Atunci când Subaru a venit cu ideea lui XV, un crossover bazat pe Impreza, mulți au fost sceptici. Acum, în contextul în care segmentul SUV-urilor a explodat, următorul Subaru XV este așteptat cu nerăbdare de fanii mărcii.
Noua generație va debuta oficial în această primăvară, în prima zi de presă a Salonului Auto de la Geneva, în data de 7 martie. Până atunci, Subaru ne oferă un prim teaser al modelului de serie, inspirat serios de XV Concept, un prototip expus tot la Geneva în cursul anului trecut.
Prima imagine trădează pasajele generoase ale roților, blocurile optice față și spare, precum și profilul arcuit. Nu lipsesc barele de ancorare pe acoperiș, pragurile laterale și elementele de protecție în partea inferioară a caroseriei.
Asemeni celorlalți mari constructori, Subaru va folosi pentru noul XV Concept o platformă comună, denumită Global Platform. Aceasta a fost folosită deja de noua generație Impreza și ar urma să se regăsească pe majoritatea modelelor din gamă.
Noul crossover va folosi un motor boxer cu patru cilindri, o transmisie CVT și, bineînțeles, celebrul sistem de tracțiune integrală Symmetrical All-Wheel Drive. Mai multe informații despre noul Subaru XV vor fi dezvăluite în momentul debutului de la Geneva.
via goauto
Corect ! Si mai sunt si urate ca un mistret !
Despre Subaru nu mai vreau sa aud. Pot sa scriu cateva pagini cu problemele pe care le-am avut.
Iar preturile pieselor... nu vrei sa stii. Nu se gasesc piese after-market, iar originalele sunt exorbitante (de exemplu: 6400 lei doua amortizoare SLS pe ulei, rulment spate 1000lei, furtun turbina 900lei...)
P.S. stiu ca piesele sunt scumpe dar inca nu am avut onoarea sa cheltui pe ele, mai avem garantie. Stima.
Mai taie din ele dale draq, parca prea furi curent.
Dupa ce ca nu stii sa conduci (ai rupt si rulmentu si amortizoarele si caseta de directie) mai faci si scandal. Daca te prostesc unii cu preturile alea inseamna ca .....
Că parcă ar vorbi de mașini fabricate în Madagascar nu de cele care au fost în topul motorsport.
Eu sunt posesor de Subaru si da-mi voie sa spun ca cel de care te iei fara niciun motiv chiar se pricepe la japoneze si asta pentru ca traieste intr-o regiune a planetei unde acestea sunt majoritare. De altfel omul spune extrem de clar ca Subaru a avut probleme ca si orice alt producator, prin urmare nu afirma ca ar fi mai proaste decat altele. Mai mult decat atat, omul a afirmat ca multe probleme s-au rezolvat asa ca nu este un hatter.
De cate ori l-am intrebat ceva pe Kote, desi opinia lui s-a bazat exclusiv pe descrierea mea, aceasta a fost pe deplin corecta. Asa ca nu te grabi sa-i sari in gat.
Cred ca problema trebuie pusa rational si nu cu patima si ura. Celor care fac un capat de tara din problemele pe care le-a avut Subaru cu motoarele diesel trebuie sa le spunem ca nu sunt multi acesti producatori care au schimbat motoare crapate si in afara perioadei de garantie, cu singura conditie ca masina sa fi aiba reviziile efectuate intr-un service Subaru.
Mai mult, faptul ca piesele sunt scumpe (nu doar la Subaru ci la mai toate japonezele) poate avea un contra argument, acest fapt nedatorandu-se marcii cat politicilor protectioniste ale UE care impun taxe si accize pentru produse fabricate in afara UE. Cu putina straduinta poti gasi piese cu preturi razonabile pe site-uri straine.
Cat despre Skoda, ceea ce n-am inteles niciodata este motivul pentru care, daca imi place o marca japoneza trebuie sa le urasc pe cele europene. Personal, admir foarte mult Skoda, atat pentru masinile pe care le face in prezent cat, mai ales, pentru traditia uriasa pe care acest producator o are.
-boxer diesel a avut probleme in doar primii 3 ani (2008-2001). au reparat apoi problema - vibrochenul era cam fragil si posesorii se credeau in STI de fapt, nu intr o masina normala. ala cedeaza la abuz.majoritatea au fost schimbate in garantie, daca cartea service era in regula. ce e mai nou de 2011 nu mai are probleme.
-masinile si piesele sunt scumpe vs europene, a explicat mai sus misha de ce. cine cumpara subaru, isi ia ca vrea neaparat marca asta, altfel skoda abia va asteapta. sunt destule piese aftermarket, nu in varietate atat de mare ca la dacia de exemplu, dar ai de unde alege. trebuie sa cauti, nu sa te duci direct la reprezentanta si sa te plangi dupaia ca e scump. lenea se plateste.
-diferenta de uzura intre cauciucuri nu e atat de mica pe cat s a zis mai sus. da, trebuie ca toate cele 4 gume sa fie acelasi model si cu o diferenta rezonabila de uzura, in nici un caz 2 mm. 8-10mm e recomandata in carte. nu ca ar fi o problema asta, ele se uzeaza oricum uniform fiind 4x4 permanent.
- cvt ul actual de la subaru este cea mai buna transmisie automata in afara de cele cu dublu ambreaj. punct. cititi reviews pe net sau pe yt. nu discut despre cele mai vechi de 3-4 ani, ci doar despre ce se gaseste acum in gama lor.
- exista un singur motor pe benzina mai sensibil, 2.5 turbo ej257, din cauze multiple, incepand cu intretinerea proasta a masinii de catre posesor sau benzina naspa si terminand cu o greseala de design - cilindrul 4 se incalzeste excesiv datorita pozitionarii motorului si a turbinei si ringurile pistonului sunt supuse unei uzuri premature (se rezolva tot in garantie sau individual)
- noua generatie impreza, din care va face parte si noul XV in discutie va fi total noua, mult mai adaptata zilelor noastre - inteiror, exterior motorizari, consum etc.... vor avea inclusiv hibrid pe toate modele din gama, din ce am inteles.
Ar mai fi de adaugat, un lucru laudabil! Stiu motoare diesel inlocuite si in afara garantiei cu conditia ca reviziile sa fii fost facute in reprezentanta.
In alta ordine de idei, motorizarile EJ257 sunt destul de rare in Europa, fiind destinate in speciala pietei americane. Eu am un EJ255, are peste 250 000 de km, de 100 000 merg cu GPL si nu am avut nicio problema. E adevarat, revizia se face anual la cel mult 10 000 de km.
Misha, un an nou plin de impliniri!
in fine...
http://www.tirerack.com/winter/tech/techpage.jsp?techid=18
Citeste, minuneaza-te si un pic de modestie nu ti-ar strica si tie.