Prima imagine cu interiorul lui Volkswagen Golf 8: prezentarea oficială va avea loc în octombrie

de Daniel Popescu
Miercuri, 15.05.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Volkswagen a publicat prima imagine cu interiorul lui Golf 8. Acesta va beneficia de un design modern cu un ecran touch poziționat central care va fi integrat în panoul de instrumente. Prezentarea oficială va avea loc în luna octombrie la Wolsfburg.

Volkswagen a oferit în această săptămână o serie de informații suplimentare cu privire la noua generație a lui Golf, cel mai vândut model de pe piața europeană.

Constructorul german a publicat o primă imagine cu interiorul lui Golf 8, iar aceasta demonstrează că Volkswagen pregătește schimbări majore la acest capitol.

Astfel, în partea centrală va fi disponibil un ecran touch integrat în panoul digital de instrumente. În plus, gurile de ventilație vor fi mutate din partea superioară a ecranului central în partea de jos, iar numărul de butoane fizice va fi redus semnificativ. Prin aceste schimbări, Golf 8 va beneficia de un interior modern cu design simplificat.

Imaginea apare în mod surprinzător într-un document de 39 de pagini publicat pe site-ul Volkswagen cu discursul susținut de CEO-ul Herbert Diess în cadrul Adunării Generale a Acționarilor din 14 mai.

În același document, Volkswagen a publicat și o schiță cu designul exterior al noului Golf 8 (foto, jos), care include însă mai puține noutăți majore comparativ cu interiorul.

Astfel, blocurile optice vor avea un design ușor diferit și vor acoperi o suprafață ușor mai mică decât în prezent, în timp ce prizele de aer sunt mai generoase.

În cadrul discursului susținut în fața acționarilor, Diess a confirmat că Golf 8 va fi prezentat oficial în luna octombrie la sediul central de la Wolfsburg și că hatchback-ul compact va primi tehnologie mild-hybrid de 48 de volți.

"Vom prezenta a opta generație Golf în octombrie la Wolfsburg. Această nouă versiune va seta noi standarde în clasa compactă în termeni de consum, emisii de dioxid de carbon, confort și conectivitate. [...] Mașina este complet conectată și va avea pentru prima oară tehnologie mild-hybrid de 48 de volți. [...] Noul Golf va fi disponibil și în versiune CNG (n.r - cu gaz natural compresat)", a declarat CEO-ul producătorului german.

De asemenea, știm deja că viitorul Golf 8 va avea funcții autonome extinse, va fi conectat în permanență la internet și va oferi sisteme de siguranță și conectivitate de referință pentru industria auto.

Recent, Volkswagen a confirmat că producția lui Golf 8 va începe în septembrie, însă modelul va putea fi achiziționat abia începând din 24 februarie 2020, inițial în Germania și ulterior și de pe alte piețe europene majore.

Una dintre care cauzele care a condus la amânarea lansării lui Golf 8 este legată de "tehnologiile avansate" pe care le va avea hatchback-ul compact, în special în privința securității update-urilor over the air (OTA) pentru aplicațiile software integrate.

În plus, Volkswagen a vrut să evite sincronizarea Golf 8 cu cea a hatchback-ului electric ID.3, care va fi prezentat oficial în luna septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt, atunci când clienții care fac pre-comenzi în această perioadă vor putea să-și configureze versiunea specială de lansare ID.3 1st.

Via Volkswagen (PDF), Caradisiac

Comentarii (15)

  • Pt un VW nu e rau deloc. Sa vedem si rezultatul final.
    12 10
  • Șă vedem și prețul.
    16 4
  • ACE - Craiova
    Un cal batran ... pe cale sa iasa la pensie....Parca i-au mai usurat din numarul de butoane si butonase....
    Tinerelul ID.3, construit pe o platforma pur electrica, ii va lua locul - COMPLET - in doar cativa ani.
    Pana la urma, din 2-3 masini care sunt de multe ori in orase - pentro O SINGURA FAMILIE (si care stationeaza cca. 90-95% din durata de viata in parcarea blocurilor/casei) - vor apare masinile EV autonome care ii vor plimba pe toti ai casei si apoi se vor intoarce la baza pentru incarcare si noi comenzi.
    O SINGURA MASINA va face toata treaba si NU VA MIROSI deloc a gaze de esapament....
    Nu stiu cum este la voi dar in Craiova te sufoca emisiile de gaze de la masinile clasice, multe ore in fiecare zi (9.00-17.00), iar sute de harburi circula prin oras - mai poluante decat autobuzele diesel.....
    Asta in timp ce zonele cu verdeata sunt din ce in ce mai reduse....
    Sa nu mai vorbim de locurile de parcare...
    AER CURAT VA DORESC tuturor!
    31 21
  • andrei
    o sa il inlocuiasca ID pe golf poate in vreo 20 de ani. tu probabil crezi ca banii cresc in copaci. ID e mult mai scump ca un golf si simultan cu autonomie mult mai mica.
    17 16
  • @ACE : fara suparare , ti-ai baut cafeaua , e cam tarziu si tu tot visezi ! E grav daca esti treaz si visezi asa . Pana o sa ajungem noi sa traim timpuri si fantezii d-astea julesverniene prin Craiova ...Uite iti promit ca peste cativa ani o sa vin si o sa numar ID 3-urile din Craiova , asa macar din curiozitate. Ma duc si la Serpico, la Nurvil, la EuroTehno sau la cine vrei tu sa fiu sigur. Daca gasesc mai mult de 10-15 o sa-mi cer scuze. EV-uri autonome care-mi plimba familia apoi se-ntoarce la baza...ce fumasi bre ? Cati ani facusi de crezi ca apuci tu d-astea prin Craiova ? Cate statii de incarcare aveti , una-doua ?
    Nu mi-o lua in nume de rau ,hai sa speram ca vom ajunge sa respiram cu totii un aer mai curat (chiar daca pt. unii prea tarziu), dar nici sa postam asa LA ORICE STIRE pe langa subiect ce-am visat azinoapte nu e ok .
    19 13
  • Marcel Petrescu
    Ar fi senzational daca ar fi disparea odata Dieselurile de prost gust, Euro 2, 3, 4 si 5!!!
    Daca ar fi in orase doar Diesel Euro 6D si benzina Euro 5 si peste...ar fi nemaipomenit!
    16 9
  • DIESEL going strong on the new Golf! :D
    Ma bucur ca masina europeana prin definitie o sa aiba in continuare DIESEL nesimtit de 2 L si spre 200 CP. :D Asta ca sa poata lua cu pita toti progresistii verzi cu porcariile lor cu baterii. :)
    In rest, eu n-am de gand sa mai platesc bani unei comanii ca VW. Pe de alta parte, m-am indragostit de noul Clio. Sunt toate sansele sa optez pentru unul anul asta. Bine-nteles, DIESEL! :D
    14 24
  • Dacă CGI-ul cu bordu-i pe bune, atunci volanul e identic cu al lui T-Cross.
    VW e pus deci clar pe economii (contrar aparențelor, proiectarea unui *simplu* nou volan halește o groază de bănet, mai ales când preia destule din butoanele cazate până nu demult pe bord / consola centrală.)

    Integrarea touchscreen-ului e în schimb f. reușită și înclin să cred că la interiorul de Golf-8 nu-și permite VAG experimente nefericite gen T-Roc.
    Evoluția *lină* a stilului exterior era însă de așteptat. Sunt curios doar dacă nemții rezistă (sau nu) la moda *umflării* dimensiunilor cu fiecare nouă generație (actualul G7 fiind conservator... dar și surprinzător de încăpător, la doar 4,25 m lungime.)
    24 6
  • andrei
    este deja confirmat ca g8 e mai mare in dimensiuni ca g7. all for the better,
    imi place ca unii nu vor sa auda de diesel altii il imbratiseaza :)
    lol. am renuntat acum multi ani la diesel si nu m-as mai intoarce. dar la cat de putin merg eu cu masina nu era vreo economie, ci din contra.
    deja exista poze cu exteriorul prins pe sosele. mie unul ecranul ala cu touch pus sus mi se pare o aberatie. era mult mai bine ca la g6/7 sa il poti si folosi in mers. acolo sus devine un pericol. plus ca nu ajung, trebuie sa ma intind.
    9 12
  • Mașina scumpa a poporului
    Bordul este oribil. Sa vedem în realitate calitatea, ca dacă este la fel de slab lucrat (materiale tari și finisate prost) ca la T-Roc și Polo o sa le scadă vizibil vânzările. Plus ecranul ala de prost gust (o moda începută cu Touareg) predispus la rateuri atât în sezonul friguros cât și atunci când este foarte cald.
    5 8
  • Și în ziua de azi Polo sau modelele mici au același volan cu Touareg sau modelele mai scumpe, e ușor neplăcut ce-i drept dar nu e o noutate.

    Referitor la Golf 8, din ce am înțeles tot pe platforma MQB se bazează, așa că cel puțin la condus nu ar trebui să fie mari diferențe față de Golf 7.
    10 2
  • Octavian
    Dimensiunile sigur vor creste. Altfel ar fi prea aproape de Polo.
    Cat despre calitatea asamblarii si materialelor va fi peste Polo. Golf este piesa lor de rezistenta. In plus se fabrica inca in Germania spre deosebire de Polo
    8 1
  • Eu cred ca este o imagine cu o schita a interiorului de pe golf8 versiune de top, inante sa o "ieftineasca" nenea contabilul ca sa se vanda bine ...
    6 2
  • Vorbiti despre masini care nici nu au aparut, doar pentru ca sunt de la grupul VAG. Au aparut anul acesta trei noi modele de la Toyota, care nu a-ti pomenit nimic despre ele. Toyota Rav 4, Toyota Corolla, in trei variante de caroserie, hatchback, sedan si brack, si Toyota Camry, toate oferind si variante hibride, iar voi Automarket nu a-ti facut nici o modificare, pe deasupra apar vechile modele, unele dintre ele fiind scoase din oferta Toyota inca de la inceputul anului, cum ar fi Auris sau Avensis. Vorbesc din punct de vedere al unui consumaror, care cauta sa achizitioneze in viitorul apropiat un autoturism, mai preitenos cu mediul, care orice ar fi sa nu fie diesel. Astept modificari, la rubrica Toyota, si eventual drive teste cu modele noi aparute.
    5 3
  • I.M: In scurt timp vom lansa o noua versiune pentru sectiunea de Masini Noi, acesta este motivul pentru care sectiunea actuala nu este actualizata. Despre modelele mentionate de tine am publicat stiri si informatii la momentul lansarii. Multumim pentru intelegere.
    3 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru