Prima imagine a noului Cadillac ATS, rivalul lui BMW Seria 3 şi Audi A4
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
BMW Seria 3, Audi A4 şi Mercedes C-Klasse au oficial de ce să se teamă. Cadillac a prezentat primul teaser al viitorului său sedan de clasă medie, botezat de presă cu numele de cod ATS. Imaginea surprinde profilul modelului în trei volume, programat să îşi facă apariţia pe piaţă în cursul anului viitor.
GM va demara producţia noului produs Cadillac în vara anului viitor, la fabrica sa din Lansing Grand River, adică acolo unde ia naştere în prezent fratele mai mare CTS, cu cele trei variante ale sale: sedan, coupe, break. Pentru a pregăti intrarea în producţie a viitorului ATS, GM a investit 190 de milioane de dolari şi a angajat 600 de oameni la uzina Cadillac.
Un oficial al companiei americane a declarat: "Produsul pe care l-am botezat cu nume de cod ATS este dezvoltat ca un automobil centrat în jurul şoferului, pe o platformă cu arhitectură specifică tracţiunii spate sau integrale. Am studiat intens segmentul în care vom activa şi actualii competitori, iar asta va duce la elaborarea celui mai bun produs de pe piaţă.
Publicul se va convinge de asta foarte repede."via | carscoop
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Cadillac in Romania
-
Cadillac BLS (2008-2010) Preţ: n/a €
-
Cadillac CTS (2008-2013) Preţ: n/a €
-
Cadillac Escalade (2009-2014) Preţ: n/a €
-
Cadillac SRX (2004-2009) Preţ: n/a €
-
Cadillac STS (2008-2012) Preţ: n/a €
-
Cadillac XLR (2004-2009) Preţ: n/a €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Hyundai a dezvăluit prima schiță oficială cu interiorul viitorului SUV electric Ioniq 9. Interiorul noului model cu 3 rânduri de scaune promite să ofere un spațiu generos și o atmosferă ca într-un salon. (17.11)
-
Noul BMW iX3 Neue Klasse a fost dezvăluit prin intermediul unor imagini patent publicate online. Viitorul model electric al mărcii va fi lansat în 2025 și va fi primul model din noua familie de mașini electrice Neue Klasse. (16.11)
-
Cu ocazia Salonului Auto Guangzhou, constructorul german de automobile a prezentat noul A5L, un model dezvoltat special pentru China. Acesta are un ampatament lung, iar forma caroseriei este de sedan clasic. (15.11)
- FOTOSPION: Primele imagini cu noua Dacia Jogger facelift
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Interviu cu Sebastien Loeb, legenda vie din WRC: "Dacia mi-a dat șansa să îmi trăiesc, în continuare, pasiunea"
- Exemplar unicat Lamborghini Revuelto Opera Unica: aplicarea vopselei a durat 480 de ore
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
Lăsați Saab -ul sa se odihneasca in pace ca e spre cimitir cu un picior in groapa.
Cat despre molusca constipata care inca se taraste nevolnic pe acilisea si raspunde intr-o doara la numele de ocara "BMW" si care se cramponeaza jenant de un lexic atat de pauper incat altceva in afara de "cimitir" nu razbate din teasta-i izbita nefericit de zidul sfertodoctismului, ii adresez urmatorul avertisment de buna credinta: amice, vezi ca, de regula, cine (tot) sapa groapa altuia, cade singur in ea...Tiii, bine ca nu m-a facut mama fata si bine ca n-am trait cumplita nesansa sa ma inviti tu in oras, ca daca m-as fi uitat in gura ta sub forma de catapulta de bolovani, as fi dat in balbaiala din cauza "intelighentei" tale de ciumeg "special" uns cu toate alifiile nimicodoxiei...Cara-te odata din peisaj si nu ne mai intoxica aerul cu nazaraniile tale de cartierist obraznicos, narcisist si reductionist...Cand vei fi capabil sa dezvolti o fraza inteligibila, coerenta si relevanta, atunci sa te autoinviti la discutii, nu ma confunda cu LauCalin, care ti-a promis sa te ignore totalmente, caci eu te altoiesc de-ti merg fulgii ori de cate ori lansezi torpile cu biogaz care nu au nici o noima contextuala. Da' ce, nu se mai practica obiceiul cu Sfantu' Niculae din cui?! Las' ca te armonizez eu cu rigorile educatiei civice in locul fostilor indrumatori clasici - biserica, familia si scoala - care pare-se sa-si aroge alte prioritati astazi si de alde voi nu se mai ocupa defel si uite ce-a rezultat! Eu sunt intolerant fata de orice manifestare marlaneasca copioasa si daca ceilalti useri Automarket tac politicos si nu se incumeta sa te puna la punct, ma ofer eu "magna cum laudae" ori de cate ori socotesc ca ar fi cazul, nu obosesc, nu exasperez si nu dezarmez niciodata, hai, tine-te mai departe de boroboate, ca taticu' sta la panda...Deci 'ntelesu-m-ai? Nu transforma un forum in balci de doua parale, in comedie bufa, respecta neconditionat optiunile altora si documenteaza-te temeinic inainte sa emiti verdicte categorice, justitiariste si emfatice - SAAB a traversat o istorie foarte agitata, iar multi ignoranti sau rauvoitori, de orice culoare etnica si de orice dotare mentala, i-au dorit prabusirea inca de la inceput, i-au renegat si minimalizat orice calitate, au tot fabulat ca intotdeauna a imprumutat motoare brute de la alti constructori si doar le-a asamblat gata functionale (da, corect, chiar a preluat motoare de la altii - DKW, Ford si Triumph - dar care nu insemnau cine stie ce capodopere la origine si apoi le-a imbunatatit, le-a adaptat si le-a metamorfozat in motoare performante de raliuri, cu care a speriat concurenta!) . DE CE va irita intruna marca asta atat de oropsita, ce rau v-a produs voua un brand inofensiv, care nu vrea din principiu decat sa multumeasca exigentele in privinta calitatii si sa-si respecte clientii loiali?! Ce castigati efectiv daca o injurati abitir? Poate n-ati fost atenti cate zeci de mii de iubitori SAAB au iesit in strada pe toate continentele locuite, marsaluind cateva zile la rand in coloane kilometrice si asurzitoare de SAAB-uri, in semn de protest fata de decizia samavolnica a GM de a desfiinta (re)numele SAAB, constituind actiunea sincrona de ecou global "Save SAAB"...CARE alta marca din lumea asta a mai "beneficiat" de atata suport popular, entuziast si virulent? Rogu-va, renuntati definitiv si irevocabil la "meseria" de a ponegri SAAB sau Volvo, caci nu reusiti decat sa va acoperiti cu cea mai monstruoasa pelicula de penibil, OK??? Va stiti voi care sunteti cei pe care ii admonestez in mod judicios!
Permiteti-mi o idee proprie si despre "teaserul" Cadillac tratat in articol: cam aduce din profilul prezentat cu SAAB 9-3 sau doar mi se pare? Tinand cont de Ecotec-urile turbo de provenienta clara suedeza, care se alinta acum in unele Opel-uri si Buick-uri, si de "traditia" Cadillac de a "sterpeli" cate una-doua elemente tipice de SAAB mai ales la conceperea interioarelor, nu m-ar mira...
Am urmarit stirile legate de Saab cat si comentariile din josul paginii si sincer am vazut doar ganduri pozitive si multa parere de rau pt. aceasta marca. Mai degraba fanii VW ar trebui sa se planga in legatura cu denigrarea marcii lor. E trist ce se intampla la Saab si sper din tot sufletul sa o scoata la capat intr-un final.
Altfel, @sel, ai rostit un adevar destul de sensibil despre situatia curenta a lui VAG...Eu chiar am admirat acest concern atunci cand era format doar din cei doi membri fondatori: VW si Audi. Ceea ce s-a intamplat dupa 1990 in maruntaiele VAG se cheama indubitabil capitalism feroce, cei doi constructori de top suferind invariabil o denaturare surprinzatoare a valorii lor estetice. Astfel, Passat CL, Golf GTI, Caravelle Syncro, Audi quattro, Audi V8 si Audi 200 (sase capodopere de care m-am simtit atras la vremea lor de glorie), biciuite astazi nemilos de avalansa barbara de "high tech" si de "primatul" (mai degraba primitivismul...) ieftinaturii de piata de tip "fast sale", au fost nevoite sa se retraga mahnite spre muzeul din inima fanilor - consecinta directa a goanei perfide si fatise dupa profituri colosale obtinute cu orice pret, in numele unui progres tehnologic iluzoriu si cica in favoarea unor clienti belicosi, pretentiosi, nerabdatori si dornici de senzatii tari de tip viteza necontrolata, interioare de Burj Al Arab si comenzi Star Trek...Eu inca mai conduc duba de referinta a lui VW, o realizare de efect care a contrabalansat spectaculos dominatia in spectru a celebrei Mercedes 100 MB. Insa o Caravelle actuala, desi are ca piesa de rezistenta tot tractiunea integrala, nu-mi suscita nici un sentiment, fiind croita parca musai pentru business...si atat. Cu ea nici nu ma indoiesc ca n-as fi primit moralmente in clubul syncro-nautilor din Anglia din simplul motiv ca nu inspira...caracter. Da, chiar este de plans VAG!
Eu dacă sincer citesc printre rânduri ce scrie Saab cuantic deoarece nu se merita sa-i citesti operele de arta a unui gândac.
Fanii Saab si Volvo trăiesc întrun vis total diferit de ce se petrece in lume.
Pentru ei Saab e mai bun ca Benz , VAG , BMW , ., când defapt Saab e un gunoi de mâna a doua.
@Caddy din articol - mi se pare "prost" ales momentul, pentru ca urmeaza noul 3, si cand te lansezi in acelasi timp cu un neamt te cam "risti". Dar cinestie poate oamenii fac o treaba belea :)
@unckle, sper sa nu vrei sa-ti insir cazurile garla ale unor "germane" care i-au disperat pe proprietarii lor romani si pe care ii cunosc eu personal...Axiomatic este ca, indiferent de marca si de cauzele obiective sau subiective care le provoaca, necazuri poti intampina pe orice model, caci nu s-a inventat pana acum masina "impecabila" sau pe aproape, stii prea bine realitatea din teren...
Beemwica, esti incorigibil, draga! Iarasi gunoaie, cimitire, gropi?! Nu, hotarat lucru, as fi nebun de legat sa te mai abordez cumva, dar, daca, Doamne fereste, voi avea nevoie de vreun gropar vreodata, voi apela negresit la serviciile tale experte, numai sa nu ma spoliezi de lovele, bine, man?
Si eu as putea sa mă bat cu Steven Seagal dar cred ca As avea șansa omului mort la fel cum si saaab , traaab , traabant vs BMW .
A vrea e bine multe vrem in viața asta a reuși e mai greu.
Saab nici la vaaloarea lui Mini Cooper nu se ridica ne mai vorbind de triada Germana.
Ți-am zis copile mai bine ar fi sa te ocupi de romane de dragoste vad ca ai darul de a scrie mult si aiurea, ca la mașini ești nu praf dar ești subzero.
Pe automarket sunt mai mulți fani de Saab decât proprietari de mașini de Saab .))))
BMW e BMW nu s-a bătut cu Saab si nici nu o sa se bată .
Cel mai pregnant regret al meu este insa altul: desi la un moment dat am avut la dispozitie o suma suficienta ca sa pun laba in sfarsit pe 900 visat, am ascultat totusi de un sfat prost si m-am trezit cu BMW...As fi impertinent sa afirm ca masina nu-i buna, are unele atuuri "sportive" care ma satisfac, dar mereu ma gandesc cum ar fi fost sa-mi fi impus preferinta pana la urma si sa nu fi luat in seama ce-mi sugerau altii, chiar amici fiind. Cateodata iti vine terifiant de greu sa-ti refuzi prietenii, ceea ce intra la categoria slabiciuni de evitat! Asa ar fi ideal de procedat, dar socoteala din mintea ta nu se potriveste la confluenta cu cei din jur...De obicei, ma simt inghioldit cand realizez ca trebuie sa-mi conturez propria mea personalitate, chiar cu riscul de a-i dezamagi pe aceia care tin in mod cert la mine, dar totodata carora le convine mai mult sa ma "mulez" pe asteptarile lor fata de mine. Ce sa mai zic, intotdeauna am crezut ca omul ca atare este misterul cel mai putin probabil de deslusit in viata...
Iar referitor la pozitia pe care o ocupa, adevarul e ca la ora actuala nu prea are arme cu care sa lupte de la egal la egal cu nemtii. Da, 9-3 arata excelent la exterior, mai ales cu pachetul Aero, dar interiorul a ramas invechit si fara o identitate proprie (are volan ca un Cadillac, cadrane preluate de la modele vechi si a pierdut pana si aerul acela de bord de avion, plin de butoane; si multe elemente tehnice preluate de la Vectra); si desi are o istorie lunga si admirabila, in acesta istorie s-au facut nenumarate greseli (amintesc numai monstruozitatea de 9-7X, practic un Chevrolet Trailblazer in alte haine), care au erodat imaginea si renumele marcii. Din punctul asta de vedere, are o istorie foarte asemanatoare cu Jaguar, care, pana sa is innoiasca gama cu XF ramasese in urma rau de tot; chiar si acum, Jaguar nu are un model cheie in oferta: un concurent puternic in segmentul compactelor premium, care sa se bagta cu Seria 3, A4, C-classe. Iar Volvo nu a fost nici el prea norocos, fiindca vechiul S60 era si el surclasat destul de clar.
Mie imi plac mult aceste marci (Saab si Volvo), tocmai pentru caracterul exclusivist pe care il au, dar pana la o limita. Pentru ca asa cum eu respect marca, asa vreau sa ma respecte si ea pe mine, ca si client care plateste. Ori faptul ca Saab cerea 40.000 eur pe un 9-3 pe care practic nu l-a schimbat din 2002 (modelul actual este de fapt un facelift, cu toate ca a fost anuntat cu mare tam-tam ca model nou) mi se pare sincer cam nesimtire si o dovada de lipsa de respect pentru un posibil client. Si de asta multi posibili clienti l-au "taxat" si s-au orientat catre nemti, ca si mine. La fel si cu Jaguar si Volvo, cel putin pe acest segment strategic.
Si despre Volvo, pot sa spun ca imi place foarte mult noul S60, insa dupa un drive test destul de lung, nu prea mi-a placut cutia de pe motorul de 2.0 diesel si pozitia la volan, putin cam inalta. Motorul insa e un deliciu, interiorul are un stil aparte, specific Volvo, simplu dar rafinat, foarte "organic", iar per total masina e ok si poate fi o alternativa interesanta la nemtoaice. Daca ar fi sa fac acum o achizitie, foarte sincer spun ca m-as gandi serios la S60. Pacat ca in Romania, dealerul nu a pus pachetul Rdesign, care arata demential, decat pe 1.6D...wtf?...
Oricum prietene, las-o mai usor cu iesirile, ca nu-ti face bine nici tie si nici celorlalti :). Pana la urma sunt doar niste masini, there's more to life than just the car you drive...
@BMW: iar la tine, daca spui ca Saab e un gunoi, atunci chiar nu se poate purta cu tine o discutie inteligenta si civiliata despre masini sau orice altceva.