Doar câteva zile ne mai despart de lansarea oficială a noii generații Mercedes Clasa A. Constructorul german a dezvăluit că evenimentul de lansare va avea loc la Amsterdam în 2 februarie cu începere de la ora 20:00, ora României.
Cu această ocazie, Mercedes a publicat și prima imagine oficială cu designul exterior, însă detaliile se lasă în continuare așteptate. Fotografia scoate în evidență în special forma blocurilor optice și a capotei, însă a fost realizată în condiții slabe de iluminare pentru a ascunde practic cât mai multe detalii.
Pe de alta pate, la începutul lunii ianuarie, Mercedes a prezentat un prototip camuflat al Clasei A cu ocazia târgului de tehnologie Consumer Electrocnics Show (CES) care a avut loc la Los Angeles.
De asemenea, la finalul lunii noiembrie, Mercedes a prezentat în detaliu interiorul noului Clasa A printr-o serie de imagini. Astfel, știm deja că, în versiunea de bază, Mercedes Clasa A vă avea două ecrane de 7 inch, în timp ce versiunea intermediară va propune un ecran de 7 inch și unul de 12.3 inch. În versiunea de top, corespunzătoare imaginilor publicate de Mercedes, noul Clasa A va avea două ecrane de 12.3 inch.
La rândul său, volanul este similar cu cel disponibil pe Mercedes Clasa S, astfel că oferă modelului un aspect premium, în timp ce gurile de ventilație sunt preluate de la Clasa E. Noua generație va fi disponibilă cu 64 de LED-uri ambientale, de 4 ori mai multe decât actuala generație, iar printre culorile disponiile se numără galben și albastru.
Via Mercedes
Spre deosebire de tine, chiar suntem.
:)))
Generatia asta, e clar un pas inainte fata de precedenta. Inca n-am vazut exteriorul. Inca nici nu stim, o sa fie hatch back, o sa fie sedan. Inca n-am vazut interiorul in realitate, n-am stat in el, dar ne put ecranele, ne pute colaborarea cu Renault (orice ar insemna asta) iar pentru fitele si figurile din cap nu ne mai ajunge atmosfera terestra sa ne spargem. Stim smechereste sa scuipam opiniile ca pe cojile de seminte din coltul gurii. Dar daca ne scobim prin conturi abia avem bani de un downpayment, ce sa mai vorbim de rate si intretinere. In schimb pfoai mama, au taiat din costuri cu Renault.
Asa cum la generatia actuala de C Class nu prea se mai vede nimic entry level, fiind aproape la paritate cu E Class, eu zic ca A Class-ul asta o sa ridice stacheta foarte mult. La tot ce vreti voi, materiale, tinuta de drum, performante, tehnologie, etc. Pana una alta, hai sa ne revenim putin la realitate si sa vedem de fapt unde suntem si ce putem face sa ne ridicam un deget astazi fata de ieri si inca unul maine fata de astazi.
Atunci când Mercedes, o marcă renumită pentru calitate, apelează la „ajutorul” unei companii ca Renault, o marcă mai puțin renumită în privința calității, e normal să apară unele comentarii (și chiar strâmbături din nas). Dar acest lucru este, poate, prea subtil pentru a fi priceput de toată lumea.
observatiile tale spuse de la inaltimea unui inchipuit fin si obiectiv observator a mersului industriei automotive in general si a businessului Mercedes in particular se transforma in gargara ieftina cu aceeasi valoare a scuipatului din coltul gurii cand se face vorbire despre Lexus (sau legsus?) si Toyota (sau taiota?)
deci, despre ce vorbim?
a, despre IPOCRIZIE
legsus si taiota sunt doar niste hoti care fara civilizatia Europeana erau la apogeul sabiei de samurai. In rest, las-o ca macane.
Ipocrizia :) Cat de usor e s-o vezi la altul, dar niciodata la tine insuti.
mentalitate de vanzator la aprozar