Cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt, Hyundai a expus noul Veloster N ETCR. Modelul va concura în 2020 în primul sezon al seriei de vehicule electric ETCR (Electric-TCR), iar echipa de uzină a producătorului asiatic va miza pe două astfel de exemplare.
Acum, oficialii Hyundai au anunțat că au demarat sesiunile de teste pe circuit. Prima oprire a modelului electric a avut loc în Ungaria pe circuitul de la Hungaroring. Obiectivul echipei a fost acela de a acumula cât mai multe informații despre comportamentul dinamic al lui Veloster N ETCR.
De asemenea, inginerii diviziei Hyundai Motorsport au colectat și date importante cu privire la eficiența bateriilor și a sistemului electric de propulsie.
Hyundai Veloster N ETCR este primul model dezvoltat de divizia producătorului asiatic care mizează pe un motor amplasat central și pe roți motrice spate.
"Primul test al unui proiect complet nou reprezintă întotdeauna un pas valoros, iar în cazul lui Veloster N ETCR, această sesiune este și mai importantă. model electric de circuit și totodată primul vehicul dezvoltat de compania noastră cu motor amplasat central și roți motrice spate. Cu i30 N TCR și Veloster N TCR am demonstrat că putem dezvolta mașini performante pentru competițiile de turisme, dar acum avem multe de învățat până la startul sezonului din 2020. Următoarele luni vor fi foarte importante și avem de înfruntat două provocări: să finalizăm dezvoltarea noului șasiu și să utilizăm cât mai eficient puterea motorului și energia bateriilor", a declarat Andrea Adamo, directorul Hyundai Motorsport.
Este primul
Comentarii (0)