POVEŞTI AUTO: Ford Mustang - 50 de ani de legendă
Spre deosebire de alte Mustang-uri clasice de pe piaţă, acesta din urmă nu este fabricat de compania Ford şi nu este o restaurare a unei caroserii vechi. Vorbim despre piese noi pentru o maşină nouă, fabricată şi vândută în baza unor norme legale din SUA, care permit asemenea vehicule să fie fabricate şi comercializate în serii extrem de reduse deşi nu mai respectă normele moderne de siguranţă.
Cei de la Singer oferă un serviciu similar, dar la un nivel net superior, pentru modelul 911 de la Porsche, dar produsele Singer sunt personalizate mai puternic şi construite în baza caroseriilor fabricate iniţial de producătorul german, nu cum este cazul americanilor de la Revology, o companie fondată de Tom Scarpello, fostul şef al departamentului de vehicule speciale de la Ford.Ford Mustang - a şasea generaţie este aici
Caroseria în sine este construită cu tehnologii moderne şi este net superioară celor fabricate în urmă cu cinci decenii de compania din Michigan. De producţia acesteia se ocupă cei de la Dynacorn, care se bucură de licenţa celor de la Ford pentru a fabrica această caroserie, care se bucură şi de strat anticoroziune şi garanţie în acest sens pentru cinci ani. Compania din Florida responsabilă de producţia versiunii moderne a lui Mustang oferă până şi garanţie pentru produsul lor, de un an pentru întregul vehicul şi de trei ani pentru trenul de propulsie. Mustang-ul celor de la Revology este oferit atât în variantă cabrio, cât şi în variantă fastback. Livrările încep în primăvara anului viitor şi preţul de ponire este de 119.500 de dolari, echivalentul a 113.300 de euro.După decesul Fisker, fondatorul mărcii se reprofilează cu un Ford Mustang unicat, de 725 cai putere
Via Carscoops
@Mafia....stai linistit, te-am bagat noi demult si de multe ori :)
Copia costa $120000 acuma.
Prefer originalul.