Hyundai se pregătește să intre în segmentul SUV-urilor subcompacte cu un model anticipat deja de un teaser. Imaginea dezvăluie forma blocului optic față, însă nu oferă alte detalii ale designului exterior. De asemenea, cu ocazia teaserului, Hyundai anunță și numele SUV-ului poziționat sub actualul Tucson în gama europeană.
Acesta se va numi Kona și va încerca să fure din clienții unor modele deja consacrate, cum sunt Peugeot 2008, Renault Captur sau Nissan Juke. Numele vine de la un district celebru din insula Hawai.
Potrivit comunicatului de presă, Hyundai Kona va încerca să pună accentul pe o ținută de drum dinamică, ținta sa fiind aceea de a se afirma în segment ca unul dintre cele mai plăcute SUV-uri când vine vorba despre experiența la volan.
Tot în comunicatul de presă, Hyundai anunță că viitorul Kona va avea un interior spațios și va beneficia de o filosofie de design care va fi regăsită și pe viitoarele SUV-uri din gamă.Așteptat să folosească platforma modelului Hyundai i20, noul SUV ar urma să utilizeze motoare diesel și benzină din gama lui i30. Debutul nu a fost confirmat oficial, dar Hyundai Kona ar putea să fie dezvăluit pblicului în cadrul Salonului Auto de la New York, la finalul lunii aprilie.
P.S. Anul trecut au avut 7.1% din piata europeana. Cat Ford. In comparatie, Opel (cu tot cu Vauxhall) a avut doar 6.4%, iar japonezi precum Mitsu, Honda, Subaru, Suzuki, Mazda 0.7-1.5% fiecare. Doar Toyota a trecut modest de 5%, cu tot cu Lexus.
Prima coloana din tabel:
http://www.acea.be/uploads/press_releases_files/20170215_PRPC_1701_FINAL.PDF
La 2% fata de grupul Renault, Hyundai-Kia au de unde sa fure.
Scorul de vânzări Europa februarie 2017
Pos Brand Feb-17 %
1 Volkswagen Group 255,997 23.2%
2 PSA-Opel 186,280 16.9%
3 Renault-Nissan/Mitsubishi 163,164 14.8%
4 FCA Fiat Chrysler Automobiles 87,822 7.9%
5 Ford Motor 71,021 6.4%
6 Hyundai-Kia 69,168 6.3%
7 BMW-Mini 67,780 6.1%
8 Daimler AG 64,360 5.8%
9 Toyota Motor 54,508 4.9%
10 Geely/Volvo 21,087 1.9%
Ca sa vezi cam pe unde sunt
Vrei si mai clar amândouă adunate nu vând cat Renault (fără Dacia)
Pos Brand Feb-17 /16 Jan 2017 /16 Pos FY16
1 Volkswagen 114,527 -8.3% 1 253,664 0.2% 1 1
2 Renault 79,752 3.3% 4 153,347 6.1% 3 2
3 Ford 71,021 -3.4% 2 155,759 3.1% 2 3
4 Opel/Vauxhall 69,505 -1.9% 3 144,530 1.8% 4 4
5 Peugeot 67,583 -4.9% 5 136,623 -0.1% 5 5
6 Fiat 64,532 7.0% 7 126,786 11.2% 6 9
7 Audi 58,015 0.4% 9 121,358 0.9% 8 7
8 Mercedes 57,282 4.6% 6 123,649 10.4% 7 6
9 BMW 55,523 -0.4% 8 116,070 5.2% 9 8
10 Toyota 52,062 17.1% 10 109,966 18.4% 10 11
11 Skoda 49,894 0.0% 11 102,034 5.0% 11 10
12 Citroën 45,858 0.9% 12 91,221 3.2% 12 13
13 Nissan 41,195 2.1% 13 84,609 3.3% 13 12
14 Hyundai 35,185 0.5% 14 74,370 4.8% 14 14
15 Kia 33,983 4.6% 15 72,337 11.7%
16 Dacia 33,018 9.7% 16 66,868 9.5%
Corectă postarea dvs.
Și totuși la ultimele modele au crescut preturile și vom vedea dacă vor mai crește, având în vedere și celelalte politici de preț ale concurenților
Am înțeles foarte bine ce vrei sa spui, dar in Europa Hyundai/Kia nu au mari șanse sa se desfășoare, atenţie nu spun ca mașinile lor nu sunt bune sau urate.
Vorbești de 2%/ Europa fata de ce? Fiecare in parte abia depășesc Dacia (in Europa, in restul lumii Renault încă nu contează)
Captur in Europa 2016 244108
Renault Europa 2016 2094527
Referitor practica preturile cele mai bune: da, cumnatul meu si-a luat in 2010 Kia Cee'd benzina (cred 1,4) Full cu 12800€, mașina este impecabila si acum, îmi place foarte mult interiorul comparându-l cu Logan full care era cu -1500€. Doar ca 3 ani după aceea fratele cumnatului meu a vrut sa-si cumpere aceeași mașină costa 15450€
Din 2014 vânzările lor au scăzut mult după perioada de dumping practicata la început, avantaj client care știe ce vrea.
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/kia/
Hyundai, tot in 2016 a avut a doua performanta ca vanzari in Europa in ultimii 20 de ani:
http://carsalesbase.com/european-car-sales-data/hyundai/
P.S. Daca te referi la piata din RO afla ca nu conteaza pentru niciun producator in conditiile in care la ~19 mil de locuitori se cumpara ~100.000 auto noi dintre care 85.000 sunt achizitionate de catre firme...
Părerea mea (nu trebuie sa fie corecta) este ca sunt încă departe de alianța Nissan-Renault in Europa.
Mai relevant pentru mine era: vor depăși Ford si Fiat, ceilalți sunt încă departe