 400km/h? mergi, dar nu-i afecta pe altii, nu-i schilodi, nu-i ucide. in afara de germania, celelate tari au limite de viteza (120, 130 sau 150km/h). de ce oare? vitezele respective pot fi prinse si cu o masina de 12-30kEUR. nu e nevoie de o masina de taran de 5000CC cu 700CP. conceptul in sine e frumos: "uite ce pot face intr-un spatiu atit de mic", dar a vinde asa ceva e o nebunie si nesimtire.
infrastructura nu inseamna tarani la volanul unor tancuri, inseamna si implica un trafic civilizat, respectarea celorlati participanti in trafic, timp de deplasare mai scurt, sau de ex. ca depasirea se poate face fara riscuri de a lovi masina ce vine din fata, ceea ce duce la mai putine accidente.
tu te consideri civilizat facindu-ma pe mine pictor si frustrat, dar totodata esti adeptul multor magari putere. ce viteza de croaziera i-ti trebuie?
PS zici ca ".. chiar nu ne intereseaza"
esti narcisist in declaratii, crezi ca toti gindesc ca tine! probabil un mic becalian in devenire.
Eu sunt sigur ca M1 asta va ridica suta in cel mult 5 secunde.
Adica performante aproapiate de M6 cred ca 4 sutimi nu mai fac mare diferenta dar preturile for fi duble.
M1 nu va trece de 50 000 euro.
ma baiatule..........
tu citesti ce scrii.........
mai bine nu mai intra pe acest site si mai bine stai si conduti sandero a tau cu 75 hp......ca sasa iti ajunge..........
mai conteaza foarte mult si km + consumabile (ulei,filtre,injectoare-bujii) . cred ca cel mai bine iti raspunzi singur. stima...
(oare tu ai vrut sa pari destept? )
@gtrazvan, tututor ne plac masinile puternice, toti am vrea mai multi CP la masina personala, toti dorim infrastructura mai buna si toti speram la o calitate rutiera imbunatatita, insa nu veni sa-mi spui mie ca tu mergi tare, esti zmeu pe sosele (imi imaginez ca nu in limitele legale si nici macar in apropierea lor) dar nu reprezinti un pericol, ca rad si sireturile de la pantofi. Personal sunt satul, indignat, scarbit si cum vrei tu de "pilotii" de ocazaie pe care ii intalnesc zilnic si nu incurajez in nici un fel un astfel de comportament.
In schimb sunt total de acord masinile puternice, insa acestea sa fie "stoarse" acolo unde se poate: pe autostrazi de mare viteze, pe circuite, in cadru special amenajat, nu pe strazi. Nu discut aici de o liniuta SCURTA la semafor, de o forja atunci cand traficul iti permite, pt ca astea sunt lucruri pe care le facem cu totii.
On TOPIC: Versiunea M ii da substanta Seriei 1, deoarece masina asta nu este nici pe departe la fel de spatioasa, ergonomica, confortabila (locurile din spate aproape impracticabile) etc ca un A3, Golf etc si chiar nu avea nimic special de oferit. Acum treaba se schimba, avem de-a face cu o masina pt sofer, cu un motor excelent si performante pe masura.
esti mama omida? nu am avut niciodata masina PERSONALA dacia sau renault. masini personale au fost/sint doar opel, ww, bmw , renault si ford (de la firma). ultima dacie condusa a fost de la firma acum > 5 ani, folosita sa transport ceva. apropo, invata sa scrii corect romaneste, foloseste cratima, daca stii cum a-r-a-t-a. :)
pt gtrazvan
ce inseamna a merge tare pentru tine? 200km/h e suficient?
in afara de germania si de tara bananiera numita romania unde se depasesc coloanele la semafor, se trece pe rosu, mergi cu 120km/h prin bucuresti si esti prins de radar dar cu o contestatie recuperezi carnetul (recunosti personajul? este bombonel junior), omori 3 oameni cu jeep-ul tau dar scapi basma curata (pauneasca), samd, in tarile occidentale trebuie sa respecti legea. iar legea impune restrictii de viteza, altfel amenzile sint imense (sint tari in care se confisca masina). daca tu esti zmeu si o depasesti e treaba ta. faptul ca nu ai avut accident poate sa insemne ca ceilalti au fost preventivi si/sau ai avut noroc, cunosc si eu 'vitezomani' fara accident. ce zici de 310km/h pe bucuresti constanta pe motor? e suficient?
viteza mare inseamna spatiu de frinare mai mare, si, doamne fereste, daca trebuie sa frinezi din cauza celui din fata ta, spatiul de frinare poate deveni insuficient. in acest caz, singura vina ar fi ca esti 'fara frica' si-l zapacesti pe cel din fata ta.
daca explodeaza un cauciuc la 200km/h? (se spune ca o camera fara cauciuc nu explodeaza dar e fals, explodeaza mai greu dar poate exploda).
si eu am bagat > 170km/h pe bucuresti-pitesti/in zona sibiului/buc-constanta/samd; pe bucuresti-alexandria am avut 'noroc' acum 6 luni ca radarul m-a prins doar cu 145km/h; sau am trecut pe galben-rosu; si eu mai injur sau claxonez in trafic. si astea nu sint lucruri de laudat. SE NUMESTE INCONSTIENTA SI TARANIE IN TRAFIC.
poti sa conduci de 50 de ani, preventiv si civilizat trebuie sa ramii mereu, nu esti doar tu in trafic, strada e a tuturor. - valabil pentru toti inclusiv pentru mine :)
de ce crezi ca ar trebui sa 'rizi' de ei? am condus un tico acum 7-9 ani, dat de firma la care lucram, acum nu as mai conduce asa ceva dar nici nu 'rid' de respectivii soferi.
civilizatia se face si cu noi, ca pietoni sau soferi.
In concluzie, nu ii pune pe toti intr-o oala, daca ne plac masinile puternice sau detinem una, nu inseamna ca noi nu respectam regulile sau ne face placere sa punem la pamant niste pietoni.Unii conduc astfel de masini din pasiune, pentru senzatia care ti-o ofera.E gresit sa spui ca daca ai un motor de 500 de cai esti automat tzaran.
Nu, pt mine 200 nu este suficient si nici 250 nu este suficient, dar nu inseamna ca o sa merg cu 200 km/h daca nu sunt conditii, cu toate astea Autostrada soarelui mi-a permis 270 la volan si 340 in dreapta, fara a pune pe cineva in pericol.
Nu ma intereseaza ce facut bombonel sau sotia lui Paunescu, chiar daca ma doare nu am ce sa fac, asta e tara in care m-am nascut, astia sunt politicienii pe care-i alegem asta meritam sau mai bine zis meritati.
Restrctile de viteza si chiar si de circulatie eu nu le-am vazut respectandu-se decat in Olanda.
310 km/h cu motor e cam greu, ele sunt limitate la 299, doar modificat se poate si mi se pare ok, periculos dar cat nu pune in pericol viata alcuiva este ok.
Un cauciuc de marca, cu o vechime de pana in 3 ani si cu specificatia de viteza necesara nu o sa explodeze niciodata, nici unul la 1 miloin, dar asta tine tot de cultura, fara sh-uri vechi, fara galme, cu specificatile corecte. etc.
Nu mconteaza cat de puternica este masina ci conteaza cine o conduce.
Ideea este ca abia in ultimii ani au aparut masinile cu care sa zici ca da, poti merge la viteza de croaziera cu viteze gen 200km/h, ma refer la masinile asistate radar.
Dar si asa te pregatesti sa te incalti tot la 10 000 km cu cauciucuri de 1000 euro ca sa stai linistit.
Altfel oricum ar fi, sa mergi cu viteza gen 220-250 ca viteza de croaziera.....mai este.
Nici pe germania nu ai unde sa mergi constant cu +200, decat pe portiuni de maxim 10-20 km.
Chiar aseara ma uitam la o simulare gps a traseului si ma uitam la viteza de rulare din simulare.....1050km/h Mai ca nu imi vine sa imi iau avion :P