Dacia este unul dintre numeroșii constructori care nu are stand propriu la Salonul Auto de la Frankfurt, la fel ca toți ceilalți producători din cadrul Alianței Renault-Nissan-Mitsubishi.
Cu toate acestea, reprezentanța din Germania a constructorului de la Mioveni a identificat o metodă prin care să fie aproape de vizitatorii salonului.
Producătorul este prezent în zona de desfășurare a salonului cu patru SUV-uri Duster, pe care le oferă vizitatorilor pentru a le testa pe un scurt traseu predefinit.
Scopul acestui test este de a crește popularitatea mărcii Dacia pe piața germană, iar strategia nu este una nouă în industria auto. Volkswagen a adoptat o metodă similară pentru a atrage clienți cu ocazia Salonului Auto de la Paris din toamna anului trecut, când s-a numărat printre producătorii care nu au avut stand.
Dacia are în prezent o cotă de piață de 2.2% în Germania. În primele șapte luni ale anului, constructorul autohton a comercializat aproximativ 49.000 de mașini pe piața germană, în creștere cu 4.7% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
Creșterea este una mai mare decât progresul de 1.2% realizat de piață auto germană.Via L'Argus
Comentarii (0)