Primăria Capitalei promite că va veni cu o strategie prin care orașul să fie eliberat de mașini și să fie “redat” oamenilor.
“În anul acesta o să vedeţi cu câteva zeci de mii de maşini mai puţin pe prima bandă. O să aflaţi. Aşteptaţi momentul anunţului,” a spus Nicuşor Dan, prezent la o dezbatere pe tema transportului sustenabil în România, alături de președintele Iohannis și ministrul Mediului.
Edilul general a mai afirmat că piste noi de biciclete vor putea fi realizate abia după implementarea strategiei de parcare.
“Pentru asta trebuie să eliberăm oraşul de maşinile parcate şi asta vine prin strategia de parcare. Deci, mai întâi strategia de parcare şi după aceea pistele de biciclete,” a explicat el.
Potrivit primarului, în prezent, în Bucureşti, există doar 15 - 20 de kilometri de piste de biciclete amenajate conform standardelor.
Via Agerpres
Cat despre benzile de bicicleta, stati linistiti ca sunt folosite din belsug. Sa faca si Calea Victoriei pietonala permanent din partea mea.
Dl. primar ar face bine sa rezolve sinele de tramvai ca zici ca treci halta cu bariere cand dai de una, fie cu masina sau bicicleta.
BTW - stau la bloc si car calul 4 etaje pe scari sa nu murdaresc liftul.
In Olanda oare cum se descurcă cand merg TOTI pe biciclete??
Pentru aceste zone trebuie regandita latimea bulevardului: Ori le largesti (daca se poate) ca sa faci banda intreaga + parcare, ori largesti trotuarele/spatiul verde ca sa ocupi acea zona nefolosita.
Realizezi instantaneu că fraza cu pricina n-a apărut din senin, ci a fost clocită în laboratoarele novlimbii e-globaliste, astfel că marionetele politice ale Sistemului via Propaganda au preluat-o docile şi entuziaste (evident, la comandă, nu de capul lor).
Fratziwear, întotdeauna (pentru totdeauna) am simţit o silă paroxistică faţă de sufletul de slugă…Mulţumescu-Ţi, Doamne, că nu m-ai hărăzit unei asemenea infirmităţi lăuntrice; cu orice alte hibe să mă fi născut (şi nu-mi sunt puţine), dar cu asta categoric nu!
PS. “Strategia de parcare” nu înseamnă altceva decât eufemismul la adăpostul căruia se pregăteşte interzicerea accesului în aria urbană al maşinilor pe bază de M.A.I. (mai întâi în buricul târgului, apoi pe arterele principale şi tot aşa, “concentric”, până nu mai vezi nicio “uzată moral”, nici veche, nici nouă, invocându-se acelaşi arhi-tocit motiv al aerului “cât mai curat”).
Ce vă spusesem odinioară? Tartorii care conduc această lume au schimbat oferta în cerere! Iar prostimea pune botul că de! altfel cum să-și respecte statutul/blestemul de prostime?