Sorin Oprescu: "Voi finaliza trei proiecte mari de infrastructură rutieră în Bucureşti până în 2016"
Lărgirea străzii Şos.
Fabrica de Glucoză va avea loc pe o distanţă de 1.8 kilometri, iar segmentul va avea trotuare pe fiecare parte. Acestea din urmă vor avea o lăţime cuprinsă între 3.5 şi 4.5 metri, dintre care cel puţin un metru va fi de zonă verde înierbată. Locurile de parcare suplimentare din zonă şi artera care ar fi trebuit să preia traficul de pe străzile laterale vor fi introduse în Planul Urbanistic Zonal şi au rămas în proiectul pentru care Primăria Capitalei a derulat o licitaţie. Asta înseamnă că locurile de parcare şi artera suplimentară nu vor fi construite odată cu lărgirea străzii Şos. Fabrica de Glucoză, dar vor putea fi realizate ulterior, când Primăria va soluţiona reproprierile într-o manieră mai puţin costisitoare.Centura Capitalei nu va fi modernizată mai devreme de 2018
Durata de realizare a lucrărilor este de 18 luni, iar proiectul pentru Supralărgirea Şos. Fabrica de Glucoză ar costa între 16.5 şi 30 de milioane de euro. Aceste date erau publicate în anunţul de licitaţie emis în luna februarie a anului curent de Primăria Capitalei. Lucrările nu vor putea fi derulate până când Consiliul General al Municipiului Bucureşti nu va aproba lista cu terenurile şi construcţiile care vor fi expropriate şi despăgubirile pe care le vor primi proprietarii acestora. Proiectul care prevede lărgirea Şos. Fabrica de Glucoză pentru realizarea intrării autostrăzii A3 în Bucureşti a fost prezentat în premieră în 2010, dar situaţia cu exproprierile nu s-a rezolvat de atunci şi până în prezent.Via B365
Fura cat pot, dar nu fac nimic in schimb..