La finalul lunii trecute, o serie de imagini cu viitorul BMW Seria 5 facelift au "scăpat" pe internet. Cu toate acestea, reprezentanții producătorului german urmează calendarul pe care l-au pregătit, motiv pentru care au demarat campania de promovare a viitorului Seria 5 facelift.
Pentru început, constructorul bavarez a publicat o imagine teaser cu viitorul model de clasă mare. Fotografia a fost inclusă în prezentarea lui Oliver Zipse, CEO-ul BMW, pregătită cu ocazia întâlnirii acționarilor.
Reprezentanții BMW au confirmat că viitorul Seria 5 facelift va fi disponibil atât în variante cu motorizări echipate cu sistemul mild-hybrid la 48V, cât și în versiuni plug-in hybrid.
Conform vechilor rapoarte, modelul de clasă mare va fi oferit în două variante plug-in hybrid. Prima dintre acestea, BMW 530e, va miza pe motorul pe benzină de 2.0 litri și pe un motor electric pentru un total de până la 292 de cai putere. A doua versiune, BMW 545e, ar urma să împrumute sistemul plug-in hybrid introdus pe X5, ceea ce înseamnă că acesta va integra un motor electric și un propulsor pe benzină de 3.0 litri pentru un total de 394 CP și 600 Nm.
Prezentarea viitorului Seria 5 facelift va avea loc la finalul lunii mai.
Daca pana acum fanii BMW blamau acesti constructori care scot asemenea motorizare de dragul reducerii taxelor, acum cand apare si BMW cu asemenea motorizari sunt super tari si apreciate, ca doar e tehnologie germana dom'le :))
Hai cu manutele rosii baieti:))
Primul si singurul hibrid cu care am mers, in dreapta, a fost un.seria 5 F10, regim electric 5 km parca avea autonomia, soferul era Claudiu David, pilotul de curse, asta se intampla in 2012, lucrurile s-au mai schimbat de atunci. Deci @Marean, in 2012, in afara de Toyota/Lexus, cati constructori aveau hibride in oferta ?
Vezi ca Toyota a sarbatorit vanzarea a peste 15 MILIOANE de masini hibride. BMW pe unde este? :)
Si daca le are asa demult, de ce insista pe diesel cu 2-3-4 turbine??? :)
Stii tu...si Peugeot scosese masina electrica demult, dar pana sa o si vanda in numar mare....
Am condus o galbejita Corolla vreo 7 ani si in afara de service nu am schimbat nimic.
Alti vecini mai inspirati au ales seria 3 si seria 5 si au abonament la service. Baga baietii ulei, schimba distributii, probleme pe partea electrica. Deci sa nu comparam fiabilitate cu niste cazane;))
Dupa resoftare v-au zis germanii cu cati CP ati ramas si ce cuplu mai aveti? :))
Deci sa lasam japonezii sa domine topuri de fiabilitate si germanii sa faca cazane pentru romanii inteligenti, da?
Nu degeaba suntem conaiderati groapa de gunoi a Europei, datorita inteligentilor ca voi.
Daca nu ar fi si de astia ca voi, unde si-ar mai vinde germanii sh-urile cu km dati inapoi?:)) Trebuie si ei sa gaseasca fraierii prin estul Europei.
BMW = Big Money Waste
BMW = Break My Wallet
Avand in vedere ca banii sunt obtinuti ilegal de cele mai multe ori si posesorii nu au un IQ foarte ridicat, se mai numeste si marca cocalarului, scuzati cacofonia, daca posesorii de BMW stiu ce e aia :))
Cu siguranta va avea succes in Romania.
Iti inteleg frustrarea insa. Psihologic e greu de acceptat cand te face unul care are o masina mai veche cu mai multi kilometri la bord si care culmea, a costat si mai putin decat ai dat tu pe coaja cea noua, fata scaunele pline vanturi nemtesti.
N-ai inteles insa faptul ca vanturile sunt in capul tau.