Prima imagine a hibridului Fisker
- Printeaza
- Comenteaza
-
Trimite pe:
La inceputul lunii septembrie va anuntam despre intentia constructorului de nisa Fisker de a dezvolta un supercar hibrid. Constructorul american a anuntat ca va dezvalui in premiera mondiala supercarul la Salonul Auto Nord American (NAIAS) din ianuarie 2008. Pana atunci insa Fisker a pregatit terenul cu un teaser al viitorului model.
Desi inca nu putem distinge foarte bine formele supercarului hibrid, este foarte probabil ca designul acestuia sa imprumute liniile traditionale Fisker. Modelul, al carui nume nu este cunoscut inca de nimeni, va fi dezvoltat in parteneriat cu grupul Quantum Technologies, o companie din sudul Californiei recunoscuta pentru tehnologia propulsiei electrice.
Potrivit estimarilor publicate de oficialii Fisker, supercarul ar urma sa fie disponibil pe piata undeva la sfarsitul lui 2008 si inceputul lui 2009, productia fiind estimata la 15.000 de vehicule pe an. Profitul va curge pentru Fisker, pretul unui exemplar fiind fixat la peste 70.000 de euro.
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Peugeot a anunțat că va lansa în curând versiuni mai puternice pentru modelele E-3008 și E-5008. Noile versiuni vor primi un propulsor de 325 de cai putere. (14.02)
-
Au apărut noi detalii despre următoarea generație Opel Corsa. Viitorul model de clasă subcompactă va fi reinventat și promite să aducă numeroase elemente noi văzute de obicei la mașinile premium. (14.02)
-
Smart pregătește un nou model care să fie un concurent direct pentru Tesla Model 3. Noul model al germanilor va fi botezat Smart #6 și va fi prima berlină din istoria mărcii. (13.02)
-
FOTOSPION: Imagini noi cu viitorul Mercedes-Benz Clasa C facelift
-
Motorizare nouă pentru Volkswagen Passat, Tiguan și Tayron: până la 265 CP și tracțiune integrală
-
Maserati Shamal renaște sub forma unui restomod: preț de 585.000 euro
-
Volvo retrage modelul V90, de pe piața din Olanda, în luna septembrie
-
Ediția specială Opel Corsa YES, disponibilă în România: start de la 20.250 de euro
Veyronu` se vinde cu mai mult de 1 milion de euro si are costuri de vreo 4-5 milioane (tot euro)...dar in cazul de fata stiti voi politica de marja si costurile totale de cercetare+productie+lansare si comercializare...
Veyronul este facut de o firma socialista care pun pierderile pe spinarea populatiei si Fisker este facut de un grup de investitori care simt ca este timpul unei masini hibride americane.
Detaliaza putin ideea asta.
Costul de productie pt un Bugatti este 5+ milioane si cel de vanzare de 1+ milioane si o firma particulara ar fi dat faliment de mult dar una de stat continua sa produca in deficit deoarece balanta este acoperita de impozitele pe populatie. De fapt VW vinde cam toate masinile la costul de fabricare pt a tine locurile de munca si pt ca nu a trebuit sa fie competitivi fiind protejati de o lege monopolara care a cazut. Ford a vrut sa-i cumpere si nu au reusit dar acuma sunt vulnerabili si vom vedea ce se va intampla cu ei. Poate vor declara o datorie la guvern de 100 miliarde si astfel nu o sa-i vrea nimeni.