Prima imagine a noii generaţii Hyundai i30
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Hyundai va prezenta la ediţia din acest an a Salonului Auto de la Frankfurt înlocuitorul actualului i30. Modelul a fost proiectat la centrul Hyundai din Ruesselsheim special pentru piaţa din Europa şi prezentă o schimbare dramatică faţă de actuala generaţie. Noul i30 va aplica limbajul de design "fluidic sculpture", pe care îl va prelua, în mare parte, de la i40, fratele său mai mare.
Grila faţă a viitorului i30 va fi hexagonală şi va avea un aspect distinctiv, în timp ce blocurile optice vor avea un design interior similar cu aspectul pietrelor preţioase. Cele două trăsături despre care vorbesc cei de la Hyundai se vor regăsi ulterior în toată gama constructorului sud-coreean. Noul i30 are rolul de a întări poziţia mărcii în Europa, fiind înlocuitorul celui mai bine vândut model din gamă pe piaţa din Europa. Până în 2013, modelul i30 ar trebui să-i ajute pe sud-coreeni să atingă 500.000 de unităţi vândute pe an în Europa.
"Când am conceput noul i30, am folosit linii puternice şi fluide pentru a sculpta o maşină cu un design atletic, ce oferă un sentiment de mişcare constantă, chiar şi când staţionează.
Din schiţa preliminară se poate observa că am optat pentru o postură impozantă, ce transmite o atitudine îndrăzneaţă prin caracteristicile sportive şi proporţiile dinamice. Din acest punct de vedere, noul model se aseamănă cu noul i40, iar noi ne dorim ca publicul să recunoască ADN-ul Hyundai în ambele modele. Designul hexagonal este o trăsătură unică Hyundai, alături de farurile faţă asemănătoare unor bijuterii, ce încadrează grilă frontală pentru a întări personalitatea puternică a vehiculului, precum şi sentimentul de lux şi rafinament." a declarat Thomas Burkle, Designer Şef la Centrul Tehnic Hyundai Europa.Cei de la Hyundai s-au ferit să facă previziuni în ceea ce priveşte modul în care vor mări cota de producţie de la uzina din Cehia în care construieşte modelul i30 şi alte modele destinate pieţei din Europa, dar au confirmat că vor mări volumul de producţie de la 200.000 de unităţi pe an la aproximativ 300.000 de unităţi pe an. Uzina care produce modelul i30 este la 90 de kilometri distanţă de fabrica în care este construit Kia Cee’d, fratele său de platformă.
Via | Autocar
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Modele Hyundai in Romania
-
Hyundai Elantra Preţ: 17.284 - 23.524 €
-
Hyundai Grand Santa Fe facelift Preţ: 49.341 - 50.575 €
-
Hyundai i10 facelift Preţ: 12.588 - 13.153 €
-
Hyundai i20 Active facelift Preţ: 17.124 €
-
Hyundai i20 facelift Preţ: 12.822 - 17.124 €
-
Hyundai i30 (2016 - prezent) Preţ: 16.172 - 37.045 €
-
Hyundai i30 Fastback Preţ: 20.575 - 24.026 €
-
Hyundai i40 CW facelift Preţ: 28.564 - 30.964 €
-
Hyundai i40 facelift Preţ: 25.204 - 30.004 €
-
Hyundai Ioniq Hybrid Preţ: 26.168 - 29.143 €
-
Hyundai Kona Preţ: 21.146 - 29.119 €
-
Hyundai Santa Fe Preţ: 53.181 €
-
Hyundai Tucson Preţ: 23.518 - 37.917 €
Ultimele stiri din Modele noi
-
Constructorul asiatic a publicat primele imagini și informații despre Syros, un SUV urban gândit special pentru piața din India. La debut, noul model poate fi comandat cu motorizări pe benzină și diesel. (19.12)
-
Honda a anunțat revenirea modelului Prelude, echipat cu un sistem de propulsie hibrid complet nou. Din anul 2026, acesta va ajunge și în Europa. Noul model va folosi o tehnologie unică, un sistem numit Honda S+ Shift. (18.12)
-
Divizia Mitsubishi din Cehia a dezvoltat o ediție specială pentru modelul Colt. Denumită Colt Performance, aceasta este inspirată din lumea raliurilor. (16.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
- BMW: Toate modelele diesel, produse în Germania, alimentate inițial cu ulei vegetal hidrotratat
Din pacate i20 e un Corsa copiat masiv.
Asta e, atat pot .oamenii.
Normal ca nu comparam Fiat cu hyundi, Fiat e mult peste
altceva? gen argumente?
fii realist si nu arunca vorbe total gratuite.tu si altii ca tine, cu prejudecati de genul asta riscati sa ramaneti blocati asa, intr o mediocritate continua.
ce naiba, e clasa medie, hatchback. da le dracu ca toate seamana intre ele.
@mog
Doar cu Bravo seamana din aceasta poza care oricum nu e reala, poate in realitate nu va fi asa
nici o masina de serie nu seamana cu schita care a generat acel model. ce e pe calculator are altfel (suficient de mult) proportiile desenate, tocmai, fiind schita
nu iti fie frica, nu poate nimeni sa faca nimic cu vin-ul masinii tale, decat sa verifice
eu stiu ce spun